Γενικές οδηγίες
Βασικές πληροφορίες και συμβουλές
Διαδικασία άφιξης
Όλοι οι αφικνούμενοι επιβάτες, ανεξάρτητα από την προέλευση της πτήσης τους, εξέρχονται από την περιοχή των Αφίξεων- επίπεδο 0, του Κύριου Αεροσταθμού του αεροδρομίου της Αθήνας.
Μετά την έξοδό σας από το αεροσκάφος, κατά την είσοδό σας στο κτήριο του Αεροσταθμού, ακολουθείστε τις σημάνσεις με την ένδειξη “Αφίξεις”. Ολοκληρώστε τη διαδικασία του Διαβατηριακού Ελέγχου (ισχύει για επιβάτες προερχόμενους από χώρες Εκτός Σένγκεν), περάστε στην αίθουσα παραλαβής αποσκευών, βρείτε τον ιμάντα παραλαβής αποσκευών της πτήσης σας στους πίνακες πληροφοριών αποσκευών , παραλάβετε την αποσκευή σας και αφού περάσετε από Τελωνειακό Έλεγχο και δήλωση συναλλάγματος (αν χρειάζεται) βγείτε στις Αφίξεις / Περιοχή Ελεύθερης Πρόσβασης.
Όλοι οι επιβάτες που προέρχονται απευθείας από χώρες εκτός Σένγκεν εξέρχονται από την περιοχή Α (μεταξύ των Εξόδων 1 &; 2) και όλοι οι επιβάτες που προέρχονται από χώρες Σένγκεν εξέρχονται από την περιοχή Β (μεταξύ των Εξόδων 4 &; 5).
Οι χώρες που προσχώρησαν στη Συνθήκη Σένγκεν είναι οι εξής: Αυστρία, Βέλγιο, Βουλγαρία, Κροατία, Τσεχική Δημοκρατία, Δανία, Εσθονία, Φινλανδία, Γαλλία, Γερμανία, Ελλάδα, Ουγγαρία, Ισλανδία, Ιταλία, Λετονία, Λιχτενστάιν, Λιθουανία, Λουξεμβούργο, Μάλτα, Ολλανδία, Νορβηγία, Πολωνία, Πορτογαλία, Ρουμανία, Σλοβακία, Σλοβενία, Ισπανία, Σουηδία, Ελβετία.
Παραλαβή Αποσκευών / Αναζήτηση Αποσκευών
Βεβαιωθείτε ότι έχετε παραλάβει τη σωστή αποσκευή, ελέγχοντας τα αποκόμματα αποσκευών (baggage tags) που σας έχει δώσει η αεροπορική εταιρία. Μετά την έξοδό από την περιοχή παραλαβής αποσκευών, δεν επιτρέπεται η εκ νέου είσοδος. Για περαιτέρω βοήθεια ή για αντικείμενα που ξεχάσατε στο αεροσκάφος, επικοινωνήστε απευθείας με την αεροπορική εταιρεία ή την εταιρεία επίγειας εξυπηρέτησης της.
Παραλαβή επιβάτη
Όταν πρόκειται να παραλάβετε κάποιο επιβάτη, καλό είναι να επιβεβαιώσετε την αναμενόμενη ώρα άφιξης της πτήσης του πριν έρθετε στο αεροδρόμιο της Αθήνας.
Για πληροφορίες πτήσεων, επισκεφτείτε την ενότητα “Αφίξεις/Αναχωρήσεις” της ιστοσελίδας μας. Εναλλακτικά, μπορείτε να επικοινωνείτε με το Τηλεφωνικό Κέντρο του αεροδρομίου της Αθήνας στο (0030) 210-3530000, (διαθέσιμο σε 24ωρη βάση) ή με την αεροπορική εταιρεία σας.
Αν προτίθεστε να έρθετε στο Αεροδρόμιο με αυτοκίνητο:
Σας υπενθυμίζουμε ότι η στάθμευση των οχημάτων απαγορεύεται μπροστά στο κτίριο του Κεντρικού Αεροσταθμού.
Δωρεάν στάθμευση για 20’ ισχύει για έως 2 εισόδους την ημέρα σε όλους τους χώρους στάθμευσης συνολικά. Από την 3η διέλευση ισχύει χρέωση βάσει τιμοκαταλόγου.
Για επιβάτες που αφικνούνται στην περιοχή "A" (Εκτός Σένγκεν προέλευση ), ο κοντινότερος χώρος στάθμευσης είναι το Short Term 1.
Για επιβάτες που αφικνούνται στην περιοχή "B" (Σένγκεν προέλευση), ο κοντινότερος χώρος στάθμευσης είναι το Short Term 2.
Για πληροφορίες πτήσεων όταν βρίσκεστε στον Αεροσταθμό, συμβουλευτείτε τις οθόνες πληροφοριών πτήσεων ή απευθυνθείτε στο Γραφείο Πληροφοριών των Αφίξεων δίπλα από την Έξοδο 3.