ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΗ ΑΡΙΣΤΕΙΑ

ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Σε αυτό το τμήμα μπορείτε να δείτε τα βραβεία και τις διακρίσεις του Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών:
2021 2019 2018 2017 2015 2014 2013 2005
Το τηλεφωνικο κεντρο του αερολιμενα αθηνων κερδισε το Χρυσο στα Teleperformance Greece CRM Grand Prix Customer Service Awards
 
Ιανουάριος 2021

Ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών κέρδισε το Χρυσό Βραβείο στα ετήσια CRM Grand Prix Customer Services Awards για το 2019. Ο θεσμός CRM Grand Prix έχει καθιερωθεί στην Ελλάδα από την Teleperformance Greece, μέλος του πολυεθνικού ομίλου Teleperformance, της μεγαλύτερης εταιρίας στην παροχή «Customer Experience Management» στον κόσμο, για την ανάδειξη και επιβράβευση των καλύτερων Contact Centers της χώρας μας. Στην Ελλάδα, διεξήχθη για 21η συνεχή χρονιά με συμμετοχές από 39 εταιρίες και από 6 διαφορετικούς κλάδους δραστηριότητας, που συνολικά απασχολούν περισσότερους από 4.000 τηλε-εκπροσώπους. 

Το τηλεφωνικο κεντρο του Αεροδρομιου της Αθηνας βραβευεται ξανα!

 
Ιούνιος 2019

Νέα, σημαντική διάκριση, για ακόμα μια χρονιά, για το Τηλεφωνικό Κέντρο του ΔΑΑ. Βραβεύτηκε με το Ασημένιο Βραβείο, στο πλαίσιο του ετήσιου διαγωνισμού «Teleperformance Greece CRM Grand Prix Customer Service Awards – 2018», σε αναγνώριση των εξαιρετικών υπηρεσιών που καθημερινά προσφέρει η ομάδα της υπηρεσίας τηλεφωνικής εξυπηρέτησης του ΔΑΑ, απαντώντας σε χιλιάδες κλήσεις με ταχύτητα και εγκυρότητα.

Βραβεια Αριστειας Εταιρικης Υπευθυνοτητας
 
Απρίλιος 2018

Tην Τρίτη, 24 Απριλίου 2018, πραγματοποιήθηκε η τελετή απονομής των Βραβείων Αριστείας Εταιρικής Υπευθυνότητας από τον Τομέα Εταιρικών Υποθέσεων της ΕΕΔΕ, όπου ο ΔΑΑ σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Αστυνόμευσης Αερολιμένα Αθηνών, βραβεύτηκε στην κατηγορία Κοινωνική Διαμεσολάβηση & Συμμέτοχοι, για τη δράση «Πρωτοβουλία κατά της εμπορίας ανθρώπων (human trafficking).

Η IATA απονεμει το “Fast Travel Gold Award” στο αεροδρομιο της Αθηνας
 
Σεπτέμβριος 2017

Τη «χρυσή» αναγνώριση Fast Travel ‘Gold Status’ απένειμε η ΙΑΤΑ στο Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών. Με τη συγκεκριμένη διάκριση, η IATA αξιολογεί και βραβεύει τα αεροδρόμια που έχουν υλοποιήσει την υποδομή που απαιτείται για το σύνολο των 6 έργων του προγράμματος Fast Travel, επιτυγχάνοντας να βελτιώσουν σημαντικά την επιβατική εμπειρία και να την εμπλουτίσουν με αξιόλογες καινοτομίες: οι τομείς που αφορούν τα έργα Fast Travel, συμπεριλαμβάνουν τη διαδικασία αυτοματοποιημένου check-in, τη διαδικασία αυτοεξυπηρέτησης “bags ready-to-go” για τις αποσκευές, τη διαδικασία ελέγχου εγγράφων, τη διαδικασία αλλαγής κράτησης (flight re-booking), τη διαδικασία αυτοματοποιημένης επιβίβασης και τη διαδικασία ανάκτησης αποσκευών.

Energy Mastering Awards 2017
 
Μάιος 2017

Την Τρίτη, 30 Μαΐου, στην τελετή απονομής των «Energy Mastering Awards 2017» ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών διακρίθηκε λαμβάνοντας το ΧΡΥΣΟ Βραβείο για την δραστηριότητα του ως “Διαχειριστής Δικτύου Ηλεκτρικής Ενέργειας”, ο μόνος αδειοδοτημένος στην Ελληνική επικράτεια, έκτος του ΔΕΔΔΗΕ.

Facilities Management Awards 2015
 
Νοέμβριος 2015

Στην τελετή απονομής των «Facilities Management Awards 2015», την οποία διοργάνωσε η Hellenic Facilities Management Association, ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών διακρίθηκε σε τρεις κατηγορίες, πιο συγκεκριμένα:

  • ΝΙΚΗΤΗΣ: “Ολοκληρωμένη Υποστήριξη Εγκαταστάσεων Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών” - Κατηγορία Transportation Infrastructure
  • ΧΡΥΣΟ ΒΡΑΒΕΙΟ: “Λειτουργικές Δαπάνες – Κτιριακές & Κοινόχρηστες Χρεώσεις” - Κατηγορία Communal Charges
  • ΧΡΥΣΟ ΒΡΑΒΕΙΟ: “Προστασία του Περιβάλλοντος & Αειφόρος Ανάπτυξη” - Κατηγορία Impact on Sustainability

Στα βραβεία συμμετείχαν επιχειρήσεις από ένα ευρύ επιχειρηματικό φάσμα, όπου ανεδείχθησαν και επιβραβεύτηκαν οι βέλτιστες πρακτικές στη διαχείριση εγκαταστάσεων από επιχειρήσεις, οργανισμούς, φορείς και παρόχους υπηρεσιών.

Βραβειο για το Τηλεφωνικο Κεντρο του αεροδρομιου!
 
Ιούνιος 2015

Στον ετήσιο διαγωνισμό «Teleperformance Hellas CRM Grand Prix 2014», το τηλεφωνικό κέντρο του αεροδρομίου της Αθήνας διακρίθηκε -για 3η συνεχόμενη χρονιά- με την 3η θέση στην κατηγορία «Μεγάλα Contact Centers» (contact centers με περισσότερους από πενήντα 50 τηλε-εκπρόσωπους)”

Βραβειο για το Τηλεφωνικο Κεντρο του αεροδρομιου!
 
Ιούλιος 2014

Στον ετήσιο διαγωνισμό «Teleperformance Hellas CRM Grand Prix 2013», το τηλεφωνικό κέντρο του αεροδρομίου της Αθήνας διακρίθηκε με τη 2η θέση στην κατηγορία «Μεγάλα Contact Centers» (contact centers με περισσότερους από πενήντα 50 τηλε-εκπρόσωπους)”

Βραβειο για το Τηλεφωνικο Κεντρο του αεροδρομιου!
 
Ιούλιος 2013

Στον ετήσιο διαγωνισμό «Teleperformance Hellas CRM Grand Prix 2012», το τηλεφωνικό κέντρο του αεροδρομίου της Αθήνας διακρίθηκε με τη 2η θέση στην κατηγορία «Μεγάλα Contact Centers» (contact centers με περισσότερους από πενήντα 50 τηλε-εκπρόσωπους)”

46ο Paris Air Show - Βραβειο "Aerospace Industry Awards 2005"
 
Ιούνιος 2005

Με το Βραβείο "Aerospace Industry Awards 2005" στην κατηγορία "Υποδομές & Περιβάλλον", τιμήθηκε στο Παρίσι ο ΔΑΑ, στο πλαίσιο του 46ου Paris Air Show, της μεγαλύτερης έκθεσης του αεροπορικού χώρου παγκοσμίως.