Page 45 - exofilo_gr
P. 45
ΑΠΟΛΟΓ Ι ΣΜΟΣ
ΕΤΑΙ ΡΙΚΗΣ
Υ ΠΕ Υ Θ ΥΝΟ Τ Η ΤΑ Σ
2012
Διάγραμμα 5.4.2
Μέσα Επίπεδα θορύβου ανά Σταθμό Μέτρησης Θορύβου
NMT 2012: Lden dB(A) 2012: Lnight dB(A) 2011: Lden dB(A) 2011: Lnight dB(A)
2 44,6 25,5 48,0 30,9
3 59,1 40,4 59,8 41,2
4 57,5 48,4 58,4 50,3
5 54,5 34,3 55,9 37,8
6 52,3 43,3 52,6 41,2
7 51,2 43,1 51,9 44,4
8 49,7 37,7 48,5 37,5
9 50,8 36,5 56,0 41,9
10 30,0 19,9 27,6 0,0
Οι δείκτες Lden και Lnight υπολογίζονται σύμφωνα με την Απόφαση 13586/724 ΠΔ 384Β, 28/3/2006. Τα επίπεδα θορύβου μετρώνται σε μονάδα Db(A) η
οποία περιγράφει πως αντιλαμβάνεται τον ήχο το ανθρώπινο αυτί. Επιπλέον, οι τιμές της μονάδας αντιπροσωπεύουν την ευαισθησία του ανθρώπου προς
τις συχνότητες του ήχου. Τα στοιχεία για το 2012 αφορούν αποκλειστικά στα επίπεδα θορύβου που δημιουργούνται από τις πτήσεις των αεροσκαφών ,όπως
προκύπτει από την πρόσφατη νομοθεσία (ΚΥΑ 210474/2012) ενώ τα προηγούμενα έτη αναφερόμασταν στο σύνολο του θορύβου που δημιουργείται.
Διάγραμμα 5.4.3 dB(A) προφίλ του θορύβου σε κατοικημένες περιοχές κατά
Ενδεικτικοί Πίνακες Θορύβου μήκος της πορείας των αεροσκαφών. Το σύστημα αυτό
130 είναι συνδεδεμένο με το ραντάρ της ΥΠΑ ώστε να
115 μπορούν να γίνουν συσχετισμοί με βάση τα πραγματικά
110 στοιχεία της πορείας των αεροσκαφών.
Όριο Πόνου 82,5
Νυχτερινά Κέντρα 80 Από την έναρξη λειτουργίας του αεροδρομίου, σε
Κόρνα Αυτοκινήτου 75 συνεργασία με την ΥΠΑ και άλλες κρατικές αρχές, τις
Λεωφορεία 75 αεροπορικές εταιρείες και εκπροσώπους των τοπικών
Α/φος Boeing 737-400 στο σ. Μετρ. 3 74 κοινοτήτων, ο ΔΑΑ έχει καθορίσει και εφαρμόζει
Συζήτηση 73 Διαδικασίες Μείωσης Θορύβου για τη μείωση του
Διερχόμενο Αυτοκίνητο 72,5 θορύβου στις κατοικημένες περιοχές γύρω από το
Α/φος Boeing 737-400 στο σ. Μετρ. 5 70 αεροδρόμιο και κατά μήκος της πορείας των αεροσκαφών.
Α/φος Boeing 737-400 στο σ. Μετρ. 2 50 Ο Στρατηγικός Χάρτης Θορύβου του Αεροδρομίου
Ελικοφόρο α/φος στους σ. Μετρ. 2 & 3 30 επανεξετάστηκε το 2012 σύμφωνα με τις απαιτήσεις της
Ελικοφόρο α/φος στο σ. Μετρ. 5 σχετικής ευρωπαϊκής και εθνικής νομοθεσίας και τα
Ήσυχη Κατοικημένη Περιοχή αποτελέσματα έδειξαν ότι δεν απαιτείται αναθεώρηση
Ψίθυροι του σχετικού σχεδίου δράσης.
Ο ΔΑΑ έχει εγκαταστήσει σύστημα παρακολούθησης Δεδομένου ότι ο θόρυβος αποτελεί ένα από τα βασικά
θορύβου (NOise MOnitoring System - NOMOS) που θέματα του περιβάλλοντος που επηρεάζουν τη ζωή
περιλαμβάνει 10 σταθερούς και έναν κινητό Σταθμό των ανθρώπων που κατοικούν σε γειτονικές με το
Παρακολούθησης Θορύβου, παρέχοντας ένα αναλυτικό αεροδρόμιο περιοχές, ο ΔΑΑ πραγματοποιεί περιοδικές
συναντήσεις με εκπροσώπους των τοπικών αρχών και
φορέων. Ο ΔΑΑ έχει δημιουργήσει και λειτουργεί –
σε 24ωρη βάση – την ειδική τηλεφωνική γραμμή «Σας
Ακούμε» για ενδιαφερόμενους πολίτες που μπορούν
επίσης να επισκέπτονται την ιστοσελίδα του ΔΑΑ για να
καταθέτουν τα παράπονά τους ή να ζητούν διευκρινίσεις
για θέματα θορύβου. Το 2012 υπεβλήθησαν 20 σχετικά
παράπονα.
45
ΕΤΑΙ ΡΙΚΗΣ
Υ ΠΕ Υ Θ ΥΝΟ Τ Η ΤΑ Σ
2012
Διάγραμμα 5.4.2
Μέσα Επίπεδα θορύβου ανά Σταθμό Μέτρησης Θορύβου
NMT 2012: Lden dB(A) 2012: Lnight dB(A) 2011: Lden dB(A) 2011: Lnight dB(A)
2 44,6 25,5 48,0 30,9
3 59,1 40,4 59,8 41,2
4 57,5 48,4 58,4 50,3
5 54,5 34,3 55,9 37,8
6 52,3 43,3 52,6 41,2
7 51,2 43,1 51,9 44,4
8 49,7 37,7 48,5 37,5
9 50,8 36,5 56,0 41,9
10 30,0 19,9 27,6 0,0
Οι δείκτες Lden και Lnight υπολογίζονται σύμφωνα με την Απόφαση 13586/724 ΠΔ 384Β, 28/3/2006. Τα επίπεδα θορύβου μετρώνται σε μονάδα Db(A) η
οποία περιγράφει πως αντιλαμβάνεται τον ήχο το ανθρώπινο αυτί. Επιπλέον, οι τιμές της μονάδας αντιπροσωπεύουν την ευαισθησία του ανθρώπου προς
τις συχνότητες του ήχου. Τα στοιχεία για το 2012 αφορούν αποκλειστικά στα επίπεδα θορύβου που δημιουργούνται από τις πτήσεις των αεροσκαφών ,όπως
προκύπτει από την πρόσφατη νομοθεσία (ΚΥΑ 210474/2012) ενώ τα προηγούμενα έτη αναφερόμασταν στο σύνολο του θορύβου που δημιουργείται.
Διάγραμμα 5.4.3 dB(A) προφίλ του θορύβου σε κατοικημένες περιοχές κατά
Ενδεικτικοί Πίνακες Θορύβου μήκος της πορείας των αεροσκαφών. Το σύστημα αυτό
130 είναι συνδεδεμένο με το ραντάρ της ΥΠΑ ώστε να
115 μπορούν να γίνουν συσχετισμοί με βάση τα πραγματικά
110 στοιχεία της πορείας των αεροσκαφών.
Όριο Πόνου 82,5
Νυχτερινά Κέντρα 80 Από την έναρξη λειτουργίας του αεροδρομίου, σε
Κόρνα Αυτοκινήτου 75 συνεργασία με την ΥΠΑ και άλλες κρατικές αρχές, τις
Λεωφορεία 75 αεροπορικές εταιρείες και εκπροσώπους των τοπικών
Α/φος Boeing 737-400 στο σ. Μετρ. 3 74 κοινοτήτων, ο ΔΑΑ έχει καθορίσει και εφαρμόζει
Συζήτηση 73 Διαδικασίες Μείωσης Θορύβου για τη μείωση του
Διερχόμενο Αυτοκίνητο 72,5 θορύβου στις κατοικημένες περιοχές γύρω από το
Α/φος Boeing 737-400 στο σ. Μετρ. 5 70 αεροδρόμιο και κατά μήκος της πορείας των αεροσκαφών.
Α/φος Boeing 737-400 στο σ. Μετρ. 2 50 Ο Στρατηγικός Χάρτης Θορύβου του Αεροδρομίου
Ελικοφόρο α/φος στους σ. Μετρ. 2 & 3 30 επανεξετάστηκε το 2012 σύμφωνα με τις απαιτήσεις της
Ελικοφόρο α/φος στο σ. Μετρ. 5 σχετικής ευρωπαϊκής και εθνικής νομοθεσίας και τα
Ήσυχη Κατοικημένη Περιοχή αποτελέσματα έδειξαν ότι δεν απαιτείται αναθεώρηση
Ψίθυροι του σχετικού σχεδίου δράσης.
Ο ΔΑΑ έχει εγκαταστήσει σύστημα παρακολούθησης Δεδομένου ότι ο θόρυβος αποτελεί ένα από τα βασικά
θορύβου (NOise MOnitoring System - NOMOS) που θέματα του περιβάλλοντος που επηρεάζουν τη ζωή
περιλαμβάνει 10 σταθερούς και έναν κινητό Σταθμό των ανθρώπων που κατοικούν σε γειτονικές με το
Παρακολούθησης Θορύβου, παρέχοντας ένα αναλυτικό αεροδρόμιο περιοχές, ο ΔΑΑ πραγματοποιεί περιοδικές
συναντήσεις με εκπροσώπους των τοπικών αρχών και
φορέων. Ο ΔΑΑ έχει δημιουργήσει και λειτουργεί –
σε 24ωρη βάση – την ειδική τηλεφωνική γραμμή «Σας
Ακούμε» για ενδιαφερόμενους πολίτες που μπορούν
επίσης να επισκέπτονται την ιστοσελίδα του ΔΑΑ για να
καταθέτουν τα παράπονά τους ή να ζητούν διευκρινίσεις
για θέματα θορύβου. Το 2012 υπεβλήθησαν 20 σχετικά
παράπονα.
45