Page 56 - Annual Report 2015 GR

 

 

 

 

 

Page 56 - Annual Report 2015 GR
P. 56
Οικονομικές Καταστάσεις

Οι ευνοϊκές καιρικές συνθήκες το 2015 οδήγησαν σε αύξηση της παραγωγής του Φωτοβολταϊκού
Πάρκου κατά σχεδόν 3,0%. Αξίζει, ωστόσο, να σηµειωθεί ότι ο αντίστοιχος ρυθµός ανάπτυξης του
2015 ήταν υψηλότερος από το προηγούµενο έτος, διότι το 2014 το Ελληνικό ∆ηµόσιο µε το Ν.
4252/2014 επέβαλλε αναδροµική έκπτωση για την παραγωγή του έτους 2013, η οποία επηρέασε τα
έσοδα του 2014.

Η εµπορευµατική κίνηση παρουσίασε βελτιωµένη απόδοση για δεύτερη συνεχή χρονιά, παρά τη
σηµαντική µείωση που σηµειώθηκε κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού (-7,0%) από την εισαγωγή
ελέγχων στην κίνηση κεφαλαίων, επιτυγχάνοντας συνολική ετήσια αύξηση της τάξης του 4,0%,
διακινώντας 80.300 τόνους (σε σχέση µε 77.000 τόνους το 2014).

Ο ∆ΑΑ έλαβε ευρεία εθνική αναγνώριση στα Βραβεία µεταφορών και εφοδιαστικής αλυσίδας
«Transport & Logistics Awards 2015» όπου τιµήθηκε µε το συνολικό βραβείο Εξαιρετικής Επίδοσης
για την διαχείριση ακίνητης περιουσίας, το οποίο αφορούσε στη συνεργατική στρατηγική του στις
εµπορευµατικές δραστηριότητες. Επίσης, στα «Βραβεία ∆ιαχείρισης Εγκαταστάσεων 2015», ο
∆ΑΑ ανακηρύχθηκε νικητής στην κατηγορία «Βέλτιστες Πρακτικές ∆ιαχείρισης Εγκαταστάσεων -
Υποδοµές Μεταφορών» και έλαβε το Χρυσό Βραβείο στην κατηγορία «∆ραστηριότητες ∆ιαχείρισης
Εγκαταστάσεων – Κοινόχρηστες Χρεώσεις».

2.5 Πληροφοριακά Συστήματα και Τηλεπικοινωνίες
Το 2015, στον τοµέα πληροφοριακών συστηµάτων και τηλεπικοινωνιών ο ∆ΑΑ εστίασε στην
αποδοτικότητα, τη βελτίωση των υπηρεσιών, τις λειτουργίες και την ικανοποίηση του πελάτη.

Στο πλαίσιο αυτό, η Επιχειρηµατική Μονάδα Πληροφοριακών Συστηµάτων και Τηλεπικοινωνιών του
∆ΑΑ θέσπισε µια στρατηγική εξέλιξης της εµπειρίας που προσφέρει το αεροδρόµιο µέσω της ανάπτυξης
περισσότερων ψηφιακών υπηρεσιών προς τους επιβάτες, τις αεροπορικές εταιρείες και τους χρήστες
του Αεροσταθµού και των υποδοµών του αεροδροµίου, της υιοθέτησης λύσεων αλληλεπιδράσεων
των επιβατών µέσω κινητών εφαρµογών και της ανάπτυξης προσωποποιηµένων υπηρεσιών για τους
επιβάτες.

Υπηρεσίες και Εμπειρία Επιβατών:
• Με την ανάπτυξη υπηρεσιών αυτοεξυπηρέτησης των επιβατών να αποτελεί τη νέα τάση που

αναδύεται, η Επιχειρηµατική Μονάδα Πληροφοριακών Συστηµάτων και Τηλεπικοινωνιών
του ∆ΑΑ ξεκίνησε τη λειτουργία εκτύπωσης της ετικέτας αποσκευής στα κοινόχρηστα
αυτοεξυπηρετούµενα εκδοτήρια καρτών επιβίβασης (CUSS), που ξεκίνησε ως δοκιµαστική
υπηρεσία, σε συνεργασία µε την αεροπορική εταιρεία Aegean Airlines, και σήµερα έχει επεκταθεί
και περιλαµβάνει τις αεροπορικές εταιρείες Ολυµπιακές Αερογραµµές, SAS και Lufthansa.
Η χρονιά έκλεισε µε την έναρξη της υπηρεσίας σάρωσης των καρτών επιβίβασης από κινητές
συσκευές, καθώς και σάρωσης των ετικετών αποσκευών στο χώρο του ελέγχου εισιτηρίων.

• Λαµβάνοντας υπόψη την αυξανόµενη ζήτηση για την ασύρµατη σύνδεση στο διαδίκτυο εντός του
Κτηρίου του Κεντρικού Αεροσταθµού, η Επιχειρηµατική Μονάδα Πληροφοριακών Συστηµάτων
και Τηλεπικοινωνιών προχώρησε στην αναβάθµιση της υπηρεσίας δωρεάν ασύρµατης πρόσβασης
στο διαδίκτυο (ATH Free) η οποία είναι απλή και φιλική για το χρήστη. Η υπηρεσία «ATH Free»
προσφέρεται πλέον µέσω διαδραστικής ιστοσελίδας (responsive design web layout) η οποία
υποστηρίζει την αυτόµατη και δυναµική προσαρµογή σε κάθε ανάλυση και διάσταση οθόνης,
διασφαλίζοντας τη συµβατότητα µε όλες τις συσκευές επιβατών (smartphones, ταµπλέτες, φορητούς
υπολογιστές, κλπ).

Ψηφιακή Στρατηγική:
Πιστοί στη στρατηγική του ∆ΑΑ υπέρ της χρήσης ψηφιακών καναλιών, η Επιχειρηµατική Μονάδα
Πληροφοριακών Συστηµάτων και Τηλεπικοινωνιών εφαρµόζει καινοτόµες ψηφιακές υπηρεσίες
που βασίζονται στα µέσα κοινωνικής δικτύωσης, χρησιµοποιώντας τα στο µέγιστο, παρέχοντας
εξατοµικευµένες πληροφορίες στους χρήστες και στους πελάτες και παροτρύνοντας τη χρήση τους. Στο
πλαίσιο της στρατηγικής αυτής, ο ∆ΑΑ κατέκτησε διεθνή πρωτιά για την παροχή πληροφοριών πτήσης
µέσω της υπηρεσίας του Facebook Messenger (ATH Messenger). Η εν λόγω υπηρεσία παρέχει άµεση
και έγκυρη ενηµέρωση του κοινού σχετικά µε τις λεπτοµέρειες πτήσης, τα καταστήµατα, τους χώρους

Οικονομικές Καταστάσεις της 31 Δεκεμβρίου 2015 (Ποσά εκφρασμένα σε Ευρώ εκτός αν αναφέρεται διαφορετικά)

9 από 65
   51   52   53   54   55   56   57   58   59   60   61