Page 53 - Annual Report 2015 GR

 

 

 

 

 

Page 53 - Annual Report 2015 GR
P. 53
Ετήσιος Απολογισμός 2015

Συνολικά, δεκατέσσερα διαφορετικά κίνητρα ήταν σε ισχύ κατά τη διάρκεια του 2015 που είχαν ως
στόχο, τόσο την περαιτέρω ανάπτυξη όσο και τη βιωσιµότητα των αγορών. Περισσότερες από το
80,0% των αεροπορικών εταιρειών που δραστηριοποιούνται αξιοποίησαν ένα ή περισσότερα από τα
στοχευµένα προγράµµατα κινήτρων. Επιπλέον, περισσότερες από 40 αεροπορικές εταιρείες µε τις οποίες
συνεργαζόµαστε, επωφελήθηκαν σε σηµαντικό βαθµό από τα παραδοσιακά αναπτυξιακά κίνητρα και
την υποστήριξη µάρκετινγκ που παρέχει ο ∆ΑΑ. Στο φετινό “Routes Europe”, το µεγαλύτερο φόρουµ
ανάπτυξης αερογραµµών και δικτύων αεροδροµίων στην Ευρώπη, το οποίο πραγµατοποιήθηκε στο
Αµπερντίν της Σκωτίας, ο ∆ΑΑ ψηφίστηκε από τις αεροπορικές εταιρείες και ανακηρύχθηκε νικητής
στην κατηγορία αεροδροµίων 4-20 εκατ. επιβατών, µε το Βραβείο «Routes Marketing Awards» για
το 2015. Στο πολύ σηµαντικό φόρουµ Routes, οι αεροπορικές εταιρείες αξιολογούν τα σχέδια και τα
προγράµµατα µάρκετινγκ επιβραβεύοντας εκείνα που υποστηρίζουν πιο αποτελεσµατικά τις προσπάθειες
των αεροπορικών εταιρειών να αναπτύξουν νέες διαδροµές ή να διατηρήσουν τις ήδη υπάρχουσες.
Αξίζει να σηµειωθεί ότι, στο πλαίσιο των υψηλού κύρους διοργανώσεων «ROUTES», ο ∆ιεθνής
Αερολιµένας Αθηνών παραµένει το πλέον βραβευµένο αεροδρόµιο µε 15 διακρίσεις σε 11 χρόνια.

Η εξατοµικευµένη προσέγγιση του ∆ΑΑ προς τις αεροπορικές εταιρείες αποτέλεσε επίσης το κύριο
στοιχείο στην εκστρατεία του 2015 µε το σύνθηµα “Tailor made aviation marketing”, που αντικατοπτρίζει
τη βούληση και τις προσπάθειες προληπτικής διερεύνησης των πραγµατικών αναγκών κάθε αεροπορικής
εταιρείας µε την οποία συνεργάζεται και, κατά συνέπεια, προσαρµογής του ανάλογου σχεδιασµού και
υλοποίησης της στρατηγικής µάρκετινγκ.

Η συνεισφορά των αεροπορικών εταιρειών στην απόδοση του αεροδροµίου το 2015 αναγνωρίστηκε
για 12η συνεχή χρονιά από τον ∆ΑΑ, ο οποίος αντάµειψε τις αεροπορικές εταιρείες που σηµείωσαν
την πιο επιτυχηµένη ανάπτυξη επιβατικής κίνησης κατά τη διάρκεια του έτους. Η τελετή απονοµής των
βραβείων, η σηµαντικότερη εκδήλωση για τις αεροπορικές εταιρείες στην Ελλάδα, διοργανώθηκε από
τον ∆ΑΑ τον Μάρτιο του 2016 στο πλαίσιο του 16ου Σεµιναρίου Μάρκετινγκ Αεροπορικών Εταιρειών
του ∆ΑΑ.

Τα τελευταία πέντε χρόνια ο ∆ΑΑ όχι µόνον έχει καταβάλλει δυναµικές προσπάθειες στον τοµέα
του µάρκετινγκ για την υποστήριξη των αεροπορικών εταιρειών, των επιχειρηµατικών εταίρων και
των καταναλωτών, αλλά έχει επίσης επεκτείνει τις προσπάθειες ενεργούς στήριξης της Αθήνας ως
προορισµού. Οι ενέργειες αυτές προς την κατεύθυνση της ενίσχυσης της ελκυστικότητας της Αθήνας
ως τουριστικού προορισµού, έχουν σηµαντικά συνεισφέρει στην αποκατάσταση της εικόνας της πόλης
και την αύξηση των ξένων επισκεπτών σε αυτήν. Συγκεκριµένα, ο ∆ΑΑ εισήγαγε µια σειρά στοχευµένων
ενεργειών και κινήτρων µάρκετινγκ σχετικά µε τον προορισµό, σφυρηλατώντας ισχυρές σχέσεις
και στρατηγικές συνεργασίες και συνέργειες µε τουριστικούς οργανισµούς και ενώσεις (Σύνδεσµος
Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων, Ελληνικός Οργανισµός Τουρισµού, Υπουργείο Τουρισµού,
Marketing Greece, κλπ.).

Υπό το πρίσµα αυτό, ο ∆ΑΑ διοργάνωσε και πάλι το 3ο Συµπόσιο Κορυφαίων Στελεχών Αεροδροµίων
(ACES-Athens) το Νοέµβριο του 2015. Αυτή η πρωτοβουλία του ∆ΑΑ η οποία λαµβάνει χώρα ετησίως
στην Αθήνα φιλοδοξεί, αφενός, να αναδείξει την αλληλεξάρτηση µεταξύ του κλάδου των αεροµεταφορών
και των αεροδροµίων και την ανάπτυξη των προορισµών που αυτά εξυπηρετούν και αφετέρου, να
αναλάβει πρωτοβουλίες για την ενίσχυση της Αθήνας ως τουριστικού προορισµού. Η φετινή εκδήλωση
λειτούργησε ως ιδανική πλατφόρµα για την σύνθεση ιδεών και απόψεων στο υψηλότερο επίπεδο και
περισσότερα από 100 ανώτατα στελέχη από τον τοµέα των αεροµεταφορών, τον οικονοµικό τοµέα και τον
τουριστικό κλάδο ανταποκρίθηκαν στην πρόσκληση του ∆ΑΑ.

Με την ευκαιρία αυτή και στο πλαίσιο των πρωτοβουλιών που υλοποιούνται κάθε χρόνο για την
προώθηση της Αθήνας, ο ∆ΑΑ παρουσίασε τη συνέχεια της εκστρατείας «Speak AΘenian. Be an
AΘenian», η οποία σχεδιάστηκε ύστερα από έρευνα που πραγµατοποιήθηκε από τον οργανισµό
Marketing Greece και τον ∆ΑΑ σχετικά µε το τουριστικό προϊόν της Αθήνας. Η εκστρατεία αποτελεί
την εξέλιξη της περσινής επιτυχηµένης εκστρατείας «I’m an Athenian, too» που τιµήθηκε µε το Βραβείο
Ermis στην κατηγορία Ψηφιακές Εκστρατείες και τελεί υπό την αιγίδα του ∆ήµου Αθηναίων µε την
υποστήριξη της Ένωσης Ξενοδόχων Αθηνών - Αττικής & Αργοσαρωνικού και της αεροπορικής
εταιρείας Aegean Airlines.

Οικονομικές Καταστάσεις της 31 Δεκεμβρίου 2015 (Ποσά εκφρασμένα σε Ευρώ εκτός αν αναφέρεται διαφορετικά)

6 από 65
   48   49   50   51   52   53   54   55   56   57   58