Page 30 - Ath Airport Profile
P. 30
04. Οι Επιχειρηματικές μας Δραστηριότητες

Υπηρεσίες Ασφάλειας / Απαγορευμένα αντικείμενα προς Εντός του 2008, σημαντικά συστήματα του αεροδρομίου
πτήση που διαχειρίστηκαν το 2008: αναβαθμίστηκαν ώστε να επιτευχθούν υψηλά επίπεδα
36.308 απόδοσης και αξιοπιστίας. Παραδείγματος χάριν, το δίκτυο
δεδομένων κλειστού κυκλώματος τηλεόρασης (CCTV) έχει
Ένας από τους πρωταρχικούς στόχους για το 2009 είναι η αναβαθμιστεί ώστε να καλύπτει τις αυξημένες επιχειρησιακές
αποτελεσματική προετοιμασία για τη διαδικασία του διαγωνισμού απαιτήσεις ασφάλειας και να παρέχει επιπλέον χωρητικότητα
που πρόκειται να διεξαχθεί εν όψει της επικείμενης λήξης των προκειμένου να γίνουν οι απαραίτητες προσθήκες με στόχο
συμβάσεων που έχει υπογράψει ο ΔΑΑ με τις ιδιωτικές εταιρείες την υλοποίηση του έργου που αφορά στα ζωτικά τμήματα
ασφάλειας που παρέχουν υπηρεσίες ασφάλειας για τον Έλεγχο ασφαλείας.
Πρόσβασης και τον Έλεγχο Ασφαλείας των Παραδιδόμενων
Αποσκευών κατά ποσοστό 100% (τέλη του 2009) και για τον Το 2008, εισαγάγαμε ένα προηγμένο λογισμικό βελτιστοποίησης
Έλεγχο Ασφαλείας Επιβατών και Χειραποσκευών (Ιούνιος 2010). διαδικασιών συντήρησης που προστατεύει τον μέγιστο κύκλο
ζωής και την αξιοπιστία των στοιχείων του ενεργητικού του
4.6.4 Υγεία, Ασφάλεια & Υγιεινή αεροδρομίου, βελτιστοποιώντας το συνδυασμό της επένδυσης
κεφαλαίου, της λειτουργικότητας, των εξόδων συντήρησης,
Κατά τη διάρκεια του 2008, διατηρήσαμε τη δέσμευσή μας να της έκθεσης σε κινδύνους και του προσδόκιμου ζωής.
προστατεύσουμε την υγεία και την ασφάλεια του επιβατικού
κοινού και ολόκληρης της αεροδρομιακής κοινότητας. Αξίζει να σημειωθεί ότι το Σύστημα Βελτιστοποίησης
Διαδικασιών Συντήρησης έχει συνδεθεί με το Σύστημα
Επιθεωρήσεις Υγιεινής & Ασφάλειας, έλεγχοι και μετρήσεις Φωτοσήμανσης Αερολιμένα (τροχόδρομοι, διάδρομοι
το 2008: προσγείωσης/απογείωσης και φωτισμός στην περιοχή κίνησης
420 επιθεωρήσεις σε μακροπρόθεσμα έργα, 200 αεροσκαφών), διασφαλίζοντας την αποτελεσματική και
επιθεωρήσεις σε βραχυπρόθεσμα έργα, 20 αναθεωρήσεις αδιάλειπτη λειτουργία ενός συστήματος ζωτικής σημασίας
και έλεγχοι σε Συστήματα Διαχείρισης Ασφαλείας και και τεραστίου μεγέθους.
400 μετρήσεις σε δείγματα πόσιμου νερού
4.8 Υπεύθυνη Παροχή Υπηρεσιών
Ο στόχος μας το 2009 είναι να διατηρήσουμε ένα υψηλό
επίπεδο προτύπων υγείας και ασφάλειας εντός της Προτεραιότητά μας είναι να προσφέρουμε σε όλους τους
αεροδρομιακής κοινότητας, και να επικαιροποιήσουμε το επισκέπτες και τους ταξιδιώτες του αεροδρομίου μια ευχάριστη
Σύστημα Διαχείρισης Ασφαλείας της εταιρείας. και ταυτόχρονα αποδοτική εμπειρία στις εγκαταστάσεις του
αεροδρομίου μας. Κατά τη διάρκεια του 2008, το προσωπικό μας
4.7 Επιχειρησιακή Ετοιμότητα που εργάζεται στους αεροσταθμούς εξυπηρέτησε περισσότερους
από 1.065.000 επιβάτες και επισκέπτες (περίπου 10% της
Ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών διαθέτει προηγμένη υποδομή συνολικής κίνησης των αεροσταθμών του αεροδρομίου),
που αποτελείται από διάφορα μηχανολογικά, ηλεκτρολογικά ενώ περισσότεροι από 383.000 εξυπηρετήθηκαν από τους
και ηλεκτρονικά συστήματα που υποστηρίζουν την ομαλή ανθρώπους μας που κινούνται σε διάφορες περιοχές του
λειτουργία του αεροδρομίου. Τα συστήματα παρακολουθούνται αεροσταθμού. Επιπλέον, οι επιβάτες περισσότερων από 14.000
και συντηρούνται σε αδιάλειπτη 24ωρη βάση προκειμένου πτήσεων γενικής αεροπορίας διεκπεραιώθηκαν μέσω του κτιρίου
να διασφαλίζεται η συνεχής ροή επιβατών και αποσκευών, της γενικής αεροπορίας. Διατηρήσαμε υψηλά πρότυπα υπηρεσιών
σε ένα ασφαλές και σίγουρο περιβάλλον όπου παρέχονται για το Τηλεφωνικό Κέντρο του Αεροδρομίου, απαντώντας στο
υπηρεσίες υψηλού επιπέδου. 97,67% των εισερχομένων κλήσεων σε λιγότερο από 1 λεπτό.
Ανταποκριθήκαμε σε 1,2 εκατομμύρια κλήσεις, εκ των οποίων
Η δέσμευσή μας για επιχειρησιακή ετοιμότητα επιβεβαιώνεται οι 800.000 εξυπηρετήθηκαν από το τηλεφωνικό κέντρο, ενώ
μέσα από την υψηλή απόδοσή μας στη διαθεσιμότητα του περίπου 400.000 άτομα επέλεξαν να λάβουν πληροφορίες
συστήματος. Η μέση ετήσια διαθεσιμότητα του Συστήματος σχετικά με την πτήση τους μέσω του αυτοματοποιημένου
Διαχείρισης Αποσκευών (BHS) του Αεροδρομίου ήταν 99,53%, συστήματος τηλεφωνικής εξυπηρέτησης (IVR).
υπερβαίνοντας τον εταιρικό στόχο του 99,2%.
Πληροφορίες παρέχονται επίσης ηλεκτρονικά. Κατά τη διάρκεια
Αποσκευές που διαχειρίστηκαν το 2008: του 2008, απαντήσαμε σε 2.500 περίπου ερωτήματα που
7.672.867 αποσκευές με ποσοστό αποσκευών που δεν υπεβλήθησαν μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και εστάλησαν
έφτασαν στον προορισμό τους 0,0059% στην ηλεκτρονική διεύθυνση “[email protected]”.

Επισκέψεις της ιστοσελίδας του ΔΑΑ το 2008:
21.425.709
   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35