Page 27 - Ath Airport Profile
P. 27
26-27

Οι βασικές κατηγορίες αφορούν το εμπόριο (Καταστήματα και αναλαμβάνοντας τις σχετικές υποχρεώσεις σε ένα πνεύμα
Πώλησης Αφορολόγητων & Φορολογημένων Ειδών), αμοιβαίας εμπιστοσύνης, ορθής πρακτικής και συνεργασίας,
την κατανάλωση ποτών και τροφίμων (καφέ, εστιατόρια), λειτουργώντας με εμπιστευτικότητα και αναζητώντας λύσεις
τις υπηρεσίες (ενοικίαση αυτοκινήτων, ανταλλακτήρια που παρέχουν οφέλη προς όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη.
συναλλάγματος, ταξιδιωτικά γραφεία κ.λπ.) και χώρους Πληρώνουμε εγκαίρως και σύμφωνα με τις συμβάσεις που
διαφήμισης. έχουν υπογραφεί, χωρίς να εκμεταλλευόμαστε τα σφάλματα
των πωλητών και αποφεύγοντας να τους υποβάλλουμε σε μη
Στόχος μας είναι η υψηλή ικανοποίηση των επιβατών και η αναγκαία έξοδα ή να προβούμε σε οποιαδήποτε όχληση.
παροχή ποιοτικότερων υπηρεσιών μέσα από προϊόντα με
καλή σχέση τιμής/ποιότητας και καινοτόμες ιδέες. Για να 4.5 Κουλτούρα Αεροδρομιακής Κοινότητας
επιτύχουμε κάτι τέτοιο, βρισκόμαστε σε στενή συνεργασία με και Δραστηριοποίηση όλων των Συμμετόχων
τους παραχωρησιούχους μας επιδιώκοντας να εντοπίζουμε
διαρκώς τις νέες καταναλωτικές ανάγκες και τις τάσεις της Ως φορέας λειτουργίας του αεροδρομίου με έμφαση στην
αγοράς. Σε αυτό το πλαίσιο, κατά τη διάρκεια του 2008, αξία, εστιάζουμε στη διαρκή βελτίωση των διαδικασιών
εγκαινιάστηκαν 6 νέα εμπορικά καταστήματα, ενώ 9 από τις του αεροδρομίου και στην αύξηση της χωρητικότητάς
υπάρχουσες μονάδες καταστημάτων ανακαινίστηκαν. μας, παρέχοντας παράλληλα υπηρεσίες και εγκαταστάσεις
υψηλού επιπέδου στους διάφορους επιχειρησιακούς
Επιπλέον, συμμετείχαμε σε αρκετές δραστηριότητες μας εταίρους. Λαμβάνοντας υπ’ όψιν τις προκλήσεις της
μάρκετινγκ, όπως ειδικές εκπτώσεις για τους καταναλωτές αεροπορικής βιομηχανίας που αλλάζει με ταχείς ρυθμούς,
μας σε συνεργασία με τους παραχωρησιούχους μας, και καθώς και όλες τις ad-hoc καταστάσεις που ενδέχεται να
στην ανάπτυξη μιας νέας διαφημιστικής καμπάνιας, που επηρεάσουν την επιχειρηματική μας δράση, βρισκόμαστε
προωθούσε την πολιτική «Εγγύησης της Καλύτερης Τιμής» σε συνεχή διάλογο με το σύνολο των συμμετόχων μας
για το εμπορικό κέντρο του αεροδρομίου. Η καμπάνια αυτή ώστε να προάγουμε την μεταξύ μας εμπιστοσύνη και
κοινοποιήθηκε στα ΜΜΕ καθώς και εντός των εγκαταστάσεων κατανόηση, επιτυγχάνοντας συναίνεση ως προς τις ισχύουσες
του αεροδρομίου. αποφάσεις και πρακτικές.

4.4 Εφοδιαστική Αλυσίδα Βασικό μας επιχειρησιακό μέλημα είναι να διασφαλίσουμε
την ασφάλεια και την ετοιμότητα σε ένα αποτελεσματικό και
Ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών δεσμεύεται για την εφαρμογή άνετο περιβάλλον ταξιδίου για όλους τους επιβάτες μας.
αποδοτικών πρακτικών προμηθειών, με καλή σχέση κόστους- Δραστηριοποιούμαστε σε μια επιχειρηματική κοινότητα που
αποτελεσματικότητας, πάντοτε με γνώμονα τις αρχές της διαθέτει κοινά συμφέροντα και στόχους, ενώ -σύμφωνα
διαφάνειας, της δικαιοσύνης, της αντικειμενικότητας και της με το ιστορικό μας- έχει επανειλημμένως αποδειχθεί
κατάλληλης λογικής σε όλα τα στάδια. Αυτό καθίσταται ότι τα βέλτιστα αποτελέσματα επιτυγχάνονται μέσα από
εφικτό μέσα από ένα σύστημα προμηθειών το οποίο την άρρηκτη συνεργασία μεταξύ των μερών και με τον
περιλαμβάνει ευδιάκριτους και σαφείς ρόλους του τμήματος πελάτη να τίθεται στο επίκεντρο. Διοργανώνουμε τακτικές
Προμηθειών της εταιρείας, των επιμέρους τμημάτων και των συναντήσεις συντονισμού με όλους τους επιχειρηματικούς
Επιχειρηματικών Ελεγκτών κάθε Επιχειρηματικής Μονάδας. μας εταίρους και με τη ρυθμιστική αρχή (ΥΠΑ), όπως
Υπάρχουν ενσωματωμένες διαδικασίες που επικαιροποιούνται επίσης και με όλες τις λοιπές ενδιαφερόμενες κρατικές
σε τακτά χρονικά διαστήματα και ορίζουν τα βήματα για τη αρχές, έχοντας ως κοινό στόχο την επιχειρησιακή αριστεία
διαδικασία κάθε διαγωνισμού και τις σχετικές υποχρεώσεις και επιτυγχάνοντας ταυτόχρονα πλήρη συμμόρφωση με
του προσωπικού του ΔΑΑ, μέσα από την εφαρμογή ενός τις κανονιστικές απαιτήσεις.
μη έντυπου συστήματος προμηθειών που επιτρέπει την
κατάλληλη έγκριση των αγορών κατά τρόπο αποτελεσματικό Από την έναρξη λειτουργίας του αεροδρομίου, έχουμε
και ελεγχόμενο. οικοδομήσει μια ισχυρή σχέση με όλες τις αεροπορικές
εταιρείες με τις οποίες συνεργαζόμαστε, η οποία στηρίζεται
Η Εταιρεία Αεροδρομίου συμμορφώνεται με τον Κώδικα στην καθημερινή επικοινωνία, τις κοινές επιχειρηματικές
Δεοντολογίας Προμηθειών που υπαγορεύει το υψηλότερο πρακτικές και προγράμματα προώθησης που αναπτύσσουμε
πρότυπο ακεραιότητας για όλες τις επιχειρηματικές σχέσεις. από κοινού. Η συνεπής υποστήριξη του αεροδρομίου προς
Σε πλήρη συμμόρφωση με το ελληνικό και ευρωπαϊκό τις αεροπορικές εταιρείες για την ανάπτυξη δρομολογίων
κανονιστικό πλαίσιο και με τις λοιπές αρχές που έχουν μέσω από τα ευρείας κλίμακας, καινοτομικά προγράμματα
δικαιοδοσία σχετικά με τις δραστηριότητες προμήθειας του μάρκετινγκ τα οποία εφαρμόζει αναγνωρίστηκε για τέταρτη
ΔΑΑ, έχουμε δημιουργήσει σαφείς κατευθυντήριες γραμμές συνεχή χρονιά, καθώς ο ΔΑΑ τιμήθηκε με το Βραβείο
επαγγελματικής πρακτικής. Βελτιστοποιούμε τη χρήση OAG-Routes Airport Marketing Award στην καινούρια
πόρων ώστε να παρέχουμε το μέγιστο όφελος για την Εταιρεία κατηγορία για τη «Γεωγραφική Περιοχή της Ευρώπης»,
Αεροδρομίου, απορρίπτοντας οποιαδήποτε επιχειρηματική στο πλαίσιο του 14ου Παγκόσμιου Συνεδρίου Ανάπτυξης
πρακτική η οποία θεωρείται ακατάλληλη ή τυχόν ρυθμίσεις Αερογραμμών, “ROUTES”, που πραγματοποιήθηκε στην
που ενδέχεται μακροπρόθεσμα να λειτουργήσουν σε βάρος Κουάλα Λουμπούρ.
του θεμιτού ανταγωνισμού, διατηρώντας παράλληλα συνεχή
σχέση με τους τρέχοντες προμηθευτές μας. Συνεργαζόμαστε Από την πλευρά μας, διοργανώνουμε σε ετήσια βάση το
με προμηθευτές και εργολάβους υπογράφοντας συμβάσεις Συνέδριο Μάρκετινγκ Αεροπορικών Εταιρειών, βραβεύοντας
   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32