Page 24 - Ath Airport Profile

 

 

 

 

 

Page 24 - Ath Airport Profile
P. 24
04. Οι Επιχειρηματικές μας Δραστηριότητες

4.1 Οικονομική Απόδοση 4.2 Κίνηση Αεροσκαφών, Επιβατών & Εμπορευμάτων

Το 2008 υπήρξε ένα ακόμη έτος με θετικά οικονομικά Επιβατική Κίνηση 2008:
αποτελέσματα για την Εταιρεία Αεροδρομίου. Η φετινή 16,47 εκατομμύρια επιβάτες, -0,4% έναντι του 2007
ισχυρή οικονομική απόδοση οφείλεται στα σταθερά έσοδα
από τις αεροπορικές δραστηριότητες, τη συνεχή αύξηση των Παρά τις επιπτώσεις της οικονομικής ύφεσης στη διεθνή
μη αεροπορικών δραστηριοτήτων και τον αποτελεσματικό αεροπορική κίνηση, ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών
έλεγχο του κόστους. κατόρθωσε να αντιμετωπίσει την κρίση και να διατηρήσει
την επιβατική του κίνηση στα ίδια επίπεδα με το 2007. Οριακά
Τα αεροπορικά έσοδα (συμπεριλαμβανομένης της συμμετοχής πάνω από το μέσο όρο των μεγαλύτερων ευρωπαϊκών
του ΔΑΑ στο Τέλος Ανάπτυξης Αεροδρομίων) σημείωσαν αεροδρομίων, η κίνηση του ΔΑΑ παρουσίασε οριακή
βελτίωση, παρά το γεγονός ότι η κίνηση παρέμεινε στάσιμη, μείωση, ενώ ο αριθμός των κινήσεων αεροσκαφών ανήλθε
κυρίως λόγω των προσαρμογών των τελών αεροδρομίου που σε 199.000, σημειώνοντας πτώση κατά 2,9% σε σύγκριση
τέθηκαν σε ισχύ από τον Μάιο του 2008. Τα μη αεροπορικά με το περασμένο έτος.
έσοδα παρουσίασαν εξαιρετική άνοδο, με όλες τις πηγές
εσόδων να καταγράφουν θετική ανάπτυξη, π.χ. τα έσοδα από ΔΙΑΓΡΑΜΜΑ 4.2
το εμπορικό κέντρο του αεροδρομίου και τις εγκαταστάσεις Εξέλιξη Επιβατικής Κίνησης 2007-2008
στάθμευσης οχημάτων ξεπέρασαν την απόδοση της κίνησης, τα Κατανοµή Διεθνούς Επιβατικής Κίνησης
έσοδα από τη διαχείριση ακίνητης περιουσίας αυξήθηκαν με τη ανά Γεωγραφική Περιοχή
βοήθεια υψηλότερης κάλυψης κτιρίων πολλαπλών μισθωτών
και τα έσοδα που προέρχονται από τα Πληροφοριακά 8% 4,8%
Συστήματα & τις Τηλεπικοινωνίες σημείωσαν άνοδο λόγω
της αύξησης των εξωτερικών επιχειρήσεων. 6% 3,7% 2,4%
4% 3,0%
Ταυτόχρονα, κατορθώσαμε να μειώσουμε τη συνολική βάση του Μεταβολή 2008 σε σχέση µε το 2007
κόστους, μειώνοντας τα χρηματοοικονομικά μας έξοδα με 2% 0,0%
σταδιακή αποπληρωμή των δανείων. Όσον αφορά το -6,3% ΔΥΤΙΚΗ
λειτουργικό κόστος, υπήρξε αύξηση των εξόδων κυρίως ΕΥΡΩΠΗ
στις υπηρεσίες κοινής ωφέλειας, λόγω της εξωτερικής 0%
ανάθεσης της επίγειας παροχής συνδρομής σε επιβάτες με
μειωμένη κινητικότητα από τον Ιούλιο του 2008, και του -2%
υψηλότερου κόστους ασφάλειας που αποσκοπούσε στην
περαιτέρω αναβάθμιση του επιπέδου ασφάλειας και υπηρεσιών. -4%
Συνολικά, οι υπόλοιπες κατηγορίες κόστους σημείωσαν
οριακή άνοδο, αποδεικνύοντας τη δέσμευση της Διοίκησης -6%
για αποτελεσματικό έλεγχο του κόστους.
-8%
2008 Εταιρική Βιωσιμότητα % Λειτουργικά Έξοδα:
1,37% έναντι 1,29% το 2007 ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΑΜΕΡΙΚΗ ΜΕΣΗ ΑΠΩ ΑΦΡΙΚΗ
ΕΥΡΩΠΗ ΑΝΑΤΟΛΗ ΑΝΑΤΟΛΗ

ΠΙΝΑΚΑΣ 4.1 Πιο συγκεκριμένα, η εγχώρια κίνηση παρουσίασε ελαφρά
Πίνακας Οικονοµικών Επιδόσεων (€ εκατ) πτώση (-2,2%), ενώ η διεθνής κίνηση αυξήθηκε κατά +0,5%.
Οι περισσότερες διεθνείς περιοχές χαρακτηρίστηκαν από
2008 αυξημένη επιβατική κίνηση κατά τη διάρκεια του έτους, με
τη Μέση Ανατολή να επιτυγχάνει το υψηλότερο επίπεδο
Σύνολο Εσόδων 420,7 ανάπτυξης (+4,8%), ακολουθούμενη από την Αμερική (+3,7%)
και την Ανατολική Ευρώπη (+3,0%). Η Δυτική Ευρώπη
Λειτουργικά Έξοδα 148,8 διατήρησε τον ίδιο όγκο επιβατών συγκριτικά με το 2007,
ενώ η μοναδική γεωγραφική περιοχή στην οποία η κίνηση
Έξοδα µισθοδοσίας και λοιπών βοηθηµάτων προσωπικού 40,5 παρουσίασε πτώση ήταν η Άπω Ανατολή (-6,3%).

Χρηµατοοικονοµικά έξοδα 59,8 Η εμπορευματική κίνηση αυξήθηκε κατά 2,7%, με 122,2
χιλιάδες τόνους συνολικά. Η εγχώρια εμπορευματική κίνηση
Μερίσµατα(1) 90,0 σημείωσε άνοδο της τάξεως του 0,8% (22,2 χιλιάδες τόνοι),
ενώ η διεθνής εμπορευματική κίνηση γνώρισε σημαντική
Μεταβολή αποτελεσµάτων εις νέο 21,4 αύξηση που ανήλθε στο 3,1% (99,9 χιλιάδες τόνοι). Η θετική
αυτή εξέλιξη οφείλεται στην αύξηση της χωρητικότητας των
Φόρος εισοδήµατος(1) 30,0 εμπορευματικών πτήσεων κατά 27%, καθώς επίσης και στην
αύξηση των διερχόμενων εμπορευμάτων που μεταφέρονται
Χρηµατικές Δωρεές 0,5 μέσω του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών.

Δωρεές σε είδος 0,3

(1)Ποσά που αφορούν στο προηγούµενο οικονοµικό έτος και η εκταµίευσή τους
έγινε στο τρέχον έτος.
   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29