Page 127 - 2board 26
P. 127
images journey
Travellers To a “dream-
like aThens”. | οί είκονες
Ταξίδευουν Τους επίβαΤες
ςΤην «αθηνα Τών
ονείρεμενών
εμπείρίών».
δρομίων που
συμμετέχουν ενερ-
γά στην ενίσχυση της δυνα-
μικής της Αθήνας» δήλωσε ο Γιάννης
Παράσχης. Στρέφοντας τα βλέμματα στην Αθή-
να, οι χώροι, οι ιστοσελίδες, τα περιοδικά και τα
social media των τριών αεροδρομίων έχουν γί-
Οργα- νει πλατφόρμες ενίσχυσης της δυναμικής της πό-
νισμού λης ως κορυφαίου ταξιδιωτικού προορισμού, ενώ
Τουρι- προγραμματισμένες εκδηλώσεις και καλλιτεχνι-
σμού για την κά δρώμενα φιλοδοξούν να φωτίσουν τις ομορ-
T μαγεύει μέσα νας ως προορισμού σε 18 αφέρον των περίπου 72.900.000 ταξιδιωτών που
ενίσχυση της ελ-
φιές της πρωτεύουσας και να τραβήξουν το ενδι-
ο Ηρώδειο
κυστικότητας της Αθή-
από τις φωτογραφί-
επισκέπτονται αυτά τα αεροδρόμια κάθε χρόνο.
ες, τα αγάλματα της κλασικής πε-
διεθνή αεροδρόμια με συνολική
φαβήτου και με οικουμενικές έννοιες ελληνικής
ριόδου ζωντανεύουν, οι παραθαλάσσιες εικόνες ετήσια κίνηση 170.000.000 επιβάτες. «Παίζοντας» με τα γράμματα της ελληνικής αλ-
δροσίζουν νοερά τους περαστικούς, ενώ το σλόγκαν Η αποστολή του ΔΑΑ και του ΕΟΤ, η οποία επι- προέλευσης, όπως «ιστορία», «αρμονία» και «φι-
“perhaΨ you’re an aΘenian too” προκαλεί τους σκέφθηκε στις αρχές Μαΐου τα τρία αεροδρόμια λοξενία», η καμπάνια-συνεργασία, που ξεκίνη-
ταξιδιώτες απ’ όλο τον κόσμο να νιώσουν για λίγο που «απογειώνουν» την προβολή της Αθήνας στη σε πριν από 6 μήνες, αποδεικνύει ότι οι έξυπνες
πολίτες της Αθήνας. Κι όμως, δεν προσγειωθήκατε Γερμανία, επέστρεψε γεμάτη ενθουσιασμό για την ενέργειες αποδίδουν. Τα τρία γερμανικά αεροδρό-
στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών, αλλά σε ένα από επιτυχία της ευρηματικής καμπάνιας. Ο Ceo του μια ταξιδεύουν τους επιβάτες στην «Αθήνα των
τα αεροδρόμια-πρεσβευτές της πόλης μας. Μόνα- ΔΑΑ, Γιάννης Παράσχης, και ο Γενικός Γραμματέας ονειρεμένων εμπειριών», απευθυνόμενα κυρίως
χο, Ντίσελντορφ και Αμβούργο είναι τρεις από τους του ΕΟΤ, Πάνος Λειβαδάς, συνοδεία των Γενικών στη γερμανική αγορά, η οποία επέδειξε εξαιρετι-
18 περήφανους αγγελιαφόρους της πρωτοβουλίας Προξένων της Ελλάδας στις αντίστοιχες γερμανι- κά ισχυρή ανθεκτικότητα κι εντυπωσιακή άνοδο
City pair, όπως αυτή προέκυψε από το 1ο Συμπόσιο κές πόλεις, ξεναγήθηκαν στους χώρους των αε- κατά 45% το α’ τετράμηνο του 2014. Η Αθήνα προ-
aCeS (1st airport Chief executives’ Symposium) ροδρομίων, όπου καθ’ όλη τη διάρκεια του 2014 βάλλεται σε 15 ακόμα διεθνή αεροδρόμια, ενώ, με
που έγινε τον περασμένο Οκτώβριο στην Αθήνα. θα είναι έντονη η παρουσία της Αθήνας. «Είμα- τη σειρά τους, τα αεροδρόμια αυτά εξασφαλίζουν,
Έμπνευση του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, η στε εξαιρετικά ικανοποιημένοι με τα αποτελέσμα- μέσω της πρωτοβουλίας City pair, την αμοιβαία
«αεροδρομιακή συμμαχία» τέθηκε υπό την αιγί- τα της επίσκεψής μας σε τρία ιδιαίτερα σημαντικά υποστήριξη των αντίστοιχων προορισμών από το
δα του Υπουργείου Τουρισμού και του Ελληνικού και δυναμικά μέλη της οικογένειας των 18 αερο- αεροδρόμιο της Αθήνας.
127
Travellers To a “dream-
like aThens”. | οί είκονες
Ταξίδευουν Τους επίβαΤες
ςΤην «αθηνα Τών
ονείρεμενών
εμπείρίών».
δρομίων που
συμμετέχουν ενερ-
γά στην ενίσχυση της δυνα-
μικής της Αθήνας» δήλωσε ο Γιάννης
Παράσχης. Στρέφοντας τα βλέμματα στην Αθή-
να, οι χώροι, οι ιστοσελίδες, τα περιοδικά και τα
social media των τριών αεροδρομίων έχουν γί-
Οργα- νει πλατφόρμες ενίσχυσης της δυναμικής της πό-
νισμού λης ως κορυφαίου ταξιδιωτικού προορισμού, ενώ
Τουρι- προγραμματισμένες εκδηλώσεις και καλλιτεχνι-
σμού για την κά δρώμενα φιλοδοξούν να φωτίσουν τις ομορ-
T μαγεύει μέσα νας ως προορισμού σε 18 αφέρον των περίπου 72.900.000 ταξιδιωτών που
ενίσχυση της ελ-
φιές της πρωτεύουσας και να τραβήξουν το ενδι-
ο Ηρώδειο
κυστικότητας της Αθή-
από τις φωτογραφί-
επισκέπτονται αυτά τα αεροδρόμια κάθε χρόνο.
ες, τα αγάλματα της κλασικής πε-
διεθνή αεροδρόμια με συνολική
φαβήτου και με οικουμενικές έννοιες ελληνικής
ριόδου ζωντανεύουν, οι παραθαλάσσιες εικόνες ετήσια κίνηση 170.000.000 επιβάτες. «Παίζοντας» με τα γράμματα της ελληνικής αλ-
δροσίζουν νοερά τους περαστικούς, ενώ το σλόγκαν Η αποστολή του ΔΑΑ και του ΕΟΤ, η οποία επι- προέλευσης, όπως «ιστορία», «αρμονία» και «φι-
“perhaΨ you’re an aΘenian too” προκαλεί τους σκέφθηκε στις αρχές Μαΐου τα τρία αεροδρόμια λοξενία», η καμπάνια-συνεργασία, που ξεκίνη-
ταξιδιώτες απ’ όλο τον κόσμο να νιώσουν για λίγο που «απογειώνουν» την προβολή της Αθήνας στη σε πριν από 6 μήνες, αποδεικνύει ότι οι έξυπνες
πολίτες της Αθήνας. Κι όμως, δεν προσγειωθήκατε Γερμανία, επέστρεψε γεμάτη ενθουσιασμό για την ενέργειες αποδίδουν. Τα τρία γερμανικά αεροδρό-
στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών, αλλά σε ένα από επιτυχία της ευρηματικής καμπάνιας. Ο Ceo του μια ταξιδεύουν τους επιβάτες στην «Αθήνα των
τα αεροδρόμια-πρεσβευτές της πόλης μας. Μόνα- ΔΑΑ, Γιάννης Παράσχης, και ο Γενικός Γραμματέας ονειρεμένων εμπειριών», απευθυνόμενα κυρίως
χο, Ντίσελντορφ και Αμβούργο είναι τρεις από τους του ΕΟΤ, Πάνος Λειβαδάς, συνοδεία των Γενικών στη γερμανική αγορά, η οποία επέδειξε εξαιρετι-
18 περήφανους αγγελιαφόρους της πρωτοβουλίας Προξένων της Ελλάδας στις αντίστοιχες γερμανι- κά ισχυρή ανθεκτικότητα κι εντυπωσιακή άνοδο
City pair, όπως αυτή προέκυψε από το 1ο Συμπόσιο κές πόλεις, ξεναγήθηκαν στους χώρους των αε- κατά 45% το α’ τετράμηνο του 2014. Η Αθήνα προ-
aCeS (1st airport Chief executives’ Symposium) ροδρομίων, όπου καθ’ όλη τη διάρκεια του 2014 βάλλεται σε 15 ακόμα διεθνή αεροδρόμια, ενώ, με
που έγινε τον περασμένο Οκτώβριο στην Αθήνα. θα είναι έντονη η παρουσία της Αθήνας. «Είμα- τη σειρά τους, τα αεροδρόμια αυτά εξασφαλίζουν,
Έμπνευση του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, η στε εξαιρετικά ικανοποιημένοι με τα αποτελέσμα- μέσω της πρωτοβουλίας City pair, την αμοιβαία
«αεροδρομιακή συμμαχία» τέθηκε υπό την αιγί- τα της επίσκεψής μας σε τρία ιδιαίτερα σημαντικά υποστήριξη των αντίστοιχων προορισμών από το
δα του Υπουργείου Τουρισμού και του Ελληνικού και δυναμικά μέλη της οικογένειας των 18 αερο- αεροδρόμιο της Αθήνας.
127