Page 105 - 2board 24
P. 105
Baggage handling | Υπηρεσίεσ αποσκεΥών flight operations and crew administration | Υπηρεσίεσ πτησεών καί Δίοίκησησ πληρώματών aircraft services | καθαρίσμοσ καί σΥντηρηση αεροσκαφοΥσ









freight and mail handling | Υπηρεσίεσ φορτίοΥ καί ταχΥΔρομείοΥ



fuel handling | Υπηρεσίεσ καΥσίμών
aircraft maintenance | σΥντηρηση αεροσκαφών ramp handling | Υπηρεσίεσ πίστασ











“our philosophy has always been to provide services of the high- skyserv handling (formerly olympic handling) is present at 37 airports in greece. with a three-pronged approach focusing on quality of services, properly trained
est quality whilst taking all possible steps to ensure aircraft and and experienced personnel (over 4,500 hours of training seminars) and a competitive pricing policy, the company managed to significantly expand its client roster
passenger safety” says christos pantazis, Business unit man- in 2013. the number of foreign airline flights handled last year rose by a massive 18%. recognition of the services provided by the company has come in the form
ager of goldair handling, which has 1,490 permanent and 790 of signed contracts with over 70 airline companies. targets for the coming three years include further growth of its market shares, maintaining the high standard of
seasonal employees at 26 airports across greece as well as 620 its services (which is due to be confirmed by the award of isago certification in april 2014), the provision of innovative services and the development of international
personnel abroad. in 2013 alone, the company handled 67,000 strategic partnerships. | η skyserv handling ( πρώην olympic handling) έχει παρουσία σε 37 ελληνικά αεροδρόμια. βασιζόμενη στο τρίπτυχο ποιότητα υπηρεσιών,
flights, 10 million passengers and 37,000 tons of freight. accord- εκπαιδευμένο και έμπειρο προσωπικό (πάνω από 4.500 ώρες εκπαιδευτικών σεμιναρίων) και ανταγωνιστική τιμολογιακή πολιτική κατάφερε το 2013 να αυξήσει
ing to pantazis, the company’s rapid development has been due σημαντικά το πελατολόγιό της. ο αριθμός των πτήσεων ξένων αεροπορικών εταιρειών αυξήθηκε εντυπωσιακά κατά 18% την προηγούμενη χρονιά. η επιβράβευση
to the fact that “we invest steadily in our people and their train- των υπηρεσιών που προσφέρει η εταιρεία επιβεβαιώνεται από τα υπογεγραμμένα συμβόλαια που έχει με πάνω από 70 αεροπορικές εταιρείες. οι στόχοι για την
ing, while constantly updating our ground support equipment. επόμενη τριετία είναι η περαιτέρω αύξηση των μεριδίων αγοράς, η διατήρηση του υψηλού επιπέδου των προσφερόμενων υπηρεσιών (η οποία θα επιβεβαιω-
it is worth noting that we are the only greek company to have θεί με την πιστοποίηση κατά isago, που θα γίνει εντός απριλίου του 2014), η παροχή καινοτόμων υπηρεσιών και η ανάπτυξη διεθνών στρατηγικών συνεργασιών.
gained safety audit for ground operations (isago) certification.”
as for future plans, pantazis stresses that “in a period of deep
economic recession, the company’s target is to expand into to
new markets and countries. we believe that there will soon be
developments”. | «η φιλοσοφία μας είναι να παρέχουμε τη μέ-
γιστη ποιότητα στις υπηρεσίες μας, με γνώμονα την ασφάλεια Being part of a global ground handling services network, swissport hellas is, according to its commercial manager John Zermas, “the only ground handler whose
των αεροσκαφών και των επιβατών» λέει ο κ. χρήστος πανταζής, clients know the brand before landing in any greek airport”. the company has gained certification for ground operations (isago) and is active at the 22 greek airports
Business unit manager της goldair handling, η οποία απασχολεί with international flights, where more than 2.200 employees are serving annually over 80 airline-customers, 17 million passengers and 140,000 aircraft movements.
1.490 μόνιμους και 790 εποχικούς εργαζόμενους σε 26 ελληνικά “we want the feedback we receive from the airlines and their passengers to always be in line with the positive results of our own internal quality measurements,
αεροδρόμια και 620 εργαζόμενους στο εξωτερικό. μόνο το 2013, as well as with the ones performed monthly by aia and the airlines.” in order to achieve consistency of high quality services “swissport personnel work hard, of-
η εταιρεία εξυπηρέτησε 67.000 πτήσεις, 10.000.000 επιβάτες και fering the entire spectrum of services, from the moment passengers phone to make a booking to the time they retrieve their baggage. we strive for continuous
37.000 τόνους φορτίου. σύμφωνα με τον κ. πανταζή, η ανάπτυξη improvement. Besides, in the current recession we must intensify our efforts in order to put athens and greece, on the global map, as the ultimate destination”.
της εταιρείας οφείλεται στο γεγονός πως «επενδύουμε σταθερά ανήκοντας σε ένα παγκόσμιο δίκτυο υπηρεσιών επίγειας εξυπηρέτησης, η swissport hellas είναι, όπως λέει ο εμπορικός Διευθυντής, κ. γιάννης Ζέρ-
στους ανθρώπους μας και την εκπαίδευσή τους, ενώ παράλλη- μας, «ο μοναδικός φορέας τον οποίο οι πελάτες του τον ξέρουν κι από άλλα αεροδρόμια του εξωτερικού». h εταιρεία διαθέτοντας Διεθνή πιστοποίηση
λα εκσυγχρονίζουμε διαρκώς τον μηχανολογικό και ηλεκτρονικό ασφάλειας και ποιότητας isago κι έχοντας παρουσία και στα 22 ελληνικά αεροδρόμια με διεθνείς πτήσεις απασχολεί πάνω από 2.200 εργαζόμενους,
εξοπλισμό μας. αξίζει να σημειωθεί ότι είμαστε η μόνη ελληνι- εξυπηρετώντας περισσότερες από 80 αεροπορικές εταιρείες, 17 εκατομμύρια επιβάτες και 140.000 κινήσεις αεροσκαφών ετησίως. «αυτό που επιθυ-
κή εταιρεία με τη Διεθνή πιστοποίηση ασφάλειας και ποιότη- μούμε είναι η εντύπωση που αποκομίζει το επιβατικό κοινό των πελατών μας να συμβαδίζει με τις μόνιμα θετικές εσωτερικές μετρήσεις ποιότητας,
τας isago». Όσο για τους μελλοντικούς στόχους, ο κ. πανταζής καθώς και με τις μηνιαίες μετρήσεις ποιότητας του Δαα αλλά και των αερογραμμών». για την επίτευξη υψηλού επιπέδου σε σταθερή βάση, «το προ-
επισημαίνει πως «σε μια περίοδο βαθιάς οικονομικής ύφεσης, σωπικό της swissport εργάζεται καθημερινά σκληρά, προσφέροντας όλο το φάσμα των υπηρεσιών, από την ώρα που θα πάρει τηλέφωνο ο επιβάτης
στόχος της εταιρείας είναι η επέκταση σε νέες αγορές και σε για να κάνει κράτηση μέχρι την ώρα που θα παραλάβει την αποσκευή του. h συνεχής βελτίωση είναι ο βασικός στόχος μας. Άλλωστε, σε καιρούς ύφε-
νέες χώρες. πιστεύουμε πως σύντομα θα υπάρξουν εξελίξεις». σης πρέπει να εντείνουμε τις προσπάθειές μας, προκειμένου να αναδείξουμε την αθήνα και την ελλάδα ως τον απόλυτο και ασύγκριτο προορισμό».

105
   100   101   102   103   104   105   106   107   108   109   110