Page 104 - 2board 24
P. 104
Jan-Mar | 14 Business Personal bestAirport Services
Business


AIA’S GROUND HANDLING









catering services | Υπηρεσίεσ τροφοΔοσίασ

surface transportation | Υπηρεσίεσ μεταφορασ επί τοΥ εΔαφοΥσ
ground administration and supervision | Δίοίκητίκεσ Υπηρεσίεσ εΔαφοΥσ καί εποπτεία


Baggage handling | Υπηρεσίεσ αποσκεΥών










passenger handling | Υπηρεσίεσ εξΥπηρετησησ επίβατών



aircraft maintenance | σΥντηρηση αεροσκαφών


τηε ηandlers




the time has come to get acquainted with ground handling services, the ‘down to

earth’ heroes Behind air travel. | γνώρίστε τίσ Υπηρεσίεσ επίγείασ εξΥπηρετησησ, τοΥσ
πίο «προσγείώμενοΥσ» ηρώεσ πίσώ απο καθε ταξίΔί.
T he ticket shows the name of an airline company. But who greets T ο εισιτήριο αναγράφει το όνομα μιας αεροπορικής εταιρείας. Ποιος
μας υποδέχεται όμως στα check-in; Ποιος βάζει καύσιμα στο αερο-
us at the check-in counter? Who fuels the aircraft and who
makes sure that our luggage will also be travelling? Ground
πλάνο και ποιος διασφαλίζει ότι θα ταξιδέψει η βαλίτσα μας; Οι Υπη-
ρεσίες Επίγειας Εξυπηρέτησης είναι οι αθέατοι πρωταγωνιστές του
handling services are the unseen protagonists of air travel
and, given that the vast majority of airline companies are represented
by some ground handler, it is certain that – sooner or later – you will αεροπορικού ταξιδιού και, δεδομένου πως η συντριπτική πλειονότητα των αε-
ροπορικών εταιρειών εκπροσωπούνται μέσω κάποιου φορέα επίγειας εξυπη-
come into contact with them, since they are an essential link in the trav- ρέτησης, είναι βέβαιο πως, αργά ή γρήγορα, θα έρθουμε σε επαφή μαζί τους,
el chain. Ground handlers do everything possible to make our journey καθώς αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της ταξιδιωτικής αλυσίδας. Οι ground
more comfortable, but a ‘high-flying’ travel experience cannot be en- handlers κάνουν ό,τι είναι δυνατόν για να διευκολύνουν το ταξίδι μας, όμως
sured by just one or two people. για μια ταξιδιωτική εμπειρία που... πετάει δεν φτάνει μόνο ένας: μια ευχάρι-
A pleasant flight without problems is the result of good cooperation be- στη πτήση χωρίς προβλήματα είναι αποτέλεσμα της καλής συνεργασίας των
tween the ground handlers and the airlines they represent, as well as ground handlers με τις αεροπορικές εταιρείες που εκπροσωπούν, αλλά και
with AIA, which serves in a quality assurance role, setting strict criteria με τον ΔΑΑ που λειτουργεί ως «φύλακας ποιότητας», θέτοντας υψηλά κρι-
that must be met by the ground handlers. “Someone must guarantee τήρια στα οποία οι ground handlers καλούνται να ανταποκριθούν. «Κάποιος
that whoever is at the airport is suitable for providing services,” George πρέπει να εγγυηθεί πως όσοι βρίσκονται στο αεροδρόμιο είναι κατάλληλοι να
Varsamis, Manager of Ground Handling Services at Athens Internation- εξυπηρετούν» λέει στο 2board ο κ. Γιώργος Βαρσάμης, Διευθυντής Υπηρεσι-
al Airport, tells 2board, before going on to explain that AIA “safeguards ών Επίγειας Εξυπηρέτησης του ΔΑΑ, εξηγώντας πως, από πλευράς του, ο ΔΑΑ
the standard of services, while at the same time helping the ground han- «διασφαλίζει το επίπεδο των υπηρεσιών, ενώ ταυτόχρονα βοηθά τους ground
dlers to improve.” In the minds of most passengers, travel means in the handlers να βελτιώνονται». Στο μυαλό των περισσότερων επιβατών, ταξίδι ση-
air. But the journey begins on the ground. Before take-off and after land- μαίνει αέρας. Το ταξίδι, όμως, ξεκινά από το έδαφος. Πριν από την απογείωση
ing, it is the ground handlers – working closely with the airline compa- και μετά την προσγείωση, οι ground handlers είναι εκείνοι που σε συνεργα-
nies and the airport – who ensure that all aspects of the travel experi- σία με τις αεροπορικές εταιρείες και το αεροδρόμιο φροντίζουν η ταξιδιωτική
ence run like clockwork. εμπειρία να... δουλεύει ρολόι.

104
   99   100   101   102   103   104   105   106   107   108   109