Page 90 - 2board 23

 

 

 

 

 

Page 90 - 2board 23
P. 90
Oct-Dec | 13 Business Future aviation



ECO AIRCRAFT
























DAPHNIS FOURNIER’S
ECOLOGIC AIRCRAFT
Takeoff: not available, coroflot.com

While mulling possibilities for a new, more ener-
gy-efficient type of aircraft, Paris-based industrial
istic design for a fully electric passenger plane THE PHOTOVOLTAIC CELLS ABOVE THE CABIN MAKES IT
designer Daphnis Fournier came up with a futur-
featuring an inflatable structure above the main A FULLY ELECTRIC PASSENGER PLANE | ΌΙ ΦΩΤΌΒΌΛΤΑΪΚΕΣ
cabin, covered with photovoltaic cells to collect
solar energy while flying above the clouds. To ΚΥΨΕΛΕΣ ΠΑΝΩ ΑΠΌ ΤΗΝ ΚΑΜΠΙΝΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΖΌΥΝ ΣΤΌ
conserve its precious green energy, the ‘balloon’ ΕΠΙΒΑΤΙΚΌ ΑΕΡΌΠΛΑΝΌ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΑΥΤΑΡΚΕΙΑ.
remains flat during takeoff, inflating with heli-
um only after reaching maximum altitude. Four
large electric turbines and the airplane’s stream- ing like something out of a science fiction movie, στής Daphnis Fournier κατέληξε στο πρωτοπο-
lined shape would enable high cruising speeds. the innovative concept is certainly an attractive ριακό design μιας φουσκωτής κατασκευής, φι-
Although improvements may yet be made, the one and its designer is convinced that if built, it λοδοξώντας να γίνει αυτό το πρώτο ενεργειακά
current design envisages a total length of ap- would fly, possibly after certain modifications fol- αύταρκες επιβατικό αεροπλάνο. Επανδρωμένο με
proximately 65 m., a top speed of 1,207 km. per lowing consultations with aeronautical engineers. ένα ευέλικτο σύστημα από φωτοβολταϊκά πάνελ
hour and capacity for 216 to 324 passengers de- Στην αναζήτηση ενός νέου, ενεργειακά οικονομι- σε όλη του την επιφάνεια, για την καλύτερη δυ-
pending on interior design and amenities. Look- κού τύπου, αεροσκάφους, ο Παριζιάνος σχεδια- νατή συγκέντρωση ηλιακής ενέργειας κατά την
πτήση, το αεροπλάνο σχεδιάζεται για να προσφέ-
ρει ταξίδια κυριολεκτικά πάνω από τα σύννεφα,
ανεξαρτήτως καιρού. Το «μπαλόνι» θα παραμέ-
νει επίπεδο κατά την απογείωση για να μη σπα-
ταλιέται τίποτα από την πολύτιμη πράσινη ενέρ-
γειά του έως ότου φτάσει στο επιθυμητό ύψος,
ενώ το αεροδυναμικό σχήμα και οι τέσσερις ηλε-
κτρικοί κινητήρες θα του εξασφαλίζουν τη μέγι-
στη δυνατή ταχύτητα ανύψωσης. Ακόμα και αν
κάποια από τα κατασκευαστικά μέρη του βελτι-
ωθούν πριν από την ολοκλήρωση της παραγωγής
του, οι προδιαγραφές, σύμφωνα με το σχεδια-
σμό του, σκιαγραφούν ένα αεροσκάφος μήκους
65μ. περίπου, με δυνατότητα ταχύτητας έως και
1.207 χλμ. ανά ώρα και χωρητικότητας από 216
έως 324 ατόμων. Αν και θυμίζει σκηνικό από ται-
νία επιστημονικής φαντασίας, ο Fournier είναι
πεπεισμένος πως, εάν κατασκευαστεί, το αερο-
σκάφος θα μπορεί να πετάξει χωρίς πρόβλημα COURTESY OF DAPHNIS DESING
– το μόνο που ίσως θα χρειαστεί θα είναι μερι-
κές τροποποιήσεις κατόπιν υποδείξεων μηχανι-
κών και αεροναυπηγών.

90
   85   86   87   88   89   90   91   92   93   94   95