Page 88 - 2board 23
P. 88
Οct-Dec | 13 Business Future aviation



ECO AIRCRAFT


MAKERPLANE E-LSA
Takeoff: 2015, http://makerplane.org



Many in the international scientific community are
still not convinced about the merits of 3D technolo-
gy. And in the case of aeronautics, the first airplane
to be built using open source avionics software and
3D printed parts, the design of which is expected to
have been completed by the aviation organization
MakerPlane within the next 12 months, is indeed a
lofty goal and one of the greatest challenges in this
new technological domain. The two-seater Experi-
mental Light Sport Aircraft (E-LSA) will enable peo-
ple all over the world to build their own safe, high
quality plane with state-of-the-art digital flight in-
struments and display capabilities. The production BOEING SUGAR VOLT
method will considerably reduce the cost, time and Takeoff: 2030, boeing.com
environmental impact of aircraft manufacturing as
we know it today. It is hoped that the E-LSA can be At a time when ambitious plans for hybrid transportation utilizing battery power appear to
built using advanced personal manufacturing equip- be opening a new chapter in the transport and travel sectors, Boeing is answering with an
ment such as a computer controlled mill and a 3D aircraft design that combines electric power with traditional jet fuel and achieves greatly re-
printer, on the basis of plans and instructions which duced CO2 and nitrous oxide emissions. With longer wings that allow for greater lift and can
will be available for free. The estimated build time be folded when on the ground to accommodate airport gate space, the SUGAR (Subsonic
is 500 hours and the cost is expected to be around Ultragreen Aircraft Research) concept reinvents the classic airplane as a light, energy-effi-
€11,350. Αll you will need is the equivalent of a Light cient model for future commercial flying. With the help of the local power grid and batteries
Aircraft Pilot Licence. | Η διεθνής επιστημονική κοι- stored in the plane, the SUGAR Volt would burn 70% less gas per flight and reduce total en-
νότητα δεν είναι σίγουρη αν κάποια πράγματα στο ergy use by 55%. In much the same way as an electric car, the SUGAR Volt will plug in at the
μέλλον θα βελτιωθούν μέσω της 3D τεχνολογίας. airport and charge its batteries. Dual-turbine engines powered by traditional jet fuel will be
Στην αεροναυπηγική, το πρώτο αεροσκάφος ανοι- used for takeoff but on reaching cruising altitude the aircraft will switch over to electrical pow-
χτού λογισμικού με τρισδιάστατα εκτυπώσιμα μέρη er for most of the flight. This results in lower emissions and less noise, while the fuel saving
που αναμένεται να ολοκληρωθεί σε ένα χρόνο από effectively increases the operational range of the airliner. These factors give the SUGAR Volt
την ομάδα της εταιρείας MakerPlane αποτελεί μια a clear lead in the green technology race meeting NASA’s energy and emissions goals. | Την
νέα αειφόρο πρόκληση ως προς τη διαδικασία πα- εποχή που τα υβριδικά μέσα με τη χρήση μπαταριών φαίνεται να είναι το επόμενο κεφάλαιο
ραγωγής, χωρίς να αφήνει περιθώρια αμφιβολίας στη μετακίνηση και το ταξίδι, η Boeing απαντά με τη μελέτη της πάνω σε ένα αεροπλάνο που
για την επιτυχία της. Εκεί που ο μοντελισμός αερο- θα συνδυάζει την ηλεκτρική ενέργεια με τα παραδοσιακά καύσιμα, καθιστώντας δυνατές τις
σκαφών συναντά την οικολογία, το διθέσιο Πειρα- πτήσεις με χαμηλές εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα. Σε συνδυασμό με μεγαλύτερα και ανα-
ματικό Υπέρλαφρο Αεροσκάφος θα δίνει τη δυνα- διπλούμενα φτερά, που θα επιτρέπουν καλύτερη ανύψωση και προσγείωση, το σχέδιο SUGAR
τότητα σε ιδιώτες να φτιάξουν με τελευταίας τεχνο- ( Έρευνα Υποηχητικών Πράσινων Αεροσκαφών) επανεφευρίσκει τη δομή του κλασικού αερο-
λογίας ψηφιακά όργανα πτήσης και να πετάξουν πλάνου ως ένα ελαφρύ, αύταρκες ενεργειακά σκάφος του μέλλοντος για επιβατικές πτήσεις.
με ασφάλεια το δικό τους αεροπλάνο, μειώνοντας Το μοντέλο SUGAR Volt έχει την ικανότητα να μειώνει την κατανάλωση καυσίμου περισσότε-
σε σημαντικό βαθμό το χρόνο και το αντίκτυπο στο ρο από 70% και τη συνολική χρήση ενέργειας κατά 55%, υπολογίζοντας και τη διαθέσιμη ενέρ-
περιβάλλον από την κλασική διαδικασία παραγω- γεια της μπαταρίας. Ακολουθώντας τη λογική ενός υβριδικού αυτοκίνητου, το SUGAR Volt θα
γής. Με τη βοήθεια ενός υπολογιστή για τις δωρε- φορτίζεται στο αεροδρόμιο από ηλεκτρική πηγή, ενώ διπλοί κινητήρες που θα λειτουργούν με
άν οδηγίες χρήσης των σχεδίων και των τρισδιάστα- παραδοσιακά καύσιμα σε κάθε φτερό θα υποβοηθούν κατά τις απογειώσεις, όπου χρειάζε-
των εκτυπωτών για όλα τα μη κατασκευαστικά μέρη, ται περισσότερη ενέργεια. Οι λιγότερες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα και υποξειδίου του
ο συνολικός χρόνος παραγωγής ενός MakerPlane αζώτου, καθώς και το ηλεκτρικό σύστημα προώθησης ικανό να μειώνει την απόσταση που δι-
εκτιμάται στις 500 ώρες και το κόστος στα €11.350. ανύεται κατά την απογείωση και την ηχορύπανση που παράγεται, αποτελούν τους παράγοντες
Το μόνο που χρειάζεστε είναι το δίπλωμα πιλότου που καθιστούν το SUGAR Volt τον «καθαρό νικητή» στην κούρσα της πράσινης τεχνολογίας,
ελαφρού σκάφους. ικανοποιώντας τους ενεργειακούς στόχους της NASA, σύμφωνα με την οικολογική ατζέντα της.


SUGAR VOLT OPENS THE HYBRID CHAPTER IN THE

FUTURE OF GREEN AIR TRANSPORTATION | ΤΌ SUGAR
VOLT ΑΝΌΙΓΕΙ ΤΌ ΥΒΡΙΔΙΚΌ ΚΕΦΑΛΑΙΌ ΣΤΌ ΜΕΛΛΌΝ ΤΗΣ MAKERPLANE.ORG
ΠΡΑΣΙΝΗΣ ΕΝΑΕΡΙΑΣ ΜΕΤΑΦΌΡΑΣ.


88
   83   84   85   86   87   88   89   90   91   92   93