Page 165 - teyxos_13

 

 

 

 

 

Page 165 - teyxos_13
P. 165
VISUAL HELLAS the ambitious Pioneers 158
design of herzog
& De meuron 's IAN SCHRAGER
wood wharf | to
μεγαλοπνοο σχεδιο ianschragercompany.com
toy wood wharf των
herzog & De meuron. The man better known as the owner of Studio
54, the archetypal club of the glittering 80’s,
157 Schrager has not experienced a single hango-
ver since he opened his first hotel. His empire
mark zuckerberg has since expanded, with a little help from the
unique aesthetic intervention of the brilliant
facebook.com Philippe Starck. His future plans include two
more hotel chains: Public, a series of budget
At first glance it would appear that Zuckerberg has design hotels, and Edition, a hotel chain in col-
not contributed anything to travel, nor is he ever laboration with Marriott targeting a more busi-
likely to change the way we perceive our travels. ness audience.
But think about it – until recently, if you wanted to Έγινε γνωστός ως ο ιδιοκτήτης του Studio 54,
check out a destination, you had to research im- του αρχετυπικού κλαμπ των 80s και ξεπέρασε
ages on various websites. The arrival of facebook το κλείσιμό του όταν άνοιξε το πρώτο του ξενο-
has provided us with an army of free reporters who δοχείο. Έκτοτε, η αυτοκρατορία του επεκτάθηκε,
tend to post their photos of beautiful beaches, deli- χρησιμοποιώντας πάντα την ξεχωριστή αισθητι-
cious food and stunning attractions. After looking κή του Phillipe Starck. Στα μελλοντικά του σχέ-
through all of your friend’s photos for free, you can δια συμπεριλαμβάνονται δύο ακόμα αλυσίδες
decide what your next destination will be. Crowd- ξενοδοχείων: η Public θα είναι μια σειρά budget
sourcing travel journalism for the new millennium. ξενοδοχείων χωρίς καμιά θυσία στο design, ενώ
Εκ πρώτης όψεως, θα φαινόταν ότι ο Ζούκερμπεργκ τα Edition, που αναπτύσσονται σε συνεργασία με
δεν έχει κάνει και τίποτε για το πώς αντιλαμβάνεται τη Marriott, θα απευθύνονται σε business κοινό.
κανείς τα ταξίδια. Σκεφθείτε, όμως: μέχρι πρόσφα-
τα για να δει κανείς αν ήθελε να πάει οπουδήποτε, 165
έπρεπε να μπει και να ψάξει φωτογραφίες σε κά-
ποιο site. Πλέον, στο facebook υπάρχει μια στρα-
τιά από δωρεάν ρεπόρτερ, που όπου πάνε βγάζουν
φωτογραφίες τις παραλίες, τα φαγητά που τρώνε,
τα μνημεία που βλέπουν και τις ανεβάζουν δωρεάν
για να τις δείτε και να αποφασίσετε ποιος θα είναι
ο επόμενος προορισμός σας. Crowdsourcing του-
ριστικό ρεπορτάζ για τη νέα χιλιετία.
   160   161   162   163   164   165   166   167   168   169   170