Page 88 - Ath Airport Profile

 

 

 

 

 

Page 88 - Ath Airport Profile
P. 88
Oct-Dec | 10 BBuessitnoefsAstMheynjosbCity Walks

ΑΙΑ’s Airport Service Operation Center

Smooth operators

If ΑΙΑ was a person, the Airport Service Operation Centre would be its central
nervous system. | Αν ο ΔΑΑ ήταν άνθρωπος, το Κέντρο Ελέγχου Επιχειρήσεων
Αεροδρομίου θα ήταν το κεντρικό νευρικό του σύστημα.

W orking non-stop 365 days a year on a 24-hour swift intervention if the need arises. Finally, the process σκαφών. Στο δεύτερο, ορίζουν τις θέσεις στάθμευσης
basis, the Airport Sevice Operation Centre αεροσκαφών, τις αίθουσες επιβίβασης επιβατών και
(ASOC) ensures everything runs smoothly, also entails collecting, processing and distributing all flight τις περιοχές ελέγχου εισιτηρίων, με στόχο την ελα-
making the most of the knowledge, new technologies and χιστοποίηση της κίνησης αεροσκαφών στο έδαφος
co-operation of all airport sectors. This highly complex information, either electronically or via announcements, και της συνεπαγόμενης ρύπανσης του περιβάλλο-
process is executed on four levels: the first level involves ντος, φροντίζοντας παράλληλα για τη μέγιστη ικανο-
ASOC people supervising airplane departure, arrival, taxi, for directly and quickly informing all passengers, airlines, ποίηση των επιβατών. Στο τρίτο επίπεδο, εποπτεύ-
stoppage and servicing zones, though always putting ουν διαρκώς όλες τις κρίσιμες για την ασφάλεια του
passenger, staff and aircraft safety first. Second, ASOC governmental authorities, members of the public and αεροδρομίου περιοχές, χρησιμοποιώντας σύγχρονα
is in charge of assigning aircraft stoppage positions, ηλεκτρονικά μέσα και -σε συνεργασία με το προσω-
departure gates and ticket control areas with the aim other airport sectors of the latest updates. D.M. πικό ασφαλείας- για την ταχύτατη επέμβαση όταν και
of reducing aircraft movement on the ground and, as όπου χρειαστεί. Το έργο ολοκληρώνεται με τη συλ-
a consequence, surplus environmental pollution, while M ε αδιάλειπτη λειτουργία 365 μέρες τον χρό- λογή, επεξεργασία και ηλεκτρονική ή τηλεπικοινω-
ensuring maximum customer satisfaction. The third level νο σε 24ωρη βάση, το Κέντρο Ελέγχου Eπι- νιακή διανομή κάθε πληροφορίας πτήσεων, με σκο-
of its operations involves the constant supervision of all χειρήσεων Αεροδρομίου (ΚΕΕΑ) φροντίζει πό την απρόσκοπτη και γρήγορη ενημέρωση επιβα-
crucial airport safety areas utilising modern technology in να κυλούν όλα ομαλά, αξιοποιώντας τη γνώση, τις νέ- τών, αεροπορικών εταιρειών, κρατικών Αρχών, κοι-
collaboration with airport security staff that are ready for ες τεχνολογίες και τη συνεργασία των φορέων του αε- νού και συνεργαζόμενων φορέων!
ροδρομίου. Το έργο αυτό επιτελείται σε τέσσερα επί-
πεδα. Στο πρώτο, οι άνθρωποι του ΚΕΕΑ εποπτεύ-
ουν τις περιοχές απογείωσης/προσγείωσης, κίνησης,
στάθμευσης και εξυπηρέτησης αεροσκαφών, με γνώ-
μονα την ασφάλεια επιβατών, προσωπικού και αερο-

88
   83   84   85   86   87   88   89   90   91   92   93