Page 90 - Ath Airport Profile

 

 

 

 

 

Page 90 - Ath Airport Profile
P. 90
Oct-Dec | 10 Business Personal best

TRENDSETTERS | OI ΠΡΩΤΟΠΟΡΟΙ

VASSILIS KOURTAKIS NIKOS TSIROS/DIGITAL STUDIO LIBERIS

Spirit of success

Through bold moves this important Greek winemaking family heir made the name
Kourtakis synonymous with innovation. | Με τολμηρές κινήσεις, ο διάδοχος μιας σπουδαίας
οινοποιητικής οικογένειας έκανε το όνομα Κουρτάκης συνώνυμο της πρωτοπορίας.

Vassilis Kourtakis founded his first small winery in Markopoulo-Attikis in στους οποίους ο Βασίλης Κουρτάκης ο νεότερος οικοδόμησε μια δυ-
1905 while his son Dimitris set up his first bottling facility in 1963; Vassilis
Kourtakis the younger continued tradition and built on his family’s ναμική εταιρεία διεθνούς βεληνεκούς. Από το 1968, που ανέλαβε τα

ηνία της επιχείρησης, επεξέτεινε τις εγκαταστάσεις στο Μαρκόπου-

expertise to create a dynamic company of international scope. Since taking λο, δημιούργησε ένα τεράστιο οινοποιείο στη Ριτσώνα Βοιωτίας, ει-

over in 1968 he has extended the family facilities in Markopoulos, established σήγαγε νέες σειρές κρασιών όπως το Apelia και το Kouros (που απέ-

an enormous winery in Ritsona-Viotia, imported new labels such as Apelia and σπασε παγκόσμιες διακρίσεις) και, τελικά, το 2000 μετονόμασε την

the internationally acclaimed Kouros while re-naming the company ‘Greek Wine εταιρεία σε Ελληνικά Κελλάρια Οίνων ΔΚ Α.Ε. Σήμερα, ο ίδιος επι-

Cellars’ in 2000. Today, he stands by his innovation business philosophy: «Wine μένει στη νεωτεριστική επιχειρηματική φιλοσοφία, προδιαγράφοντας

is considered a prestigious and classic product, where no room for novelty εκπλήξεις: «Το κρασί θεωρείται προϊόν υψηλού κύρους, κλασικό και

exists. We believe that new types of wine should be developed for younger age χωρίς νεωτερισμό. Εμείς πιστεύουμε ότι πρέπει να αναπτυχθούν νέ-

groups to embrace, such as non-alcoholic and low alcohol wines». Entering οι τύποι κρασιών που θα αγκαλιάσουν και νεότερες ηλικιακά ομάδες

into strategic business partnerships in Europe and abroad, Vassilis Kourtakis καταναλωτών, όπως κρασί με χαμηλό βαθμό ή και χωρίς αλκοόλ». Στο

transformed a family company into one of Greece’s most significant winemakers, μεταξύ, συνάπτοντας στρατηγικές εμπορικές συμπράξεις στην Ελλά-

an accomplishment that transcends borders, as more than 20 million bottles δα και το εξωτερικό, ο Βασίλης Κουρτάκης μετέτρεψε μια οικογενει-

Tare exported each year. VENICE EVRIPIOTOU ακή επιχείρηση σε έναν από τους βασικούς παίκτες της ελληνικής οι-

ο πρώτο μικρό οινοποιείο στο Μαρκόπουλο Αττικής, που έφτια- νοποιίας, αλλά και έναν τους πιο επιφανείς πρεσβευτές της στο εξω-

90 ξε ο Βασίλης Κουρτάκης το 1905, και το πρώτο εμφιαλωτήριο τερικό, καθώς μόνο οι εξαγωγές της ξεπερνούν πλέον τα 20 εκατομ-

του γιου του Δημήτρη, το 1963, υπήρξαν οι θεμέλιοι λίθοι πάνω μύρια φιάλες ετησίως. BENETIA ΕΥΡΙΠΙΩΤΟΥ

90
   85   86   87   88   89   90   91   92   93   94   95