Page 8 - Ath Airport Profile

 

 

 

 

 

Page 8 - Ath Airport Profile
P. 8
02. Εταιρική Ταυτότητα

Ο «Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών» (ΔΑΑ) ιδρύθηκε το 1996 και τους αντίστοιχους επιχειρηματικούς τομείς, οι οποίοι
λειτουργεί ως εταιρεία του ιδιωτικού τομέα, σύμφωνα με τη υποστηρίζονται από δύο Γενικές Διευθύνσεις Υπηρεσιών
Σύμβαση Ανάπτυξης Αεροδρομίου (Ν. 2338/1995), βασιζόμενη (Service Units) και διάφορες Διοικητικές Διευθύνσεις
σε συμμετοχικό σχήμα μεταξύ δημοσίου και ιδιωτικού τομέα. (Staff Functions).
Η εταιρεία Αεροδρομίου φέρει την ευθύνη λειτουργίας του
Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών «Ελευθέριος Βενιζέλος», υπό Δήλωση Αποστολής
την εποπτεία της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ). «Είμαστε μια δυναμική επιχείρηση που λειτουργεί με
βέλτιστες πρακτικές. Διαχειριζόμαστε και αναπτύσσουμε
2.1 Δομή ένα ευρύ φάσμα δραστηριοτήτων στο αεροδρόμιο,
δημιουργώντας βιώσιμη αξία για τους συμμετόχους
Η Εταιρεία Αεροδρομίου συνάδει με όσα προβλέπει ο νόμος μας –πελάτες, εργαζόμενους, μετόχους, συνεργάτες,
περί Ανωνύμων Εταιρειών (Α.Ε.) (Ν. 2190/1920) και η Σύμβαση κονωνία– στην Ελλάδα και διεθνώς».
Ανάπτυξης Αεροδρομίου, η οποία καθορίζει, μεταξύ άλλων,
και τις σχέσεις ανάμεσα στους μετόχους. 2.2 Εταιρική Στρατηγική

Πίνακας 2.1 Ο στρατηγικός στόχος της Εταιρείας μας είναι να δημιουργήσουμε
Μετοχική Σύνθεση διαρκή αξία για όλους τους συμμετόχους, ενώ παράλληλα
μεριμνούμε για την προσφορά ποιοτικών υπηρεσιών προς τους
Μέτοχος Αριθµός Μετοχών % πελάτες μας. Αυτός ο στόχος επιτυγχάνεται με την εφαρμογή
Ελληνικό Δηµόσιο 16.500.000 55% μιας διττής στρατηγικής:
Hochtief AirPort GmbH 8.000.004 26,667%
Hochtief AirPort Capital GmbH 4.000.002 13,333% • Η αεροπορική στρατηγική επιδιώκει τη διατήρηση και
Δηµήτριος Κοπελούζος 599.997 2% ανάπτυξη της τρέχουσας κίνησης και της πελατειακής βάσης,
Κυριακή Κοπελούζου 299.999 1% και την εστιασμένη ανάπτυξη ενός περιφερειακού κόμβου
Χρήστος Κοπελούζος 299.999 1% (hub) και της κίνησης αερομεταφορέων χαμηλού κόστους,
Ελένη-Ασηµίνα Κοπελούζου 299.999 1% με σκοπό να υπερνικήσει τις μακροοικονομικές τάσεις.
ΣΥΝΟΛΟ 30.000.000 100%
• Η μη αεροπορική στρατηγική περιλαμβάνει την ανάπτυξη
Κατόπιν της τελευταίας αλλαγής της μετοχικής σύνθεσης (αρχής προϊόντων και υπηρεσιών υψηλής ποιότητας, σχετικών
γενομένης από την 21.12.2006), η δομή είναι διαμορφωμένη ως με τον καταναλωτή, την εκμετάλλευση και ανάπτυξη της
εξής: το Διοικητικό Συμβούλιο, το οποίο αποτελείται από εννέα ακίνητης περιουσίας του αεροδρομίου, καθώς και την
μη εκτελεστικά μέλη, ενεργώντας συλλογικά, ασκεί τη διοίκηση ολοκληρωμένη διαχείριση και εξέλιξη των Πληροφοριακών
και τη διαχείριση των εταιρικών υποθέσεων και έχει μεταβιβάσει Συστημάτων & Τηλεπικοινωνιών και την εξαγωγή της
στον Γενικό Διευθυντή την εξουσία και την ευθύνη για την τεχνογνωσίας μας σε στοχευμένες αγορές.
καθημερινή διοίκηση και λειτουργία της Εταιρείας Αεροδρομίου.
Το Διοικητικό Συμβούλιο ενημερώνεται από τη Διοίκηση μέσω ΔΙΑΓΡΑΜΑ 2.2
τακτικών συνεδριάσεων και αναφορών. Έχουν συσταθεί
διάφορες επιτροπές εξειδικευμένες σε θέματα επενδύσεων, Συµµέτοχοι ΔΑΑ
προϋπολογισμού και χρηματοοικονομικής διοίκησης,
προσωπικού, εταιρικού σχεδιασμού και εσωτερικού ελέγχου.
Σε αυτό το πλαίσιο, θέματα βιωσιμότητας επισημαίνονται στο
Διοικητικό Συμβούλιο.

Ο ΔΑΑ εφαρμόζει διεθνείς πρακτικές εταιρικής διακυβέρνησης,
ακόμα και όταν αυτές δεν υπαγορεύονται από τους σχετικούς
νόμους ή κανονισμούς, προκειμένου να διασφαλίζει την
ακεραιότητα των ελεγκτικών μηχανισμών και των οικονομικών
καταστάσεων, εξασφαλίζοντας κατ’ αυτόν τον τρόπο τη
συμμόρφωση της εταιρείας ως προς τις νομικές και κανονιστικές
απαιτήσεις.

Η Εταιρεία Αεροδρομίου είναι δομημένη σε τέσσερις
Επιχειρηματικές Μονάδες (Business Units) που εξυπηρετούν
   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13