Page 88 - 2board 61

 

 

 

 

 

Page 88 - 2board 61
P. 88
HEALTH & BEAUTY :




Από τις 120 δις συσκευασίες που προέρχο-
νται ετησίως σε παγκόσμιο επίπεδο από τη
βιομηχανία της ομορφιάς, μόνο το 9% είναι
ανακυκλώσιμες, με αποτέλεσμα να καταλή-
γουν στα σκουπίδια τόνοι πλαστικού, μολύ-
νοντας τους ωκεανούς και το περιβάλλον. Γι’
αυτό και μία πιο βιώσιμη ρουτίνα περιποίη-
σης οφείλει να περιλαμβάνει προϊόντα που
βρίσκονται μέσα σε ανακυκλώσιμο packaging.
Η νέα τάση που επιβάλλει η ενισχυμένη οι-
κολογική συνείδηση είναι συσκευασίες με
οικολογικό background, οι οποίες είναι φι-
λικές προς το περιβάλλον και ταυτόχρονα
αναγκάζουν –κατά κάποιον τρόπο– και τις
υπόλοιπες εταιρείες να ακολουθήσουν τα
νέα δεδομένα της εποχής.
Η KORRES, πρωτοπόρος στη βιώσιμη κο-
σμητολογία με υψηλής ποιότητας σειρές πε-
ριποίησης, εφαρμόζει εδώ και δυόμισι χρό-
νια ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα ανακύ-
κλωσης, συλλέγοντας τις άδειες συσκευα-
σίες καλλυντικών και μετατρέποντάς τες σε
πρώτη ύλη είτε για ανακυκλωμένα μπουκά-
λια είτε για χρηστικά ή art αντικείμενα, σχε-
διασμένα από το Design Lab της εταιρείας,
που επιστρέφουν στους καταναλωτές ως
επιβράβευση για τη συμμετοχή τους σε αυ-
τή την προσπάθεια. Αλλά και το upcycling
ή αλλιώς αναβαθμιστική ανακύκλωση είναι



ένα από τα χαρακτηριστικά της εταιρείας,
με απόδειξη τη νέα σειρά Santorini Grape.
Μάλιστα, είναι η πρώτη φορά που τεράστιες
ποσότητες από τα στέμφυλα, υποπροϊόντα A NEW
της οινοπαραγωγής, αντί να απορρίπτονται, APPROACH
χρησιμοποιούνται για την παραγωγή ενός Top / Δεξιά: Bee Cera.
καλλυντικού εκχυλίσματος (gr.korres.com). Bottom / Κάτω: Kyklos.


W A T E R L E S S the water in its product formulations with
an aqueous infusion of five organically cer-
CONCEPT tified and wild harvested herbs from Mount
Athos, carefully chosen for their strong anti-
| oxidant and anti-inflammatory properties,
As the cheapest ingredient in the manufac- along with other benefits (athonites.com).
ture of cosmetics, water accounts for 95% P for Pelion is another company with a res-
of most companies’ products, leaving only olute commitment to the principles of sus-
5% for active ingredients. This means that tainability, and the belief that it has an obli-
excessive water usage creates an even great- gation to give back to Nature the gifts it has
er carbon footprint. For this reason, the re- been given. Instead of water, the company
moval of water from the design of beauty uses 100% organic goat milk to make ex-
products has become a key consideration clusively natural cosmetic products, which
for large brands making efforts to reduce are not tested on animals and come in eco-
their environmental impact and improve friendly, recyclable packaging (pforpelion.
their production methods. One such brand is gr). Kyklos founded by Elena Lenou boasts
Athonites, which is firmly committed to min- a new definition of beauty with vegan and
imising its impact on the planet by replacing waterfree products (kykloscosmetics.com).

88
   83   84   85   86   87   88   89   90   91   92   93