Page 117 - 2board 28
P. 117
EMIRATES lufthansa

Τhe new Εmirates’ $20 million “See you in For the fourth time in a row Lufthansa has been Awards, σχεδιάζει να στηρίξει περαιτέρω την
Dubai” campaign is created in partnership voted “Europe’s leading Airline” at the World τουριστική κίνηση προς την Αθήνα, έναν προ-
with Dubai’s Department of Tourism and Com- Travel Awards and is planning to further en- ορισμό με αυξημένη ζήτηση, προσθέτοντας
merce Marketing. Ranging from a host of de- hance tourist traffic to Athens - a destination στο καλοκαιρινό της πρόγραμμα δύο επι-
sert activities, beautiful beaches, a wealth of with increasing demand - adding two more πλέον εβδομαδιαίες πτήσεις από το Μόνα-
water sports, to a growing arts and culture weekly flights from Munich, connecting Bavar- χο, συνδέοντας έτσι τη Βαυαρία με την Ελ-
scene and amazing world cuisines, the cam- ia with the Greek capital 23 times per week in ληνική πρωτεύουσα συνολικά 23 φορές την
paign celebrates the attractions of this excit- total (3 daily flights and 2 extra weekly flights). εβδομάδα (3 καθημερινές πτήσεις και 2 επι-
ing global city. | Η νέα καμπάνια της εταιρείας For the first time, Lufthansa also won the top πλέον εβδομαδιαίες πτήσεις). Κατά τη διάρ-
See you in Dubai, ύψους 220 εκατ. δολαρίων, spot as “Europe’s Leading Airline Lounge” – κεια της τελετής των World Travel Awards, η
δημιουργήθηκε σε συνεργασία με το Υπουρ- receiving medals for its First Class Terminal Lufthansa διακρίθηκε επίσης με την πρώτη
γείο Τουρισμού και Εμπορίου του Ντουμπάι κι and Frankfurt Airport lounges. θέση στην κατηγορία «Κορυφαία Αίθουσα
εξυμνεί τα αξιοθέατα της συναρπαστικής πό- H Lufthansa, η οποία βραβεύτηκε για τέταρ- Αναμονής στην Ευρώπη», όπου επικράτησαν
λης: από τις δραστηριότητες στην έρημο, τις τη συνεχή χρονιά ως η «Κορυφαία Αεροπορι- το First Class Terminal και τα lounges του αε-
όμορφες παραλίες και μια πληθώρα θαλάσσι- κή Εταιρεία στην Ευρώπη» στα World Travel ροδρόμιου της Φρανκφούρτης.
ων σπορ έως την αναπτυσσόμενη πολιτιστική
και γαστρονομική σκηνή της.

turkish AIRlines etihad airways

Τhe Miles & Smiles members of Turkish Air- Passengers at Abu Dhabi airport can now ex-
lines’ Frequent Flyer Program can collect miles perience the new Premium Lounge of Etihad
to spend as they wish and also take advantage Airways. It is the biggest lounge of the airline
of many other benefits when they travel with so far. Etihad Airways has been recently award-
Turkish Airlines and other Star Alliance mem- ed the highly coveted title of ‘World’s Leading
ber airlines flights. For more information visit Airline’ for the sixth straight year at this year’s
www.turkishairlines.com/en-int/miles-and- prestigious World Travel Awards (WTA) as
smiles/homepage. | Tα μέλη του Προγράμματος well as other distinctions. | Οι επιβάτες στο
Τακτικών Επιβατών Miles & Smiles της Τurkish αεροδρόμιο του Abu Dhabi μπορούν τώρα
Airlines μπορούν να συγκεντρώνουν μίλια και να επισκεφθούν το νέο Premium Lounge της
να τα εξαργυρώνουν όπως επιθυμούν, καθώς και Etihad Airways. Πρόκειται για το μεγαλύτερο
να επωφελούνται από πολλές άλλες προσφορές lounge της εταιρείας μέχρι σήμερα. Η Etihad
ενώ ταξιδεύουν με την Τurkish Airlines και με Airways έλαβε για έκτη συνεχή φορά φέτος
άλλες εταιρείες της συμμαχίας Star Alliance. τον τίτλο της «Καλύτερης Αεροπορικής
Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε Εταιρείας στον Κόσμο» στα έγκριτα βραβεία
την ιστοσελίδα www.turkishairlines.com/en- World Travel Awards (WTA), καθώς κι άλλες
int/miles-and-smiles/homepage. διακρίσεις.

klm διά. Γι’ αυτούς τους μικρούς επιβάτες, η εται- air france
ρεία σχεδίασε τα νέα Bluey προϊόντα της. Στο
About ten children are on board in every KLM αεροδρόμιο Schiphol, όσα παιδιά ταξιδεύουν Air France has collected feedback
flight. Thus, the airline launched especially for χωρίς γονείς μπορούν να παίξουν στο ανανεω- from almost 10,000 customers
them the new Bluey products. At Schiphol, chil- μένο Junior Jet Lounge και στον παιδότοπο του on its new offer for its medium-
dren travelling without parents can use the re- Lounge 2. Στις ευρωπαϊκές πτήσεις τούς προσφέ- haul network. With easy access
styled KLM Junior Jet Lounge and the playroom ρεται ένα σετ με βιβλίο δραστηριοτήτων και ξυ- to the airport, new leather seats,
in Lounge 2. On air, they are offered a kids play gourmet meals on board and a
set featuring a Bluey activities book with pencils λομπογιές, ενώ στις more flexible option for business
for the European flights while on the διεθνείς το πακέ- customers, Air France aims to
Intercontinental flights, the package το περιέχει επίσης win the medium-haul battle on flights to and from
also includes cards, a colourful meal κάρτες, ένα πολύ- Paris. | Η Air France άκουσε την άποψη περίπου
box and a separate channel on the χρωμο κουτί με το 10.000 επιβάτων της, οι οποίοι διαμόρφωσαν με
Inflight Entertainment γεύμα τους κι ένα τις απαντήσεις τους τις πτήσεις μεσαίων αποστά-
System. | Σε κάθε πτή- ξεχωριστό κανά- σεων. Με εύκολη πρόσβαση στο αεροδρόμιο, νέα
ση της KLM υπάρ- δερμάτινα καθίσματα και gourmet απολαύσεις εν
χουν κατά μέσο λι στο σύστημα πτήσει, καθώς και με πιο ευέλικτες επιλογές για
όρο 10 παι- ψυχαγωγίας. τους business πελάτες, η Air France έχει στόχο
να κερδίσει τη μάχη στις πτήσεις μεσαίων απο-
στάσεων από και προς το Παρίσι.

117
   112   113   114   115   116   117   118   119   120   121   122