Page 63 - 2board 27
P. 63
the most original way
to share the secrets of

athens wIth the world.
ο πιο πρωτοτυπος τροπος

για να Μοιραςτειτε τα
Μυςτικα τής αθήνας.


t ι σημαίνει να είσαι Αθηναίος πολίτης; Εί- Αν κάθε φορά που φεύγετε, νιώθετε ότι αφήνετε ένα
κομμάτι του εαυτού σας πίσω στην Αθήνα ή αν αι-
ναι κάτι σχετικό με ταυτότητες και επίση-
σθάνεστε πως, όπου κι αν πάτε, κουβαλάτε την πό-
μα έγγραφα ή είναι ένα αίσθημα οικειό-
τητας, μια πεποίθηση πως «αυτή εδώ εί-
λη μαζί σας, κατεβάστε την εφαρμογή Athenian από
ναι η πόλη μου»; Μετά την επιτυχημένη προτροπή
της καμπάνιας “PerhaΨ you’re an AΘenian too!”, η το app store κι αφήστε στο διαδικτυακό σύμπαν το
δικό σας φωτογραφικό «στίγμα», μαρκαρισμένο με
οποία εδώ κι ένα χρόνο «ταξιδεύει» την Αθήνα σε μία από τις ευφάνταστες σφραγίδες της εφαρμο-
18 αεροδρόμια του κόσμου, κάνοντας πάνω από 170 γής. Είναι ο πιο πρωτότυπος τρόπος για να επιβε-
εκατ. επιβάτες να αναρωτηθούν μήπως είναι κι αυτοί βαιώσετε πως, όντως ήσασταν κι εσείς στη συναυ-
Αθηναίοι, έρχεται μία νέα, ευρηματική ιδέα να δώ- λία που πραγματοποιήθηκε στο κέντρο της πόλης,
σει την ευκαιρία σε όποιον το επιθυμεί να δηλώσει, για να εκφράσετε το θαυμασμό σας για τα ιστορικά
με βεβαιότητα πια, πως «ναι, είμαι κι εγώ Αθηναί- μνημεία, για να αιχμαλωτίσετε τη φυσική ομορφιά
ος». Η νέα πρωτοβουλία του Διεθνούς Αερολιμένα ενός τοπίου ή για να μοιραστείτε τοπικές γεύσεις και
Αθηνών και της Marketing Greece προσκαλεί τους μυστικά της Αθήνας. Αυτό, άλλωστε, δεν θα έκανε
επισκέπτες «να γίνουν Αθηναίοι» με τον πλέον σύγ- οποιοσδήποτε πραγματικός Αθηναίος;
χρονο και διαδραστικό τρόπο: να αιχμαλωτίσουν με
I’m a WInner too! το φακό του smartphone τις μαγευτικές εικόνες και I’m a WInner too!
Need another reason to share your unique ex- τις αξέχαστες στιγμές που πέρασαν στην πρωτεύου- Θέλετε ακόμα ένα κίνητρο, για να μοιραστείτε στα
periences of the city? By including the #ImAnA- σα κι έπειτα να τις μοιραστούν ψηφιακά με όλο τον social media τις μοναδικές σας εμπειρίες στην πό-
thenian hashtag with your photos you automati- κόσμο, βάζοντας πάνω τους μία από τις σχεδιαστι- λη; Προσθέτοντας κάτω από τις φωτογραφίες σας το
cally enter the draw for winning – what else? – κές υπογραφές της καμπάνιας «I’m an Aθenian too». hashtag #ImAnAthenian λαμβάνετε αυτομάτως μέρος
a trip to Athens. Alternatively, you can also post Η καμπάνια που έχει σκοπό να κάνει ολοένα και πε- στο διαγωνισμό για να διεκδικήσετε -τι άλλο;- ένα τα-
your “Athenian documentary evidence” on Fa- ρισσότερους χρήστες smartphone ψηφιακούς πρε- ξίδι στην Αθήνα. Εναλλακτικά, μπορείτε επίσης να ανε-
cebook with the same hashtag, #ImAnAthenian, σβευτές της πόλης παρουσιάστηκε στην κοινή συ- βάσετε τα «αθηναϊκά ντοκουμέντα» σας στο facebook,
and if your photo is among the 100 most popu- νέντευξη Τύπου 4 φορέων του τουρισμού, της Ένω- χρησιμοποιώντας το hashtag #ImAnAthenian, κι αν
lar images of the campaign, you will be asked σης Ξενοδόχων Αθηνών-Αττικής & Αργοσαρωνικού η φωτογραφία σας είναι ανάμεσα στις 100 πιο δημο-
to write a short piece on what inspires you most (ΕΞΑΑΑ), της Aegean, της Marketing Greece και του φιλείς της καμπάνιας, θα σας ζητηθεί να μοιραστείτε
about the city. Τhe top three entries will win an ΔΑΑ, με θέμα τη δύναμη των συνεργειών στον του- την ιστορία σας και να εκφράσετε τι είναι εκείνο που
unforgettable vacation for two in the capital. ρισμό κι αποτελεί τον επόμενο σημαντικό κρίκο σε σας εμπνέει περισσότερο στην πόλη. Οι τρεις κορυ-
μια αλυσίδα ενεργειών, που έχουν σκοπό την προ- φαίοι «συγγραφείς» θα κερδίσουν αξέχαστες διακο-
Ιnfo: www.imanathenian.com
βολή της Αθήνας στη διεθνή αγορά. πές για δύο στην πρωτεύουσα.
63
   58   59   60   61   62   63   64   65   66   67   68