Page 144 - 2board 25
P. 144
6
a new
hotel
breed the new generation of
travellers appreciates
eco-friendly hospitality
IS born practices just as
much as high-tech
comforts. | H νέα
γενιά ταξιδιωτών
εκτιμά τις high-tech
ανέσεις όσο και τις
οικολογικές πρακτικές
στη φιλοξενία.
100% ιννοVAtiVe
100% πρωΤοποριακο
bloW uP HAll 5050
Poznan, Poland, blowuphall5050.com
The first half of the name is taken from Michelangelo Antonioni’s film,
while the second represents a hotel to which things should be 50% art and
50% business. Guests can not only view authentic works of art, such as
photographs by V. Beecroft and S. Tunick, but also leave their own artistic
“imprint” through interactive digital technology. There is no check-in desk
and no room numbers. On arrival, a concierge hands you an iPhone 5
which serves as your room key, virtual assistant and city guide, thanks to
the useful pre-installed applications. | Το πρώτο σκέλος του ονόματός του
είναι εμπνευσμένο από την ταινία Blow Up του Michelangelo Antonioni,
ενώ το δεύτερο αντιπροσωπεύει τη φιλοσοφία του ξενοδοχείου, που
είναι αφιερωμένη 50% στην τέχνη και 50% στην απόλαυση. Οι επισκέπτες
όχι μόνο μπορούν να έρθουν σε επαφή με γνήσια έργα τέχνης, όπως οι
φωτογραφίες της V. Beecroft και του S. Tunick, αλλά και να αφήσουν το δικό
τους καλλιτεχνικό αποτύπωμα μέσω interactive εκπλήξεων. H έννοια του
χώρου διευρύνεται κι έτσι ούτε υποδοχή υπάρχει ούτε αριθμημένα δωμάτια:
κατά την άφιξή σας δεν θα παραλάβετε κλειδί, αλλά ένα πολύτιμο iPhone, το
οποίο θα λειτουργήσει ως πασπαρτού στο ξενοδοχείο, εικονικός βοηθός σας
αλλά και οδηγός πόλης, χάρη στις χρήσιμες προεγκατεστημένες εφαρμογές.
144
a new
hotel
breed the new generation of
travellers appreciates
eco-friendly hospitality
IS born practices just as
much as high-tech
comforts. | H νέα
γενιά ταξιδιωτών
εκτιμά τις high-tech
ανέσεις όσο και τις
οικολογικές πρακτικές
στη φιλοξενία.
100% ιννοVAtiVe
100% πρωΤοποριακο
bloW uP HAll 5050
Poznan, Poland, blowuphall5050.com
The first half of the name is taken from Michelangelo Antonioni’s film,
while the second represents a hotel to which things should be 50% art and
50% business. Guests can not only view authentic works of art, such as
photographs by V. Beecroft and S. Tunick, but also leave their own artistic
“imprint” through interactive digital technology. There is no check-in desk
and no room numbers. On arrival, a concierge hands you an iPhone 5
which serves as your room key, virtual assistant and city guide, thanks to
the useful pre-installed applications. | Το πρώτο σκέλος του ονόματός του
είναι εμπνευσμένο από την ταινία Blow Up του Michelangelo Antonioni,
ενώ το δεύτερο αντιπροσωπεύει τη φιλοσοφία του ξενοδοχείου, που
είναι αφιερωμένη 50% στην τέχνη και 50% στην απόλαυση. Οι επισκέπτες
όχι μόνο μπορούν να έρθουν σε επαφή με γνήσια έργα τέχνης, όπως οι
φωτογραφίες της V. Beecroft και του S. Tunick, αλλά και να αφήσουν το δικό
τους καλλιτεχνικό αποτύπωμα μέσω interactive εκπλήξεων. H έννοια του
χώρου διευρύνεται κι έτσι ούτε υποδοχή υπάρχει ούτε αριθμημένα δωμάτια:
κατά την άφιξή σας δεν θα παραλάβετε κλειδί, αλλά ένα πολύτιμο iPhone, το
οποίο θα λειτουργήσει ως πασπαρτού στο ξενοδοχείο, εικονικός βοηθός σας
αλλά και οδηγός πόλης, χάρη στις χρήσιμες προεγκατεστημένες εφαρμογές.
144