Page 193 - teyxos_13

 

 

 

 

 

Page 193 - teyxos_13
P. 193
Archaeological Museum will feature the works of ών Εμπορίας Πετρελαιοειδών Ελλάδος (ΣΕΕΠΕ), τον
almost 40 artists, including P. Sanios, D. Koukos, Πανελλήνιο Σύνδεσμο Βιομηχανιών & Αντιπροσώ-
S. Kalogeropoulos, E. Kannas, M. Giannakakis, K. πων Καλλυντικών & Αρωμάτων (ΠΣΒΑΚ), τον Πα-
Marouda, K. Pappas and A. Razi. νελλήνιο Σύνδεσμο Εξαγωγέων (ΠΣΕ), το Σύνδε-
Σε πείσμα των καιρών, η πρωτοβουλία θεσμικών σμο Ελληνικών Βιομηχανιών Τροφίμων (ΣΕΒΤ), τον
φορέων της επικοινωνίας, ιδιωτικών στελεχών και Ελληνικό Σύνδεσμο Βιομηχανιών Επωνύμων Προ-
σημαντικών προσωπικοτήτων του πολιτισμού και ϊόντων (ΕΣΒΕΠ), την Ένωση Ελλήνων Παραγωγών
των επιχειρήσεων αναδεικνύουν με την κοινή δρά- Ηχογραφημάτων (IFPI), το Σύνδεσμο Επιχειρήσεων
ση τους τον κυρίαρχο ρόλο του τουρισμού, του πε- Λιανικής Πώλησης Ελλάδος (ΣΕΛΠΕ), την Πανελλή-
ριβάλλοντος, του πολιτισμού και του αθλητισμού, νια Ένωση Φαρμακοβιομηχανίας (ΠΕΦ), το Εμπο-
δημιουργώντας εμπνευσμένες καμπάνιες και συμ- ρικό & Βιομηχανικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης
μετέχοντας σε αθλητικές και πολιτιστικές δράσεις (ΕΒΕΘ), το Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Πληροφορικής
με στόχο να προάγουν την τουριστική και πολιτιστι- & Επικοινωνιών Ελλάδος (ΣΕΠΕ) και το Σώμα Ελ-
κή ταυτότητα της χώρας. Για την ευαισθητοποίηση λήνων Προσκόπων (ΣΕΠ), με σκοπό την άμεση και
της κοινής γνώμης και του επιχειρηματικού κόσμου αποτελεσματική προβολή της χώρας.
και τη δραστηριοποίηση του εθελοντισμού σε όλους Για πρώτη φορά ο ιδιωτικός τομέας ενισχύει αφιλο-
τους τομείς, ο ΣΔΕ (Σύνδεσμος Διαφημιζομένων Ελ- κερδώς τον τουρισμό και τον πολιτισμό με την παρα-
λάδος), η ΕΕΔΕ ( Ένωση Εταιρειών Διαφήμισης και γωγή 24 ραδιοτηλεοπτικών spots μέσα σε δύο χρό-
Επικοινωνίας), η ΕΙΤΗΣΕΕ ( Ένωση Ιδιωτικών Τηλεο- νια, τα οποία προβλήθηκαν και σε 90 κινηματογρα-
πτικών Σταθμών Αθηνών), η Ένωση Παραγωγών Κι- φικές αίθουσες. Με την πολύτιμη βοήθεια διάσημων
νηματογράφου και Τηλεόρασης (ΠΑΚΤ) και ο ΣΕΠΤ προσώπων αλλά και απλών πολιτών, με σκηνικό το
(Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Περιοδικού Τύπου), ένω- Μουσείο της Ακρόπολης και άλλα κέντρα πολιτι-
σαν τις δυνάμεις τους το 2010 μαζί με την Ένωση σμού και με σύνθημα «Ελλάδα, κομμάτι της ψυχής
Ελληνικών Τραπεζών (ΕΕΤ), την Ένωση Εταιρειών μας», τα spots αποτέλεσαν το πρώτο σκέλος μετά-
Κινητής Τηλεφωνίας (ΕΕΚΤ), το Σύνδεσμο Εταιρει- δοσης των αισιόδοξων μηνυμάτων της Συμμαχίας.
Για τη συνδρομή στο 29ο Κλασικό Μαραθώνιο Αθη-
THE ALLIANCE'S ACTIONS νών και τη διάδοσή του το 2011 και 2012, η «Συμμα-
DRAW ATTENTION TO THE χία για την Ελλάδα» βραβεύτηκε το 2011 σε ειδική
GREEK CULTURE ΑΝD TOURISM τελετή από τον ΣΕΓΑΣ, ενώ τράβηξε το ενδιαφέρον
ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΤΡΑΒΟΥΝ ΤΑ των Ελλήνων της διασποράς με 40 έργα ελληνικής
ΒΛΕΜΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ θεματολογίας από 20 καταξιωμένους σύγχρονους
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟ. εικαστικούς που αποτυπώθηκαν σε 2.000.000 σου-
πλά. Ξεχωριστή θέση στα επιτεύγματα της κατέχει η
δωρεάν εφαρμογή του EXPLORE GREECE, που λει-
τουργεί σαν προσωπικός ταξιδιωτικός οδηγός για την
Ελλάδα. Υπό της αιγίδα της έχει θέσει επίσης το Διε-
θνές Ιστιοπλοϊκό Ράλλυ Αιγαίου, το Ράλλυ Ακρόπο-
λης 2012-'13, το Διεθνή Μαραθώνιο Δρόμου «Μέ-
γας Αλέξανδρος» 2011, το Διεθνή Ποδηλατικό Γύρο
Ελλάδας 2012-'13, το συνέδριο «Cruise&Tourism»
και τα RETAIL BUSINESS AWARDS 2011 & 2012.
Στο Λονδίνο συνδιοργάνωσε το ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΠΙΤΙ
με το Ελληνοβρετανικό Επιμελητήριο και το Διε-
θνές Κέντρο Ολυμπιακής Εκεχειρίας και συνέβαλε
στην προβολή του ελληνικού πρωινού σε μία από τις
μεγαλύτερες τουριστικές εκθέσεις, τη World Travel
Market (W.T.M.).
Στα σχέδιά της για το 2013 περιλαμβάνονται δύο
ακόμα νέα spots με γυρίσματα στο Αρχαιολογικό
Μουσείο και στο Νομισματικό Μουσείο, ενώ για
πρώτη φορά θα διοργανωθεί έκθεση ζωγραφικής
εντός μουσείου. Η έκθεση αναμένεται τον Μάρ-
τιο στο Αρχαιολογικό Μουσείο με έργα 40 περίπου
καλλιτεχνών, μεταξύ άλλων των Π. Σάνιου, Δ. Κού-
κου, Σ. Καλογεροπούλου, Ε. Καννά, Μ. Γιαννακάκη,
Κ. Μαρούδα, Κ. Παππά και Α. Ραζή.

193
   188   189   190   191   192   193   194   195   196   197   198