Page 135 - teyxos_13

 

 

 

 

 

Page 135 - teyxos_13
P. 135
on Paris’ Left Bank, which has been in operation Αν και ο Akirov είναι συχνά υπ’ ατμόν επισκεπτόμενος My dream WAS
since 1910. τα ξενοδοχεία του, τον συναντήσαμε στο Tel Aviv στο a collection
Though Akirov is often on the road visiting one γραφείο του με τη συγκλονιστική θέα στη θάλασσα. of hotels that
of his hotels. right now he is in Tel Aviv, sitting at Έχει μπροστά του τις διθυραμβικές κριτικές και τα share the same
his desk on the 17th floor, which offers sweeping βραβεία του Mamilla από κορυφαία περιοδικά (The DNA, while each
views of the beachfront and the Mediterranean. Sunday Times Travel Magazine, Wallpaper, Conde hotel has its
In front of him are a few of the winning reviews Nast Traveler). «Είμαστε περήφανοι για την ανταπό- own identity
the Mamilla has received, including a couple of κριση κοινού και κριτικών» λέει ο Akirov. connecting to
top-hotel awards from prestigious publications Ένα από αυτά που κάνουν τόσο μοναδικό το Mamilla the city to which
(The Sunday Times Travel Magazine, Wallpaper είναι οι γυάλινοι τοίχοι στα μπάνια, που γίνονται αδι- it belongs
magazine, Conde Nast Traveler). “We’re very αφανείς με το πάτημα ενός κουμπιού. Ήταν ιδέα του
proud of the feed back we’re getting,” says Akirov. διάσημου Ιταλού designer και αρχιτέκτονα Piero Georgi Akirov
One of the things that make the Mamilla unique is Lissoni που εξηγεί: «Ήταν μια απλή λύση σε μια
the bathroom glass walls that guests can make σύνθετη ιδέα, διότι ήθελα φυσικό φως στο μπάνιο».
opaque for privacy with the push of a button. It Όταν συναντήθηκαν για πρώτη φορά ο Lissoni και
was the brainchild of famed Italian designer and ο Akirov, μίλησαν περισσότερο για την αίσθηση που
architect Piero Lissoni, who explained: “It was a ήθελαν να προκαλεί το ξενοδοχείο παρά για την
simple solution to a complex idea because I wanted εικόνα του. «Όταν ξεκινήσαμε συνεργασία με τον
to use natural light to enter the bathroom space.” Georgi για το project αυτό, εστιαστήκαμε στο φως,
When Lissoni and Akirov first met, they talked τους ήχους, τις μυρωδιές και την ατμόσφαιρα. Το
more about how the hotel would feel than what it θέμα ήταν οι αισθήσεις και όχι η αρχιτεκτονική».
would look like. “When I first sat with Georgi on the Για τον συντονισμό του ξενοδοχείου με την αρ-
project, we focused on lights, sound, scents and χαία ομορφιά της πόλης, σύμφωνα με το ισχύον
attitude. It was more connected with sensations νομικό πλαίσιο στην Ιερουσαλήμ, ο αρχιτέκτων
than architecture.” Moshe Safdie κλήθηκε να χρησιμοποιήσει τοπι-
To keep in step with the city’s ancienty beauty, κή πέτρα ώστε να ταιριάζει με τα άλλα κτίρια. «Η
Jerusalem law required architect Moshe Safdie to Ιερουσαλήμ έχει ιδιαίτερο χρώμα και φως, οπότε
use “Jerusalem stone” to match the other buildings. η πέτρα αυτή δίνει πολύ μοναδική αίσθηση. Όλα
“Jerusalem has a special color and light, so this τα ξενοδοχεία μας είναι αυθεντικά, αλλά πάντα
stone gives it a very unique look and feel. All of έχουν σημείο αναφοράς τις παραδόσεις, τον πο-
our hotels are very authentic to their locations and λιτισμό και την κουζίνα του τόπου τους» τονίζει
always connect with an area’s heritage, culture and ο Akirov, που είναι πολύ περήφανος και και το
cuisine,” says Akirov, who is very proud of the hotel’s νέο SPA του ξενοδοχείου, το Akasha Wellbeing.
recently opened Akasha Wellbeing. It offers holistic Εστιάζεται στην ολιστική προσέγγιση υγείας και
approach to health and happiness. That, in essense ευδαιμονίας. Αυτό στην ουσία είναι το νόημα της
is what Akirov tries to do, and why the Mamilla ζωής του Akirov. «Ταιριάζει στο χαρακτήρα μου
Hotel is the way it is. “It suits my character and my και τον τρόπο ζωής μου» λέει. «Μου επιτρέπει
lifestyle,” he says. “It gives me the ability to enjoy να απολαμβάνω ένα ωραίο δείπνο στην ταράτσα,
a great dinner on the rooftop, have a nice drink in ένα ποτό στο μπαρ, τη μουσική και την επόμενη
the bar, listen to contemporary music and then start μέρα να ξεκινώ με λίγη άσκηση ή διαλογισμό».
the next day with some excercise or meditation.” Στα επόμενα χρόνια ο Akirov σκοπεύει να επεκτεί-
In the coming years, Akirov has plans to expand νει τη δράση του σε μεγάλες ευρωπαϊκές πόλες,
the brand into Europe’s other major cities as well αλλά και στη Νέα Υόρκη. Η διεθνής εταιρεία του
as New York. The international hotel management με έδρα το Λονδίνο που διοικούν κορυφαία στε-
company based in London and headed by the world’s λέχη σύντομα θα προσφέρει τις υπηρεσίες της
leading hoteliers will soon offer its services to other και σε άλλους ιδιοκτήτες με κοινό όραμα. «Ανα-
owners who share the company’s vision. “We’re really πτυσσόμαστε, αλλά με σύνεση, όχι πολύ γρήγο-
growing, but we’re growing very thoughtfully, not too ρα» λέει. «Το όνειρό μου είναι να φτιάξω μια σει-
fast,” he says. “My dream was to build a collection ρά ξενοδοχείων με το ίδιο όραμα και DNA, αλλά
of hotels that share the same vision and DNA, while το καθένα να έχει τη δική του ταυτότητα, που θα
each hotel has its own identity connecting to the city το συνδέει με την πόλη και το κτίριο που το φι-
and to the building to which it belongs. Making the λοξενεί. Η υλοποίηση μιας τέτοιας της αλυσίδας
collection happen is highly rewarding.” θα είναι η μεγαλύτερη ικανοποίηση για εμένα».

From top clockwise: Malmilla’s rooftop lounge and restaurant - a bedroom in the hotel and the spectacular
bathroom with glass walls that turn opaque with the push of a button | Πάνω το εστιατόριο στην ταράτσα του
Mamilla και κάτω άποψη από τα δωμάτια και το μπάνιο με τους γυάλινους τοίχους που γίνονται αδιαφανείς

135
   130   131   132   133   134   135   136   137   138   139   140