Page 140 - teyxos_13
P. 140
Machaz is so passionate about the region where νια. Ο Machaz είναι τόσο παθιασμένος με την πε- “The chameleon
he built his hotel that he wants to push his guests ριοχή που εξωθεί τους πελάτες τους να φεύγουν reflects our
to leave his property and explore. “To have a good από το ξενοδοχείο για να την εξερευνούν. «Για μια desire to adapt
experience in Sagres, you need to be in the right καλή εμπειρία στο Sagres, πρέπει να είσαι στο and integrate
place at the right time with the right people,” he σωστό μέρος, τη σωστή στιγμή, με τη σωστή πα- into a place
explains. “Like everybody, our guests want the ρέα» εξηγεί. «Όπως όλοι, οι πελάτες μας θέλουν without changing
good tips! So we created our Open Resort concept. καλές συμβουλές! Έτσι επιλέξαμε μια φιλοσο- who we are”
We identify the best things to do, the best places φία ανοιχτής φιλοξενίας. Βρίσκουμε τις καλύτε-
to eat, the best shops; and the bracelets get our ρες δραστηριότητες, τα καλύτερα εστιατόρια και Rodrigo Machaz
guests special offers at all of these places. But the μαγαζιά και με τα βραχιόλια δίνουμε στους πελά-
experience must always be special. For example, τες μας ειδικές προσφορές σε όλα αυτά τα μέρη».
at restaurants we always make sure our guests Ο Machaz, που γεννήθηκε και μεγάλωσε στη Λι-
get something they would not even know to ask for, σαβόνα, δεν άργησε να ακολουθήσει τα χνάρια του
such as grilled limpets, fried moray or barnacles. παππού του. Πήρε πτυχίο διοίκησης επιχειρήσεων
This is seafood that you have only in Sagres.” στη σχολή τουριστικών επαγγελμάτων του Cornell
Born and raised in Lisbon, Machaz decided to University της Νέας Υόρκης και εργάστηκε 4 χρό-
follow in his grandfather’s footsteps at an early age. νια στα Four Seasons. «Όταν πέθανε ο παππούς
After getting a degree in business management at μου, η οικογένεια πούλησε τα πέντε ξενοδοχεία,
Cornell University’s School of Hotel Administration που όμως διατηρούν το όνομα Tivoli μέχρι σήμε-
in Ithaca, New York, he spent four years working ρα» εξηγεί. «Όμως εγώ είχα ήδη προσβληθεί από
for the luxury hotel chain Four Seasons. “When το μικρόβιο των ξενοδοχείων και αφού δούλεψα
my grandfather passed away, my family sold their για τέσσερα χρόνια σε άλλη αλυσίδα, ήξερα πια
five hotels, though they’re still known as the Tivoli αρκετά για να ξεκινήσω τη δική μου επιχείρηση,
Hotels today”, he explains. “But by then I already με τον δικό μου τρόπο».
had the hotel bug, and after four more years of Ο τρόπος του ήταν στενά συνδεδεμένος με την το-
working for another chain, I knew enough to start πική κουλτούρα. Από την αρχή το σκεπτικό ήταν να
my own business, in my own way.” ανοίξει ένα ξενοδοχείο που να αντανακλά το πε-
“His way” was to be deeply connected to the ριβάλλον του. Σαν χαμαιλέων θα προσαρμοζόταν
local culture. From the very start, the idea was στο μεταβαλλόμενο περιβάλλον γύρω του, χωρίς
to open a hotel that reflects its setting. And much όμως να χάνει την ξεχωριστή προσωπικότητά του.
like a chameleon, it would adapt to the changing Πράγματι, ως hotelier με προοπτικές -υπάρχει πρό-
environment around it, yet without losing its core βλεψη για νέα Memmo hotels στις πιο ανερχόμε-
individuality. Indeed, as a hotelier who is in the νες περιοχές της Λισαβόνας-, ο χαμαιλέοντας εί-
throws of expanding his brand -new Memmo ναι ένα σύμβολο που ταιριάζει πολύ στον Machaz:
hotels are planned for up-and-coming areas of «αντανακλά την επιθυμία για προσαρμογή και εν-
Lisbon- the chameleon is a symbol that Machaz σωμάτωση σε ένα μέρος, χωρίς να αλλοιώνεται η
best identifies with: “The chameleon reflects our ταυτότητα» λέει.
desire to adapt and integrate into a place without Έτσι η πρώτη του κίνηση ήταν να αγοράσει και ανα-
changing who we are,» he says. καινίσει ένα εγκαταλειμμένο ξενοδοχείο που υπήρξε
So, his first move was to buy abd restore a run- στο παρελθόν το αστέρι της περιοχής. Χάρη στη συ-
down hotel, once a shining star on the area. Through ναρπαστική θέα που προσφέρει, το Hotel da Baleeira
its spectacular views the Hotel da Baleeira which που άνοιξε το 1962 ήταν ιδιαίτερα δημοφιλές στο
opened its doors in 1962 had become a popular Algarve, αλλά σταδιακά έχασε τη λάμψη του. Είχε
spot in the Algarve, but gradually lost its appeal. It τη θέση και καλό σκελετό που το καθιστούσαν ιδα-
had the setting and good bones that made it ripe for νικό για αναγέννηση. Το μόνο που χρειαζόταν ήταν
rebirth. All it needed was a creative spirit to step να το αναλάβει κάποιος. Σήμερα ο ωκεανός είναι πα-
in and take charge. Today, the ocean is invoked in ρών σε καθένα από τα 150 δωμάτια και τις 33 σουί-
each of the 105 rooms and 33 suites of the four- τες του τετράστερου ξενοδοχείου: «Θέλαμε να νιώ-
star property: «We wanted you to feel you have the θεις σαν να έχεις τον ωκεανό μπροστά σου» λέει ο
ocean right in front of you,» says Machaz. «It’s not Machaz. «Δεν προσπαθήσαμε ντε και καλά να επι-
about an effort to forcibly invoke minimalism, but βάλουμε τον μινιμαλισμό, αλλά εστιάσαμε σε αυτό
about focusing on what is beautiful. Here luxury που είναι όμορφο. Εδώ η πολυτέλεια δεν βρίσκεται
is not a marble bathroom, but having a beer while στα μαρμάρινα μπάνια, αλλά στο να απολαμβάνεις
watching the sunset.” μια μπίρα κοιτώντας το ηλιοβασίλεμα».

Memmo Baleeira’s clean design does not distract the guest from the hotel’s main point: the ocean
Το καθαρό design του Memmo Baleeira δεν αποσπά την προσοχή από τον κυρίαρχο ωκεανό

140
   135   136   137   138   139   140   141   142   143   144   145