Page 131 - teyxos_13

 

 

 

 

 

Page 131 - teyxos_13
P. 131
it’s the software
that makes the
guests want to
come back. You
can’t put a price
on a quality
experience.
People are at the
heart of that

Martin Lee

Shau-Kee is the company’s chairman and has a Kee, είναι πρόεδρος μιας εταιρείας με καθαρή αξία
net worth of $18.5 billion, putting him at number 18,5 δισ. δολαρίων, που τον τοποθετεί στην 22η θέ-
22 on the Forbes list of the world’s richest people. ση μεταξύ των πλουσιότερων ανθρώπων στον κό-
The Mira Hong Kong, which takes its name from σμο σύμφωνα με το περιοδικό Forbes.
a giant red star in the constellation Cetus, is aptly To The Mira Hong Kong είναι αντάξιο του ονόματός
named, too, as its incredibly artistic lighting literally του που προέρχεται από το τεράστιο κόκκινο αστέρι
makes it a beacon. “The Mira Hong Kong brand στον αστερισμό Κήτος. «Εισάγει μια εκλεπτυσμένη
introduces a chic, upscale hospitality concept φιλοσοφία φιλοξενίας για εκείνους που εκτιμούν
designed for those who appreciate tasteful and τους καλόγουστους χώρους, την προσωπική εξυ-
stylish interiors and personalized intuitive service, πηρέτηση, και έλκονται από το design και την τε-
and who are design-driven and technology-savvy,” χνολογία» λέει ο Lee. «Έπειτα υπάρχουν εκείνα τα
says Lee. “Then there are those intangible extras άπιαστα extras που προκύπτουν από σπουδαίες συ-
that come from having great service teams, making νεργασίες, με ανθρώπους που κάνουν κάθε πελάτη
each guest feel special, cared for, and listened to. να αισθάνεται ξεχωριστός. Μπορεί να έχεις το καλύ-
You can have the best hardware, but it’s the software τερο hardware, αλλά είναι το software που φέρνει
that makes the guests want to come back. You can’t πίσω τους επισκέπτες. Δεν μπορείς να βάλεις τιμή
put a price on a quality experience. People are at σε μια ποιοτική εμπειρία και οι άνθρωποι είναι στην
the heart of that.” καρδιά αυτής της εμπειρίας».
About five years ago, Lee turned his attention to the Πριν από περίπου πέντε χρόνια, ο Lee έστρεψε την
project –then the Miramar Group’s eponymously προσοχή του στο Hotel Miramar, όπως ονομαζόταν
titled Hotel Miramar, a timeworn Hong Kong τότε. Ήταν ένας φθαρμένος θεσμός του Hong Kong
institution in need of a makeover –bringing in που χρειαζόταν επειγόντως ανανέωση. Επιστράτευ-
celebrity lifestyle guru Colin Cowie and spending σε τον γκουρού του lifestyle Colin Cowie και επέν-
$65 million renovating the 16-floor property. To Lee, δυσε 65 εκατομμύρια δολάρια για την ανακαίνιση
good taste is part of being a good host, providing του 16ώροφου κτιρίου. Για τον Lee, το καλό γού-
the best of everything in a stylish and relaxed στο είναι αρετή ενός καλού οικοδεσπότη: «Η αγο-
way. “The market has evolved from a need for the ρά έχει προχωρήσει από την ανάγκη για συμβατικά
conventional hotel to a desire for accommodation ξενοδοχεία στην επιθυμία για διαμονή σε περιβάλ-
with chic and tasteful design,” he says. “Travellers λον εκλεπτυσμένου design» λέει. «Οι ταξιδιώτες
are looking for new experiences in a new city with αναζητούν νέες εμπειρίες σε μια νέα πόλη γεμάτη
surprises throughout. It doesn’t matter whether εκπλήξεις. Δεν έχει σημασία αν είσαι ένας απαιτη-
you’re a discerning leisure traveler, a CEO, a τικός ταξιδιώτης αναψυχής, επιχειρηματίας, στέλε-
corporate event planner or a roving gourmand. χος ή περιοδεύων gourmand. Το πιο πιθανό είναι
Chances are, you’ll be looking for a property that ότι θα θέλεις ένα μέρος που θα μπορεί να προσφέ-
can provide outstanding service, unique facilities ρει εξαιρετική εξυπηρέτηση, μοναδικές υποδομές
that cater to your lifestyle needs, and guestrooms που ανταποκρίνονται σε ιδιαίτερες lifestyle ανάγκες,
that offer every available comfort.” και δωμάτια που προσφέρουν κάθε δυνατή άνεση».

All rooms and public spaces including the restaurant (top R.) are designed to ignite the senses
Το design στα δωμάτια, το lobby (αριστερά) και το εστιατόριο (δεξιά) προκαλούν τις αισθήσεις

131
   126   127   128   129   130   131   132   133   134   135   136