Page 153 - teyxos_13

 

 

 

 

 

Page 153 - teyxos_13
P. 153
The modern masters of Munich

It’s hard to believe that 2011 marks the tenth anniversary Είναι δύσκολο να πιστέψει κανείς ότι το 2011 κλείνουν 1
of Rudi Kull and Albert Weinzierl’s first project δέκα χρόνια από το πρώτο κοινό project των Rudi 2
together. After all, the result of the collaboration – Kull και Albert Weinzierl. Άλλωστε, το αποτέλεσμα
Munich’s Cortiina Hotel– basically introduced the της συνεργασίας, το ξενοδοχείο Cortiina Hotel στο 153 3
concept of the modern boutique hotel to the Bavarian Μόναχο, ουσιαστικά εισήγαγε την έννοια του σύγχρο-
capital. They have also become the most acclaimed νου boutique ξενοδοχείου στη βαυαρική πρωτεύου-
hoteliers and gastronomes in Munich; to date, they σα. Έκτοτε, οι Rudi Kull και Albert Weinzierl έχουν
have opened two hotels and six restaurants/bars ανοίξει δύο ξενοδοχεία και έξι εστιατόρια-μπαρ στην
here. Looking for corroboration? Architectural πόλη. Το πιο πρόσφατο δημιούργημά τους είναι το
Digest counts Kull and Weinzierl among the most ξενοδοχείο Louis. Στο ξενοδοχείο αυτό που άνοιξε
successful gastronomes in all of Germany. το 2009, μαζί με το γιαπωνέζικο εστιατόριο Emiko,
Their most recent creative offering is Louis Hotel. έχουν χρησιμοποιηθεί, όπως και στο Cortiina, τοπι-
Opened in 2009, along with the Japanese restaurant κά υλικά στον μέγιστο βαθμό, αν και αυτήν τη φορά
Emiko, Louis Hotel, like the Cortiina, uses local τα υλικά που επιλέχθηκαν είναι ακόμη πιο πολυτε-
materials to maximum effect, albeit this time even λή και ακριβά. Για παράδειγμα, δρυς για τα πατώ-
more luxurious and valuable ones, including oak ματα, ταπετσαρίες από αλογότριχα για τους τοίχους
for the floors, horsehair for the walls and leather for και δέρματα για τα μαξιλάρια των καθισμάτων. Πα-
the seat cushions. Though he wasn’t the architect on ρόλο που ο Weinzierl δεν ήταν ο αρχιτέκτονας του
the project, Weinzierl oversaw the creative work. He project, επέβλεψε ο ίδιος το δημιουργικό κομμάτι
was determined to make Louis a place “for world της δουλειάς. Ήταν αποφασισμένος να κάνει το ξε-
travellers by world travellers.” And so, he designed νοδοχείο Louis έναn χώρο «για ταξιδιώτες του κό-
closets that look like oversized suitcases, used σμου από ταξιδιώτες του κόσμου». Έτσι, σχεδίασε
tiles reminiscent of those in the Paris Metro for the ντουλάπες που μοιάζουν με τεράστιες βαλίτσες, χρη-
bathrooms, brought in handmade kilims from Iran σιμοποίησε στα μπάνια τούβλα που θυμίζουν το με-
and Turkey and imported vases from India. τρό του Παρισιού, έβαλε στα πατώματα χειροποίη-
For Louis’s restaurant, Kull and Weinzierl went to τα χαλιά από το Ιράν και την Τουρκία και διακόσμη-
Japan and met with another world traveller – the σε τους χώρους με βάζα από την Ινδία.
hotel restaurant’s namesake, Emiko. A discerning Για το εστιατόριο του Louis, οι Kull και Weinzierl ταξί-
traveller herself who has studied and worked in δεψαν στην Ιαπωνία και συνάντησαν την Emiko, από
New York, she showed the two Germans the popular την οποία πήρε το όνομά του το εστιατόριο του ξε-
dining spots of Tokyo – not the city’s high-priced νοδοχείου. Διακεκριμένη ταξιδευτής και η ίδια, με
luxury restaurants but rather its izikayas, simple σπουδές και προϋπηρεσία στη Νέα Υόρκη, έδειξε
beer bars with expansive menus. Adopting and στους δύο Γερμανούς τους πιο δημοφιλείς χώρους
transporting the cultural significance and impressive εστίασης στο Τόκυο, όχι τα ακριβά πολυτελή εστια-
quality of Tokyo’s noodle shops and hot-food street τόρια της πόλης αλλά τα izikayas, τις απλές μπιραρί-
stalls back to Germany, Kull and Weinzierl brought ες, που έχουν μενού για όλα τα γούστα. Υιοθετώντας
back something that was, once again, completely στη Γερμανία την πολιτισμική σπουδαιότητα και την
new to Munich. ποιότητα των noodle shops και του street food του
As with other properties, the ingredients to success Τόκυο, οι Kull και Weinzierl για άλλη μια φορά έφε-
at Louis Hotel and its restaurant, Emiko, are rooted in ραν στο Μόναχο κάτι εντελώς καινούργιο.
the founders’ creative DNA, which could be defined Το μυστικό της επιτυχίας βρίσκεται στο δημιουργι-
as an amalgam of traditional values on the one hand κό DNA του ντουέτου, που θα μπορούσε να οριστεί
and hip components on the other. “Except for the ως αμάλγαμα παραδοσιακών αξιών, από τη μια, και
rooms, our properties are not obnoxiously over- μοντέρνων στοιχείων, από την άλλη. «Εκτός από τα
polished,” explains Kull. “Guests appreciate the δωμάτια, οι χώροι μας δεν είναι υπερβολικά πολυ-
atmosphere we create and feel at home.” τελείς» εξηγεί ο Kull. «Οι επισκέπτες εκτιμούν την
Despite their reputation for creating success after ατμόσφαιρα που δημιουργούμε και αισθάνονται σαν
success, Kull and Weinzierl do not currently have στο σπίτι τους». Αυτή τη στιγμή, πάντως, οι Kull και
any new projects on tap. “We are selective and don’t Weinzierl δεν σχεδιάζουν κάποιο νέο project. «Δεν
want to expand into other cities,” says Kull, who might θέλουμε να επεκταθούμε σε άλλες πόλεις» λέει ο
as well be speaking for his partner. “I don’t want to Kull. «Δεν θέλω να είμαι συνέχεια στον δρόμο και
be on the road all the time and short-change my να παραμελώ την οικογένειά μου. Αγαπώ τη δουλειά
family life. I love my job, because it’s casual.” And μου, γιατί είναι χαλαρή». Εάν δεν υπήρχε αυτή η χα-
without this casualness, a lot would be amiss here. λαρότητα, πολλά πράγματα θα είχαν αποτύχει εδώ.

1 & 2. Cortiina hotel, 3. Louis hotel Left page | Aριστερή σελίδα: Cortiina hotel combines feng-shui
design and natural materials | Το Cortina hotel συνδυάζει τις αρχές του feng-shui με τα φυσικά υλικά
   148   149   150   151   152   153   154   155   156   157   158