ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
29 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2010
Παγκόσμιο Συνέδριο Ανάπτυξης Αερογραμμών ROUTES 2010

Παγκόσμιο Συνέδριο Ανάπτυξης Αερογραμμών ROUTES 2010

  • Οι αεροπορικές εταιρείες δίνουν ακόμη μία ευρωπαϊκή διάκριση στο Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών
  • Το αεροδρόμιο με τις περισσότερες διακρίσεις στην ιστορία του θεσμού

Με μία ακόμη διάκριση για το αεροδρόμιο της Αθήνας, την έβδομη μέσα σε έξι χρόνια, ολοκληρώθηκαν τα ROUTES 2010, η μεγαλύτερη παγκόσμια συνάντηση αεροδρομίων και αεροπορικών εταιρειών (19-21 Σεπτεμβρίου, Βανκούβερ). Με τις ψήφους των αεροπορικών εταιρειών από όλο τον κόσμο, ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών βραβεύθηκε ως το 2ο καλύτερο αεροδρόμιο στην Ευρώπη στο αεροδρομιακό μάρκετινγκ, για τη συνεχή και δυναμική υποστήριξη που προσφέρει στις αναπτυξιακές προσπάθειες και τα προγράμματα των εταιρειών*. Ανάμεσα σε όλα τα αεροδρόμια της Ευρώπης, το πρώτο βραβείο απέσπασε φέτος το αεροδρόμιο των Βρυξελλών, ενώ, μαζί με την Αθήνα, με το δεύτερο βραβείο τιμήθηκε και το αεροδρόμιο του Μονάχου. Στην τελική φάση της αξιολόγησης έφθασαν επίσης τα αεροδρόμια του Αμβούργου, της Πράγας και της Ζυρίχης.

Στο θεσμό των ROUTES, το αεροδρόμιο της Αθήνας είναι το μόνο παγκοσμίως με επτά κορυφαίες διακρίσεις. Παρά τη δυσμενή συγκυρία της ελληνικής οικονομίας, οι αεροπορικές εταιρείες επιβράβευσαν και φέτος το Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών για τη συνέπεια και τη συνέχεια της προσπάθειας που καταβάλλει για την υποστήριξή τους. Για το 2010, συνεχίζοντας να παρέχει ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα κινήτρων και συγχρηματοδοτώντας αναπτυξιακά πακέτα μάρκετινγκ για τις αεροπορικές εταιρείες, ο ΔΑΑ «πάγωσε» όλες τις αεροναυτιλιακές χρεώσεις του, ενώ παράλληλα προσέφερε ένα νέο πακέτο αναπτυξιακών κινήτρων, ανταποκρινόμενος στην ανάγκη των εταιρειών για σημαντική μείωση των λειτουργικών δαπανών τους.
Από την αρχή του έτους, ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών υποδέχτηκε 5 νέες αεροπορικές εταιρείες (Air Canada, Air Transat, Croatia Airlines, Estonian Air και Transaero).

* Μέσω του ολοκληρωμένου προγράμματος αναπτυξιακών κινήτρων & μάρκετινγκ, ο ΔΑΑ συμμετέχει στο αρχικό ρίσκο των εταιρειών για την ανάπτυξη νέων δρομολογίων, υποστηρίζοντας με συνέπεια τις αεροπορικές εταιρείες και ενισχύοντας την ανταγωνιστικότητά του. Παράλληλα με το γενναιόδωρο πρόγραμμα εκπτώσεων που προσφέρει, ο ΔΑΑ υλοποιεί ένα ευρύ φάσμα προωθητικών & διαφημιστικών υποστηρικτικών ενεργειών προς τις αεροπορικές εταιρείες, πρωτοπορώντας στην εφαρμογή σύγχρονων πρακτικών για την προσέλκυση νέων αεροπορικών συνδέσεων και συμβάλλοντας στην προώθηση των αεροπορικών εταιρειών στην Ελλάδα.



Η Διευθύντρια Επικοινωνίας & Μάρκετινγκ του ΔΑΑ κ. Ιωάννα Παπαδοπούλου με το βραβείο κατά τη διάρκεια της τελετής απονομής
Ο εκπρόσωπος των World Routes Airport Marketing Awards 2010 κ. Peter von Moltke
Ο εκπρόσωπος του αεροδρομίου του Μονάχου κ. Andreas von Puttkamer