Γλώσσες
↓
English
Ελληνικά
QUICK GUIDE:
De
Fr
It
Ru
Es
Ch
Ar
Kr
Flight Tracker
Mobile Apps
Χάρτης
Τηλ. Κέντρο
(+30) 210 35 30 000
Εγγραφή Newsletter
ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
›
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ
›
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ
›
ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
Γραφείο Τύπου
Δελτία Τύπου
Αναζήτηση
/el/company-and-business/press-and-Media/press-office/press-releases/to-thlefwniko-kentro-toy-aerodromioy-ths-a8hnas-brabeyetai-jana/
16 ΙΟΥΛΙΟΥ 2019
To τηλεφωνικό κέντρο του αεροδρομίου της Αθήνας βραβεύεται ξανά!
Ετήσιος διαγωνισμός «Teleperformance Greece CRM Grand Prix Customer Service Awards - 2018»
Νέα, σημαντική διάκριση, για ακόμα μια χρονιά, για το Τηλεφωνικό Κέντρο του αεροδρομίου μας! Βραβευτήκαμε με το Ασημένιο Βραβείο, στο πλαίσιο του ετήσιου διαγωνισμού «Teleperformance Greece CRM Grand Prix Customer Service Awards – 2018», σε αναγνώριση των εξαιρετικών υπηρεσιών που καθημερινά προσφέρει η ομάδα της υπηρεσίας τηλεφωνικής εξυπηρέτησης του ΔΑΑ, απαντώντας σε χιλιάδες κλήσεις με ταχύτητα και εγκυρότητα.
Σχολιάζοντας τη νέα διάκριση του ΔΑΑ στο σκέλος της ικανοποίησης και της εξυπηρέτησης του κοινού, ο Διευθυντής Υπηρεσιών Αεροσταθμού, Γιώργος Ζερβούδης, είπε σχετικά: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι με το ασημένιο βραβείο που έλαβε το Τηλεφωνικό Κέντρο μας στο διαγωνισμό της Teleperformance CRM Grand Prix 2018. Πολλά συγχαρητήρια αξίζουν στους ανθρώπους μας που δίνουν καθημερινά τον καλύτερο εαυτό τους σε ιδιαίτερα απαιτητικές συνθήκες προκειμένου να ανταποκριθούν στις κλήσεις του επιβατικού κοινού, με ευγένεια, προθυμία και απόλυτο επαγγελματισμό.
Το Τηλεφωνικό Κέντρο μας που λειτουργεί σε 24ωρη βάση, έλαβε εντός του 2018 περισσότερες από 380.000 κλήσεις, ενώ, ταυτόχρονα, μέσω της επίσημης διεύθυνσης e-mail του αεροδρομίου, εξυπηρετήθηκαν ηλεκτρονικά 5.500 ερωτήματα.»
Λίγα λόγια για το διαγωνισμό:
Ο ετήσιος θεσμός του CRM Grand Prix έχει καθιερωθεί στην Ελλάδα από την Teleperformance Greece, μέλος του πολυεθνικού ομίλου της Teleperformance, της μεγαλύτερης εταιρείας στην παροχή «Outsourced Omnichannel Customer Experience Management» στον κόσμο. Σκοπός του διαγωνισμού είναι η ανάδειξη και επιβράβευση των καλύτερων Contact Centers κάθε χώρας. Στην Ελλάδα διεξήχθη για εικοστή συνεχή χρονιά με συμμετοχές από σαράντα τέσσερις εταιρείες και από έξι διαφορετικούς κλάδους δραστηριότητας, που συνολικά απασχολούν περισσότερους από τέσσερις χιλιάδες διακόσιους τήλε-εκπροσώπους.
Φωτογραφικό υλικό ›
16 °C
Partly cloudy
Πεμ 21 Νοε
22
:
11
Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ
ΑΕΡΟΝΑΥΤΙΛΙΑΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
ΕΜΠΟΡΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
ΒΙΩΣΙΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
ΕΠΕΝΔΥΤΕΣ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΤΑΞΙΔΙΩΤΕΣ & ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ
Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΕΤΑΙΡΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ
ΣΥΝΕΔΡΙΑ & ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
ΒΡΑΒΕΙΑ & ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
ΠΟΛΥΜΕΣΑ
ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
ΠΡΟΚΗΡΥΞΕΙΣ & ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΣΥΓΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΟΥΜΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΑΠΟ ΕΕ
ΣΥΓΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΟΥΜΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΑΠΟ ΕΣΠΑ
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΕΡΟΓΡΑΜΜΩΝ
ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
ΑΕΡΟΝΑΥΤΙΛΙΑΚΑ ΤΕΛΗ
INFOGATE
ΕΠΙΓΕΙΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
ΕΜΠΟΡΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ
ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΙΟΥΧΟΙ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΚΙΝΗΤΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ & ΜΙΣΘΩΣΕΙΣ ΧΩΡΩΝ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ
ΓΡΑΦΕΙΑ ΥΠΟΔΟΧΗΣ
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΗΣΕΙΣ & ΦΩΤΟΓΡΑΦΗΣΕΙΣ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΔΙΚΤΥΟΥ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑ ΑΘΗΝΩΝ
ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ
ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΒΙΩΣΙΜΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
BUSINESS INTEGRITY FORUM (ΔΔ-Ε)
ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ & ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
ΕΠΕΝΔΥΤΕΣ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΜΜΕ
ΚΕΝΤΡΟ ΜΜΕ