ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
27 ΜΑΙΟΥ 2009
Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών «Routes Airport Marketing Awards Europe 2009» - Ευρωπαϊκή πρωτιά στο αεροδρομιακό μάρκετινγκ για 5η συνεχή χρονιά

Για μια ακόμη φορά, οι αεροπορικές εταιρείες έδωσαν πανευρωπαϊκή «πρωτιά» στο Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών για τη συνεχή και δυναμική υποστήριξή του στην αναπτυξιακή προσπάθειά τους, μέσω πρωτοποριακών προγραμμάτων αεροδρομιακού μάρκετινγκ. Η βράβευση πραγματοποιήθηκε κατά τη διάρκεια του Συνεδρίου «ROUTES Europe», όπου ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών κέρδισε επίσης το 1ο βραβείο στη γεωγραφική περιοχή «Νότια Ευρώπη - Μεσόγειος», ανταγωνιζόμενος αεροδρόμια όπως της Ρώμης, της Βαρκελώνης, της Μαδρίτης, της Λισαβόνας και της Κωνσταντινούπολης.

Σε μία δύσκολη οικονομική συγκυρία, με τη ζήτηση για αεροπορικό ταξίδι να παρουσιάζει διεθνώς σημαντική μείωση, η φετινή διπλή βράβευση αποκτά ιδιαίτερη σημασία και αντικατοπτρίζει την επιτυχημένη συνεργασία του αεροδρομίου με τις αεροπορικές εταιρείες. Tο 2009, τα προγράμματα υποστήριξης του ΔΑΑ έφεραν 8 νέες αεροπορικές εταιρείες στην Αθήνα (Air Arabia, Baboo, Cimber Sterling, Libyan, Lvov, Transavia, Atlant-Soyuz Airlines και σύντομα ο εθνικός αερομεταφορέας των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων, Etihad) και 6 νέους προορισμούς (Νίκαια, Άμπου Ντάμπι, Σάρζα, Τρίπολη, Βεγγάζη, Καζαμπλάνκα).

«Στόχος μας δεν είναι η πελατειακή σχέση με τις αεροπορικές εταιρείες, αλλά να είμαστε ουσιαστικά κοντά τους τόσο στο ρίσκο, όσο και στην επιτυχία ενός δρομολογίου», δήλωσε ο Διευθυντής Επικοινωνίας & Μάρκετινγκ του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, κ. Γιώργος Καραμάνος. «Η διπλή διάκριση στα Routes είναι μια χειροπιαστή επιβράβευση της  επιλογής μας για συνεργασία και κοινή πορεία. Παράλληλα, ιδιαίτερη χαρά μας δίνει η διεθνής καταξίωση του ΔΑΑ ως προτύπου στο χώρο του αεροδρομιακού μάρκετινγκ, καθιστώντας το αεροδρόμιο της Αθήνας πρωτοπόρο σε ένα ακόμη σημαντικό κομμάτι των δραστηριοτήτων του».

  • Για το σχετικό πληροφοριακό υλικό επιλέξτε το ακόλουθο link