/el/company-and-business/press-and-Media/press-office/press-releases/people-from-all-around-the-world-declare-i-m-an-a8enian-too/
Άνθρωποι από όλο τον κόσμο δήλωσαν Αθηναίοι μέσω της καμπάνιας “I’m an Aθenian too”
Έτοιμη η Αθήνα να φιλοξενήσει τους τυχερούς νικητές
της καμπάνιας της Marketing Greece και του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών
Απροσδόκητες εκπλήξεις, απολαυστικό φαγητό, βόλτα στην πόλη, καφέ στις πλατείες, η σημασία των φίλων και της οικογένειας, καθώς και μια αίσθηση ελευθερίας, είναι μερικές από τις αναμνήσεις που περιγράφουν στις ιστορίες τους οι συμμετέχοντες στο διαγωνισμό της καμπάνιας “I’m an Aθenian, too”.
Η γοητεία και η συναρπαστική ιστορία της Αθήνας έλαμψαν και διαδόθηκαν σε ολόκληρο τον κόσμο μέσω των χιλιάδων ανθρώπων που συμμετείχαν στην καμπάνια “I’m an Aθenian too”, η οποία αποτελεί μια κοινή ενέργεια της Marketing Greece και του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών και αποτελεί τη μετεξέλιξη της ιδιαίτερα επιτυχημένης καμπάνιας του αεροδρομίου της Αθήνας που τρέχει σε διεθνή αεροδρόμια σε όλο τον κόσμο, με τον τίτλο “Perhaψ you’re an AΘenian too!”.
Η σημαντική επιτυχία της καμπάνιας και η μεγάλη αποδοχή της από το κοινό αποτυπώνεται και στα νούμερα που έχουν καταγραφεί μέχρι και σήμερα, καθώς σχεδόν 13 εκατομμύρια χρήστες εκτέθηκαν στο hashtag #imanathenian. Παράλληλα, το microsite www.iamanthenian.com έχει λάβει πάνω από 80.000 επισκέψεις, το mobile app κατέγραψε 9.590 «κατεβάσματα» και το video (http://youtu.be/BNvz5PYnvCw) έχει αναπαραχθεί μέσω YouTube και Facebook πάνω από 190.000 φορές.
Ο διαγωνισμός, που διοργανώθηκε στο πλαίσιο της καμπάνιας, στόχευε στην ανάδειξη των διαφορετικών προσώπων της πόλης μας, καθώς και στην προβολή της σε ολόκληρο τον κόσμο, καλώντας τους επισκέπτες της να μοιραστούν τις εμπειρίες τους από την ταξιδιωτικά ελκυστική Αθήνα.
Οι συμμετέχοντες κατέβασαν το mobile app της καμπάνιας από το www.imanathenian.com, ανέβασαν τη φωτογραφία τους από την Αθήνα χρησιμοποιώντας μία από τις σφραγίδες του “I’m an Aθenian too” και τις διέδωσαν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Αυτόματα έλαβαν μέρος στο διαγωνισμό που έδινε την ευκαιρία σε 3 τυχερούς νικητές και ένα αγαπημένο τους πρόσωπο, να κερδίσουν ένα αξέχαστο πενθήμερο διακοπών στην Αθήνα.
Οι 100 φωτογραφίες που ανέδειξε το κοινό ως τις πιο δημοφιλείς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, προκρίθηκαν στην επόμενη φάση, όπου ζητήθηκε από τους χρήστες να στείλουν μία νέα φωτογραφία και μία σύντομη ιστορία περιγράφοντας την εμπειρία που βίωσαν και τους έκανε να νιώθουν Αθηναίοι.
Στη B’ φάση του διαγωνισμού, η 5μελής Επιτροπή Ανάδειξης των Νικητών, αποτελούμενη από τη Διευθύντρια Επικοινωνίας & Marketing του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, κ. Ιωάννα Παπαδοπούλου, την ταξιδιωτική blogger του “Borders of Adventure”, κ. Becki Enright, τη Διευθύντρια Σύνταξης του Athinorama.gr, κ. Δέσποινα Ζευκιλή, το φωτογράφο ταξιδιωτικού ρεπορτάζ, κ. Carlo Raciti και τον επικεφαλής PR & Editorial της Marketing Greece κ. Θρασύβουλο Πετρόπουλο, προχώρησε στην αξιολόγηση των ιστοριών, επέλεξε τις τρεις πιο εμπνευσμένες ιστορίες και ανακήρυξε τους “Athenian Trendsetters”, όπως θα ονομάζονται οι νικητές.
Οι τρεις τυχεροί νικητές του διαγωνισμού είναι η Natasha Semmence από το Ηνωμένο Βασίλειο, η Σταματία Κοσταρίγκα επίσης από το Ηνωμένο Βασίλειο και ο Miha Plank από την Σλοβενία, που μοιράστηκαν μέσω του “I’m an Aθenian too” μερικούς από τους λόγους για τους οποίους αισθάνονται την Αθήνα σαν το σπίτι τους.
Η Σταματία Κοσταρίγκα, έγραψε ένα συγκινητικό ποίημα για την Αθήνα που συνδέει παρελθόν, παρόν και μέλλον.
Μεταξύ των αγαπημένων εμπειριών του Miha Plank κατά την επίσκεψή του στην Αθήνα ήταν ο απολαυστικός καφές στην πλατεία Κολωνακίου, χαζεύοντας τους περαστικούς, η μοναδική εμπειρία των παραδοσιακών γλυκών μας και η επίσκεψη στο Σούνιο για τον εκπληκτικό Ναό του Ποσειδώνα και την ανυπέρβλητη θέα.
Για την Natasha Semmence το ταξίδι της στην Αθήνα ήταν μία απρόσμενη εμπειρία. ‘Όπως έγραψε: «Εγώ, σε αυτό το ταξίδι, ήθελα να εξερευνήσω την Αθήνα του μέλλοντος και να μην μείνω στο χθες. Αυτό που συνάντησα με ξάφνιασε ευχάριστα».
Η Marketing Greece και ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών θα ήθελαν να ευχαριστήσουν θερμά για τη συμβολή τους στην υλοποίηση της καμπάνιας την αεροπορική εταιρεία Aegean, την Ένωση Ξενοδόχων Αθηνών - Αττικής & Αργοσαρωνικού και τα μέλη της: Airotel Stratos Vassilikos, Airotel Alexandros Hotel και Titania Hotel για τη διάθεση αεροπορικών εισιτηρίων και την προσφορά διαμονής στους νικητές.
Λίγα λόγια για τη MARKETING GREECE:
Η MARKETING GREECE, Ανώνυμη Εταιρεία μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα, ιδρύθηκε το 2013 με πρωταρχικό στόχο την αποτελεσματική προβολή του ελληνικού τουριστικού προϊόντος. Κύριος μέτοχος της MARKETING GREECE είναι ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), με συμμέτοχους το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος (ΞΕΕ) και την Ένωση Εταιρειών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος (ΕΔΕΕ).
Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με:
MARKETING GREECE
Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων
Email: [email protected]
Τηλ.: +30 210 36 49 080
www.marketinggreece.com
ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ
Διαβάστε παρακάτω τις νικήτριες ιστορίες και φωτογραφίες των “Athenian Trendsetters”:
1. Miha Plank, Slovenia
Να πίνω καφέ στην πλατεία Κολωνακίου, χαζεύοντας τους περαστικούς και να απολαμβάνω κανταΐφι, σάμαλι ή ρεβανί. Να ανεβαίνω στο Σούνιο για να δω από κοντά τον εκπληκτικό Ναό του Ποσειδώνα και να απολαμβάνω τη μοναδική θέα. Και όχι μόνο αυτά.
Η Αθήνα μου έδωσε τόσα πολλά ακόμα. Η Αθήνα έχει μερικές από τις πιο όμορφες παραλίες και το πιο νόστιμο φαγητό που έχω δοκιμάσει. Έχει ευρωπαϊκή γοητεία και συναρπαστική ιστορία. Το αρχαίο στοιχείο με το σύγχρονο δένουν τόσο αρμονικά μεταξύ τους. Και αυτός είναι μόνο ένας από τους λόγους που η Αθήνα με άφησε άφωνο.
Σε κάθε γωνιά μπορεί κανείς να χαρεί τις ενδιαφέρουσες αντιθέσεις, την οικειότητα και την ιστορία της πόλης. Σε αυτήν μπορεί κανείς να διακρίνει όχι μόνο την ιστορία της Αθήνας αλλά όλης της ανθρωπότητας. Άλλωστε η αρχή όλων μας βρίσκεται εδώ. Επομένως, πώς μπορεί κάποιος να μη νιώθει Αθηναίος;
2. Stamatia Kostarigka, UK
Για την ασύγκριτη ιστορία της. Για τη Δημοκρατία και την απερίγραπτη ομορφιά της Ακρόπολης.
Για τη δόξα του παρελθόντος και τα λαμπρά μυαλά του μέλλοντος.
Για όλες τις διαφορετικές κουλτούρες και τους ανθρώπους που συναντάς σε κάθε γωνιά.
Για όλα τα μέρη που μένει να ανακαλύψω και τους ήχους που μένει να ακούσω.
Για την ελευθερία που με κάνει να νιώθω.
Για όλους αυτούς τους λόγους, νιώθω Αθηναίος.
3. Natasha Semmence, UK
Δεν είμαι σίγουρη τι περίμενα από το πρόσφατο ταξίδι μου στην Αθήνα. Παρόλο που η Ελλάδα διανύει τον έκτο χρόνο ύφεσης και αντιμετωπίζει οικονομικές δυσκολίες και μέτρα λιτότητας, με έκπληξη είδα ότι, αντί να λυγίσει, μάχεται δυναμικά για να ανταπεξέλθει.
Στην Αθήνα πολλοί επισκέπτες βλέπουν μόνο την πολιτιστικής της κληρονομιά. Εγώ, σε αυτό το ταξίδι, ήθελα να εξερευνήσω την Αθήνα του μέλλοντος και να μην μείνω στο χθες. Αυτό που συνάντησα με ξάφνιασε ευχάριστα.
Στην εξερεύνησή μου με βοήθησε η Βανέσα, μια πραγματική Αθηναία με όρεξη να μου γνωρίσει την πόλη της, στα πλαίσια του προγράμματος “Greeter”. Με ευθύτητα και ειλικρίνεια μου σύστησε την Αθήνα του σήμερα. Χωρίς συζήτηση, η Αθήνα περνάει δύσκολα, αλλά οι άνθρωποι φαίνεται να είναι περισσότερο ευγνώμονες για αυτά που έχουν παρά πικραμένοι για αυτά που έχασαν, ενώ συνεχίζουν να είναι υπερήφανοι για την πόλη τους.
Οι αισθήσεις μου ξεσηκώθηκαν, όταν η Βανέσα με ξενάγησε στους δρόμους της Αθήνας, τις πολυσύχναστες πλατείες και τις υπαίθριες αγορές. Η απογευματινή βόλτα στους δρόμους στο Μοναστηράκι ήταν γεμάτη εικόνες από κόσμο που απολάμβανε τον καιρό, που συναντούσε φίλους και απολάμβανε τον καφέ του στην καρδιά της πόλης.
Είναι εμφανές ότι η οικογένεια και οι φίλοι είναι το επίκεντρο της καρδιάς των Αθηναίων και απολαμβάνουν την παρέα μεταξύ τους μαζί με υπέροχους ντόπιους μεζέδες και εξαιρετικό ελληνικό κρασί. Σε μια από τις πιο παλιές ταβέρνες της Αθήνας δίπλωσα τα αμπελόφυλλα σε ντολμαδάκια και προετοιμάσαμε το τραπέζι και δοκιμάσαμε κρασιά που φτιάχνονται από αμπελώνες που έχουν θέα στην πόλη.
Όλα τα παραπάνω, μέσα σε μια πόλη γεμάτη με street art και αρχαία ιστορία σε κάθε γωνιά.
Για όλους αυτούς τους λόγους η Αθήνα είναι ο τύπος της πόλης που μου αρέσει, γι’ αυτό #ImAnAthenian!
Φωτογραφικό υλικό ›