ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
15 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2003
«Αναγνώριση στην Επιχειρηματική Αριστεία» για τη Διεύθυνση Πληροφοριακών Συστημάτων & Τηλεπικοινωνιών

Με τη διάκριση «Αναγνώριση στην Επιχειρηματική Αριστεία - Recognized for Excellence» του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Διοίκησης Ποιότητας (E.F.Q.M) τιμήθηκε χθες ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών, για το επιχειρηματικό επίπεδο και την ποιότητα των υπηρεσιών της Διεύθυνσης Πληροφοριακών Συστημάτων & Τηλεπικοινωνιών, που διασφαλίζει την απρόσκοπτη παροχή υπηρεσιών υψηλής τεχνολογίας σε ολόκληρο το αεροδρόμιο.

Με την τιμητική αυτή διάκριση, ο ΔΑΑ κατακτά και το δεύτερο επίπεδο αριστείων του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Διοίκησης Ποιότητας (E.F.Q.M), μετά τη «Δέσμευση στην Επιχειρηματική Αριστεία - Committed to Excellence» που έλαβε ο Αερολιμένας το Μάρτιο του 2002, ως πιστοποίηση για τη δέσμευση της εταιρείας στην επιχειρηματική τελειότητα.

Η διάκριση «Αναγνώριση στην Επιχειρηματική Αριστεία» του στρατηγικής σημασίας κλάδου της πληροφορικής και των τηλεπικοινωνιών αποτελεί σημαντικό επίτευγμα για το Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών, καθώς τον καθιστά το πρώτο μείζον ευρωπαϊκό αεροδρόμιο που διακρίνεται στο συγκεκριμένο επίπεδο από το E.F.Q.M., οργανισμό θεσμοθετημένο από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή για την προώθηση της Διοίκησης Ποιότητας στις Ευρωπαϊκές Επιχειρήσεις.

Η συμμετοχή της Εταιρείας Αεροδρομίου στις δραστηριότητες αναγνώρισης του E.F.Q.M. γίνεται στο πλαίσιο του προγράμματος ποιότητας του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών και με συντονισμό από το αρμόδιο Τμήμα Διοίκησης Εταιρικής Ποιότητας που έχει την ευθύνη της ανάπτυξης και εφαρμογής συστημάτων ποιότητας, με στόχο τη βελτίωση των εσωτερικών λειτουργιών και των υπηρεσιών προς το επιβατικό κοινό.

Το επιχειρηματικό αριστείο απονεμήθηκε στο Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών τη Δευτέρα 14 Απριλίου, από τον κ. Νίκο Εμπέογλου, Πρόεδρο του Δ.Σ. της Ελληνικής Εταιρείας Διοίκησης Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ), Εθνικού Εταίρου του E.F.Q.M. Το βραβείο παρέλαβε ο Διευθυντής της Δ/νσης Πληροφοριακών Συστημάτων & Τηλεπικοινωνιών του ΔΑΑ, κ. Φώτης Καρώνης.