Athens International Airport - Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών - Ευρωπαϊκή πρωτιά στο αεροδρομιακό μάρκετινγκ για τέταρτη συνεχή χρονιά
ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
22 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2008
Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών - Ευρωπαϊκή πρωτιά στο αεροδρομιακό μάρκετινγκ για τέταρτη συνεχή χρονιά
Για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά εκπρόσωποι από 250 αεροπορικές εταιρείες έδωσαν ευρωπαϊκή «πρωτιά» στο Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών για τη συνεχή και δυναμική υποστήριξη στις αναπτυξιακές προσπάθειές τους μέσω ενός ευρέως και καινοτόμου φάσματος προγραμμάτων αεροδρομιακού μάρκετινγκ που προσφέρει το αεροδρόμιο*. Η βράβευση «OAG-Routes Airport Marketing Award» πραγματοποιήθηκε κατά τη διάρκεια του 14ου Συνέδριου «ROUTES», της μεγαλύτερης ετήσιας συνάντησης της παγκόσμιας αεροπορικής κοινότητας (Κουάλα Λουμπούρ - Μαλαισία, 12-14 Οκτωβρίου).

Η φετινή βράβευση στην κατηγορία «Ευρωπαϊκά Αεροδρόμια» αποκτά ιδιαίτερη σημασία για το Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών, καθώς οι αρμόδιοι των αεροπορικών εταιρειών για την ανάπτυξη δικτύου δρομολογίων ψήφισαν το αεροδρόμιο της Αθήνας ως πρώτο μεταξύ των μεγάλων ευρωπαϊκών αεροδρομίων που, μαζί με το ΔΑΑ, πρωτοπορούν στην εφαρμογή του αεροδρομιακού μάρκετινγκ διεθνώς. Φέτος, το 1ο βραβείο μαζί με την Αθήνα, μοιράστηκαν για πρώτη φορά οι Βρυξέλες για τη νέα υποστηρικτική στρατηγική μάρκετινγκ που εφάρμοσαν.

Αναφερόμενος στο 1ο Βραβείο για το πρόγραμμα αεροδρομιακού μάρκετινγκ του ΔΑΑ, ο Γενικός Διευθυντής του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, κ. Γιάννης Παράσχης, δήλωσε: «Η φετινή βράβευση από τη διεθνή οικογένεια των αεροπορικών εταιρειών έχει ξεχωριστή σημασία, γιατί διακριθήκαμε ανάμεσα σε όλα τα μεγάλα ευρωπαϊκά αεροδρόμια, αλλά και γιατί αντικατοπτρίζει την πολύ καλή συνεργασία που έχουμε με τις αεροπορικές εταιρείες, ακόμη και σε συνθήκες ιδιαίτερα δύσκολες για την παγκόσμια οικονομία και τον κλάδο των αερομεταφορών. Θέλουμε να ευχαριστήσουμε τους συνεργάτες μας, τις αεροπορικές εταιρείες, για την επιβράβευση της στρατηγικής μάρκετινγκ του αεροδρομίου μας και δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε να στηρίζουμε την αναπτυξιακή δραστηριότητά τους στην κοινή πορεία μας».

Ο Διευθυντής Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ του Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών, κ. Γιώργος Καραμάνος (αριστερά), με το βραβείο OAG-Routes Airport Marketing Award 2008 Φωτογραφία από την τελετή απονομής των βραβείων (Κουάλα Λουμπούρ - Μαλαισία, 12-14 Οκτωβρίου)
 

* Μέσω του ολοκληρωμένου προγράμματος αναπτυξιακών κινήτρων & μάρκετινγκ, ο ΔΑΑ συμμετέχει στο αρχικό ρίσκο των εταιρειών για την ανάπτυξη νέων δρομολογίων, υποστηρίζοντας με συνέπεια τις αεροπορικές εταιρείες και ενισχύοντας την ανταγωνιστικότητά του. Παράλληλα με το γενναιόδωρο πρόγραμμα εκπτώσεων που προσφέρει, ο ΔΑΑ υλοποιεί ένα ευρύ φάσμα προωθητικών & διαφημιστικών υποστηρικτικών ενεργειών προς τις αεροπορικές εταιρείες, πρωτοπορώντας στην εφαρμογή σύγχρονων πρακτικών για την προσέλκυση νέων συνδέσεων και συμβάλλοντας στην προώθηση των αεροπορικών εταιρειών στην Ελλάδα.