ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
12 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2009
Webbies 2008 - Βραβεία για την ιστοσελίδα του αεροδρομίου!

«Καινοτομία, ευκολία, ακρίβεια, χρήσιμη και εκτενής πληροφόρηση, έξυπνη χρήση της τεχνολογίας, καλές συνδέσεις στις υπηρεσίες e-travel, καλoσχεδιασμένη ενότητα για τους business επισκέπτες», ήταν μερικά από τα κριτήρια που οδήγησαν στην άριστη αξιολόγηση της ιστοσελίδας του αεροδρομίου της Αθήνας www.aia.gr, ανάμεσα στα sites πλήθους διεθνών αεροδρομίων και του χάρισαν 2 βραβεία “Webbies” στο πλαίσιο του ομώνυμου θεσμού του Flightglobal.com, κορυφαίου site του χώρου των αερομεταφορών και του περιοδικού Flight International.

Ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών κατέκτησε

  • το 3ο βραβείο στη γενική κατηγορία «Καλύτερη Ιστοσελίδα Αεροδρομίου / Best Airport Website» (1ο βραβείο: η ιστοσελίδα του αεροδρομίου Schiphol του Αμστερνταμ - 2ο βραβείο: San Francisco International Airport)
     
  • και το 2ο βραβείο στην κατηγορία «Καινοτομία», για τα πρωτοποριακά εργαλεία πληροφόρησης που παρέχει το αεροδρόμιο μέσω της ιστοσελίδας του στις αεροπορικές εταιρείες (e-tools Infogate & Autopilot)

Την ιστοσελίδα του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών επισκέφθηκαν το 2008 1.197.047 χρήστες (μοναδικοί / absolute unique visitors). Το www.aia.gr παρέχει δυναμική ενημέρωση μέσα από μια σειρά καινοτόμων εφαρμογών, όπως

  • εξελιγμένη εφαρμογή “real time flight information” μέσω της οποίας ο επισκέπτης βλέπει την ώρα άφιξης ή αναχώρησης μιας πτήσης σε πραγματικό χρόνο
  • γεωγραφικοί χάρτες με αναλυτικά στοιχεία των δρομολογίων των εταιρειών που πετούν σε κάθε προορισμό
  • πρόσβαση στις υπηρεσίες e-booking και e-check in των αεροπορικών εταιρειών
  • αναλυτικοί οδηγοί - χάρτες του αεροδρομίου, που βοηθούν τον επισκέπτη του site να βρει όλες τις ταξιδιωτικές υπηρεσίες, τα καταστήματα και τα εστιατόρια, το «Μουσείο» του αεροδρομίου, το χώρο για τους μικρούς επιβάτες κ.α.

Με επιδίωξη τη συνεχή παροχή έγκυρων και χρηστικών πληροφοριών, η ιστοσελίδα του αεροδρομίου θα συνεχίσει να εξελίσσεται με δυναμικές εφαρμογές και φιλική δομή για γρήγορη και εύκολη πλοήγηση, προσφέροντας ένα «ζωντανό» επικοινωνιακό εργαλείο.