Το εγχείρημα των Ολυμπιακών Αγώνων, η εντυπωσιακή αύξηση της κίνησης επιβατών και αεροσκαφών και η δυναμική ανάπτυξη των μη αεροναυτιλιακών δραστηριοτήτων είναι τα στοιχεία που χαρακτήρισαν το έτος 2004 για το Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών. Οι υψηλές επιδόσεις του Αερολιμένα αντανακλώνται και στα θετικά οικονομικά αποτελέσματα που παρουσίασε το οικονομικό έτος 2004, κατά το οποίο το σύνολο των εσόδων ανήλθε σε € 329,8 εκ. (+13,4% σε σχέση με το 2003), ενώ τα κέρδη προ φόρων έφθασαν τα € 47,1 εκ. (+62,9%). Με 13,7 εκ. επιβάτες (+11,5% σε σύγκριση με το 2003) και 191.000 πτήσεις (+12,3%), ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών κατέρριψε το 2004 όλα τα προηγούμενα ρεκόρ κίνησης που είχαν ποτέ σημειωθεί στην Αθήνα. Η δυναμική αυτή ανάπτυξη χάρισε στον Αερολιμένα την 1η και τη 2η θέση - σε πτήσεις και επιβάτες αντίστοιχα - σε ό,τι αφορά το ρυθμό αύξησης της κίνησης του αεροδρομίου ανάμεσα στα μεγάλα αεροδρόμια της Ε.Ε. (επιβατική κίνηση άνω των 10 εκ. το χρόνο), επισφραγίζοντας παράλληλα την επιτυχία της αεροναυτιλιακής στρατηγικής του αεροδρομίου. Η ανοδική πορεία της κίνησης οδήγησε σε αύξηση 11,2% των εσόδων από την αεροναυτιλιακή δραστηριότητα, αντιπροσωπεύοντας το 59% του συνόλου των εσόδων του ΔΑΑ για το 2004. Η εξέλιξη αυτή επέτρεψε τη διατήρηση των αεροπορικών χρεώσεων για το 2005 στα ίδια επίπεδα, στο πλαίσιο συμφωνίας μεταξύ αεροπορικών εταιρειών και αεροδρομίου. Με αυτή την ενέργεια, η Εταιρεία Αεροδρομίου συμβάλλει έμπρακτα στη μείωση του κόστους λειτουργίας των αεροπορικών εταιρειών. Τα έσοδα του ΔΑΑ από μη αεροναυτιλιακές δραστηριότητες σημείωσαν επίσης εντυπωσιακή αύξηση 16,8% κατά το 2004, αντιπροσωπεύοντας το 41% του συνόλου των εσόδων. Η συνεχής αύξηση της συνεισφοράς των εσόδων αυτών στο σύνολο των εσόδων της Εταιρείας Αεροδρομίου ενισχύει την ελκυστικότητα του Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών και τη διατήρηση της ανταγωνιστικής τιμολογιακής πολιτικής και των αναπτυξιακών κινήτρων που παρέχει το Αεροδρόμιο προς τις αεροπορικές εταιρείες. Η λειτουργία νέων καταστημάτων στην εμπορική ζώνη του Αεροσταθμού συνέβαλε στην αύξηση κατά 25,4% των συγκεκριμένων εσόδων, ενώ ο τομέας Πληροφορικών Συστημάτων & Τηλεπικοινωνιών του ΔΑΑ επέκτεινε σημαντικά τις συμβουλευτικές του δραστηριότητες και τις υπηρεσίες αεροδρομιακών εφαρμογών νέας τεχνολογίας, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Επιπλέον, το 2004 ήταν η χρονιά έναρξης δραστηριότητας για τα πρώτα έργα που υλοποιήθηκαν στο πλαίσιο της ανάπτυξης του Εμπορικού Πάρκου του Αερολιμένα. Το γεγονός αυτό αντανακλά την πολυσχιδή αναπτυξιακή στρατηγική του ΔΑΑ και τη δυναμική της ανάπτυξης ακίνητης περιουσίας, που αναδεικνύεται σε μία σημαντική πηγή εσόδων για τον Αερολιμένα. Παράλληλα, η εταιρεία κατόρθωσε να συγκρατήσει τις λειτουργικές δαπάνες της στο επίπεδο των € 214,2 εκ., αύξηση 9,5% σε σχέση με το 2003. Παρά τις επιπρόσθετες δαπάνες που πραγματοποιήθηκαν για τις ανάγκες των Ολυμπιακών Αγώνων, η αύξηση αυτή των λειτουργικών δαπανών είναι σημαντικά χαμηλότερη από την αντίστοιχη αύξηση της επιβατικής κίνησης και των εσόδων. Tα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) σημείωσαν αύξηση της τάξης του 11,5%, φθάνοντας τα € 215,3 εκ. Επιπλέον, η εταιρεία προχώρησε εντός του έτους 2004 στη μείωση του χρέους της, αποπληρώνοντας ένα τμήμα (€ 35,3 εκ.) του δανείου που είχαν εκχωρήσει οι ιδιώτες μέτοχοι στο ΔΑΑ, επιτυγχάνοντας έτσι να μειώσει τα χρηματοοικονομικά της έξοδα για την περίοδο αυτή, καθώς και για τα επόμενα χρόνια. Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε € 47,1 εκ., σημειώνοντας αύξηση της τάξης του 62,9 % σε σχέση με το 2003, κλείνοντας θετικά ακόμη ένα οικονομικό έτος για τον Αερολιμένα. Με την ευκαιρία του οικονομικού απολογισμού, η Διοίκηση του ΔΑΑ δήλωσε: «Η ισχυρή χρηματοοικονομική κατάσταση και τα θετικά οικονομικά αποτελέσματα της Εταιρείας Αεροδρομίου βασίζονται στη συνεχή ανοδική πορεία και ανάπτυξη του ΔΑΑ, τόσο χάρη στη θετική εξέλιξη της αεροπορικής κίνησης, όσο και στην επιτυχή ανάπτυξη των μη αεροναυτιλιακών δραστηριοτήτων του Αεροδρομίου. Δεσμευόμαστε ότι θα συνεχίσουμε να επενδύουμε για την επιχειρησιακή και επιχειρηματική αριστεία του ΔΑΑ και την αειφόρο ανάπτυξη, προς όφελος των μετόχων της Εταιρείας Αεροδρομίου και του κοινού, μέσα από το ρόλο του Αερολιμένα ως φορέα κοινής ωφέλειας.»