Page 11 - Ath Airport Profile
P. 11
Antonov An-124 Boeing B737-200 McDonell Douglas DC-9 Ilyushin 96 Yakovlev YAK-40
BAC 1-11-200/400 Boeing B747-200/300 McDonell Douglas DC-10 Lockheed TriStar L1011 Yakovlev YAK-42
Boeing B707 British Aerospace BAE-125-1000 Ilyushin 62 Tupolev TU-134A
Boeing B727 McDonell Douglas DC-8 Ilyushin 76/ IL78-82 Tupolev TU-154M
• Αποφυγή χρήσης του ανατολικού διαδρόµου 03R για • Avoidance of the use of the eastern runway (03R) for
απογειώσεις καθώς και του διαδρόµου 21L για departures to the north and (21L) for landings to the
προσγειώσεις σε 24ώρη βάση για στρατιωτικά south on a 24-hour basis for military aircraft (new
αεροσκάφη (νέο µέτρο). Τα στρατιωτικά αεροσκάφη measure). Military aircraft of type equivalent with civil
αντίστοιχου τύπου µε πολιτικά αεροσκάφη τα οποία δεν aircraft not included in the above list are exempted from
περιλαµβάνονται στην παραπάνω λίστα, εξαιρούνται από this restriction.
τον περιορισµό.
• Thrust reduction following take-off from runways 03L and
• Κατά τη διάρκεια της απογείωσης από τους διαδρόµους 03R will be exercised at a minimum altitude of 1800 feet,
03L και 03R προβλέπεται η µείωση της ισχύος κατά την while acceleration above initial climb speed (v2+10) or
απογείωση να πραγµατοποιείται σε ελάχιστο υψόµετρο change in flap and slat configuration will be made at a
1800 ποδών και η επιτάχυνση πάνω από την αρχική minimum altitude of 3300 feet.
ταχύτητα ανόδου (v2+10) ή αλλαγή πτερυγίων
καµπυλότητας να πραγµατοποιείται σε ελάχιστο
υψόµετρο 3300 ποδών.
Στάθµη Θορύβου Αεροσκαφών ανά Σταθµό για το 2011
Aircraft Noise Level per NMT for 2011
75
60
dB(A)
45
30
NMT 2 NMT 3 NMT 4 NMT 5 NMT 6 NMT 7 NMT 8 NMT 9 NMT 10
L den (A/C) dB (A) L night (A/C) dB (A)
Σηµείωση: Στο γράφηµα παρουσιάζεται η στάθµη θορύβου που οφείλεται µόνο στις πτήσεις των αεροσκαφών
και ό χι ο συνολικός θόρυβος που καταγράφεται.
Note:The noise levels presented in the chart are attribute only to aircraft flights and are not total noise levels.
Επίσης σε συνέχεια συνεργασίας µε την ΥΠΑ και το ∆ήµο Following cooperation with the HCAA and local
Αρτέµιδος επεκτάθηκε το σύστηµα χρήσης διαδρόµων communities, our preferential runway use system was
κατά τη διάρκεια των Πανελληνίων εξετάσεων 2011. extended to cover the 2011 college entrance exam period.
Για την προώθηση των θεµάτων σχετικών µε το θόρυβο In order to further promote aircraft noise issues, AIA made
αεροσκαφών ο ∆ΑΑ πραγµατοποίησε παρουσιάσεις σε a series of presentations to pilots and airline representatives
οµάδες πιλότων και εκπροσώπους αεροπορικών εταιριών during October-December 2011. More specifically the
για θέµατα θορύβου το διάστηµα Οκτωβρίου – ∆εκεµβρί- presentations were attended by representatives of Olympic
ου 2011. Ειδικότερα στις παρουσιάσεις συµµετείχαν οι Air, British Airways, Air France, KLM, Scandinavian Airlines,
αεροπορικές εταιρίες: Olympic Air, British Airways, Air Blue One, Alitalia, Lufthansa and Delta.
France, KLM, Scandinavian Airlines, Blue One, Alitalia,
Lufthansa and Delta.
11
BAC 1-11-200/400 Boeing B747-200/300 McDonell Douglas DC-10 Lockheed TriStar L1011 Yakovlev YAK-42
Boeing B707 British Aerospace BAE-125-1000 Ilyushin 62 Tupolev TU-134A
Boeing B727 McDonell Douglas DC-8 Ilyushin 76/ IL78-82 Tupolev TU-154M
• Αποφυγή χρήσης του ανατολικού διαδρόµου 03R για • Avoidance of the use of the eastern runway (03R) for
απογειώσεις καθώς και του διαδρόµου 21L για departures to the north and (21L) for landings to the
προσγειώσεις σε 24ώρη βάση για στρατιωτικά south on a 24-hour basis for military aircraft (new
αεροσκάφη (νέο µέτρο). Τα στρατιωτικά αεροσκάφη measure). Military aircraft of type equivalent with civil
αντίστοιχου τύπου µε πολιτικά αεροσκάφη τα οποία δεν aircraft not included in the above list are exempted from
περιλαµβάνονται στην παραπάνω λίστα, εξαιρούνται από this restriction.
τον περιορισµό.
• Thrust reduction following take-off from runways 03L and
• Κατά τη διάρκεια της απογείωσης από τους διαδρόµους 03R will be exercised at a minimum altitude of 1800 feet,
03L και 03R προβλέπεται η µείωση της ισχύος κατά την while acceleration above initial climb speed (v2+10) or
απογείωση να πραγµατοποιείται σε ελάχιστο υψόµετρο change in flap and slat configuration will be made at a
1800 ποδών και η επιτάχυνση πάνω από την αρχική minimum altitude of 3300 feet.
ταχύτητα ανόδου (v2+10) ή αλλαγή πτερυγίων
καµπυλότητας να πραγµατοποιείται σε ελάχιστο
υψόµετρο 3300 ποδών.
Στάθµη Θορύβου Αεροσκαφών ανά Σταθµό για το 2011
Aircraft Noise Level per NMT for 2011
75
60
dB(A)
45
30
NMT 2 NMT 3 NMT 4 NMT 5 NMT 6 NMT 7 NMT 8 NMT 9 NMT 10
L den (A/C) dB (A) L night (A/C) dB (A)
Σηµείωση: Στο γράφηµα παρουσιάζεται η στάθµη θορύβου που οφείλεται µόνο στις πτήσεις των αεροσκαφών
και ό χι ο συνολικός θόρυβος που καταγράφεται.
Note:The noise levels presented in the chart are attribute only to aircraft flights and are not total noise levels.
Επίσης σε συνέχεια συνεργασίας µε την ΥΠΑ και το ∆ήµο Following cooperation with the HCAA and local
Αρτέµιδος επεκτάθηκε το σύστηµα χρήσης διαδρόµων communities, our preferential runway use system was
κατά τη διάρκεια των Πανελληνίων εξετάσεων 2011. extended to cover the 2011 college entrance exam period.
Για την προώθηση των θεµάτων σχετικών µε το θόρυβο In order to further promote aircraft noise issues, AIA made
αεροσκαφών ο ∆ΑΑ πραγµατοποίησε παρουσιάσεις σε a series of presentations to pilots and airline representatives
οµάδες πιλότων και εκπροσώπους αεροπορικών εταιριών during October-December 2011. More specifically the
για θέµατα θορύβου το διάστηµα Οκτωβρίου – ∆εκεµβρί- presentations were attended by representatives of Olympic
ου 2011. Ειδικότερα στις παρουσιάσεις συµµετείχαν οι Air, British Airways, Air France, KLM, Scandinavian Airlines,
αεροπορικές εταιρίες: Olympic Air, British Airways, Air Blue One, Alitalia, Lufthansa and Delta.
France, KLM, Scandinavian Airlines, Blue One, Alitalia,
Lufthansa and Delta.
11