Page 10 - Ath Airport Profile
P. 10
Ο θόρυβος είναι ένα από τα βασικά περιβαλλοντικά θέµατα Noise is one of the main environmental issues associated
που σχετίζονται µε τη λειτουργία ενός αεροδροµίου, και η with the operation of an airport, and our company
εταιρεία µας το αντιµετωπίζει µε την ανάλογη σοβαρότητα addresses it responsibly by taking measures.
λαµβάνοντας τα απαραίτητα µέτρα.
Noise Abatement Procedures (NAP)
∆ιαδικασίες Μείωσης Θορύβου (∆ΜΘ) Noise Abatement Procedures have been defined for the
Για τη µείωση της όχλησης από το θόρυβο στις κατοικηµέ- reduction of noise levels in the residential areas around the
νες περιοχές γύρω από το αεροδρόµιο, εφαρµόζονται οι airport and along the flight paths.
∆ιαδικασίες Μείωσης Θορύβου.
Αποτελέσµατα της Χρήσης ∆ιαδρόµων για το 2011:
• Ποσοστό απογειώσεων προς βορρά από 23:00 έως
07:00 στον διάδροµο 03R: 4%
• Ποσοστό προσγειώσεων προς νότο από 23:00 έως 07:00
στον διάδροµο 21L: 11%
• Ποσοστό απογειώσεων προς βορρά από 15:00 έως 18:00
στον διάδροµο 03R: 2%
• Ποσοστό προσγειώσεων προς νότο από 15:00 έως 18:00
στον διάδροµο 21L: 4%
Results of the Preferential Runway Use System
for 2011:
• Percentage of take-offs to the north from 23:00 to 07:00
on runway 03R: 4%
• Percentage of landings to the south from 23:00 to 07:00
on runway 21L: 11%
• Percentage of take-offs to the north from 15:00 to 18:00
on runway 03R: 2%
• Percentage of landings to the south from 15:00 to 18:00
on runway 21L: 4%
Το ∆εκέµβριο του 2011 οι ∆ιαδικασίες Μείωσης Θορύβου In December 2011 the Noise Abatement Procedures (NAP)
τροποποιήθηκαν και περιλαµβάνουν τα ακόλουθα µέτρα were revised and include the following measures:
για τη χρήση των διαδρόµων: • Avoidance of the use of the eastern runway (03R) for
• Αποφυγή χρήσης του ανατολικού διαδρόµου 03R για
departures to the north and (21L) for landings to the south
απογειώσεις καθώς και του διαδρόµου 21L για προσγειώσεις during the night (23:00–07:00). These measures are also
κατά τη διάρκεια της νύχτας (23:00-07:00). Το µέτρο αυτό implemented during the afternoon hours (15:00–18:00) as
εφαρµόζεται και κατά τις απογευµατινές ώρες (15:00–18:00) defined in the Hellenic Civil Aviation Authority’s (HCCA)
σύµφωνα µε την έκδοση σχετικής οδηγίας ΝΟΤΑΜ της relevant NOTAM notification.
Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ). • Avoidance of the use of the eastern runway (03R) for
• Αποφυγή χρήσης του ανατολικού διαδρόµου 03R για departures to the north and (21L) for landings to the
απογειώσεις καθώς και του διαδρόµου 21L για south on a 24hous basis for the following potentially
προσγειώσεις σε 24ώρη βάση για τους παρακάτω marginally accepted chapter 3 aircraft types (new
τύπους οριακά συµµορφούµενων αεροσκαφών measure):
κεφαλαίου 3 (νέο µέτρο):
10
που σχετίζονται µε τη λειτουργία ενός αεροδροµίου, και η with the operation of an airport, and our company
εταιρεία µας το αντιµετωπίζει µε την ανάλογη σοβαρότητα addresses it responsibly by taking measures.
λαµβάνοντας τα απαραίτητα µέτρα.
Noise Abatement Procedures (NAP)
∆ιαδικασίες Μείωσης Θορύβου (∆ΜΘ) Noise Abatement Procedures have been defined for the
Για τη µείωση της όχλησης από το θόρυβο στις κατοικηµέ- reduction of noise levels in the residential areas around the
νες περιοχές γύρω από το αεροδρόµιο, εφαρµόζονται οι airport and along the flight paths.
∆ιαδικασίες Μείωσης Θορύβου.
Αποτελέσµατα της Χρήσης ∆ιαδρόµων για το 2011:
• Ποσοστό απογειώσεων προς βορρά από 23:00 έως
07:00 στον διάδροµο 03R: 4%
• Ποσοστό προσγειώσεων προς νότο από 23:00 έως 07:00
στον διάδροµο 21L: 11%
• Ποσοστό απογειώσεων προς βορρά από 15:00 έως 18:00
στον διάδροµο 03R: 2%
• Ποσοστό προσγειώσεων προς νότο από 15:00 έως 18:00
στον διάδροµο 21L: 4%
Results of the Preferential Runway Use System
for 2011:
• Percentage of take-offs to the north from 23:00 to 07:00
on runway 03R: 4%
• Percentage of landings to the south from 23:00 to 07:00
on runway 21L: 11%
• Percentage of take-offs to the north from 15:00 to 18:00
on runway 03R: 2%
• Percentage of landings to the south from 15:00 to 18:00
on runway 21L: 4%
Το ∆εκέµβριο του 2011 οι ∆ιαδικασίες Μείωσης Θορύβου In December 2011 the Noise Abatement Procedures (NAP)
τροποποιήθηκαν και περιλαµβάνουν τα ακόλουθα µέτρα were revised and include the following measures:
για τη χρήση των διαδρόµων: • Avoidance of the use of the eastern runway (03R) for
• Αποφυγή χρήσης του ανατολικού διαδρόµου 03R για
departures to the north and (21L) for landings to the south
απογειώσεις καθώς και του διαδρόµου 21L για προσγειώσεις during the night (23:00–07:00). These measures are also
κατά τη διάρκεια της νύχτας (23:00-07:00). Το µέτρο αυτό implemented during the afternoon hours (15:00–18:00) as
εφαρµόζεται και κατά τις απογευµατινές ώρες (15:00–18:00) defined in the Hellenic Civil Aviation Authority’s (HCCA)
σύµφωνα µε την έκδοση σχετικής οδηγίας ΝΟΤΑΜ της relevant NOTAM notification.
Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ). • Avoidance of the use of the eastern runway (03R) for
• Αποφυγή χρήσης του ανατολικού διαδρόµου 03R για departures to the north and (21L) for landings to the
απογειώσεις καθώς και του διαδρόµου 21L για south on a 24hous basis for the following potentially
προσγειώσεις σε 24ώρη βάση για τους παρακάτω marginally accepted chapter 3 aircraft types (new
τύπους οριακά συµµορφούµενων αεροσκαφών measure):
κεφαλαίου 3 (νέο µέτρο):
10