Page 47 - Annual Report 2015 GR

 

 

 

 

 

Page 47 - Annual Report 2015 GR
P. 47
Ετήσιος Απολογισμός 2015

τις επενδύσεις είναι η λειτουργική, αερολιµένων από στρατηγικό επενδυτή, των αεροµεταφορών, αλλά και
αισθητική και εµπορική αναβάθµιση µαζί µε την απαιτούµενη παρουσία των δραµατικών αλλαγών στη χώρα µας.
της περιοχής Εντός Σένγκεν του κύριου ρυθµιστικών αρχών, θα έχει θετικό Στο διάστηµα αυτό, ωστόσο, ο ∆ΑΑ
Αεροσταθµού. Το έργο περιλαµβάνει αντίκτυπο στην Ελληνική αγορά επέτυχε να λειτουργεί σταθερά ως
την αναβάθµιση του σχεδίου ελέγχου αεροµεταφορών και εποµένως στον πάροχος υποδειγµατικών υπηρεσιών,
ασφαλείας στην περιοχή και µια ∆ΑΑ. κέντρο υγιούς επιχειρηµατικής
σειρά από σηµαντικές λειτουργικές ανάπτυξης και ανταγωνισµού,
βελτιώσεις, µε στόχο να αναβαθµιστεί • Μετά από σχετική πρόσκληση υπεύθυνος πολίτης και εργοδότης και
το επίπεδο εξυπηρέτησης των επιβατών των αρµοδίων ελληνικών αρχών δηµιουργός σηµαντικής οικονοµικής
και να επεκταθούν οι εµπορικοί χώροι. και σύµφωνα µε τη ΣΑΑ, η Εταιρεία αξίας για το Ελληνικό ∆ηµόσιο και
Αεροδροµίου έχει συµφωνήσει να τους ιδιώτες µετόχους. Τα παραπάνω
• Η ιδιωτικοποίηση 14 ελληνικών εισέλθει σε νέο γύρο συζητήσεων και υπήρξαν το αποτέλεσµα µιας υγιούς
περιφερειακών αεροδροµίων αποτελεί διαπραγµατεύσεων µε το Ελληνικό στρατηγικής και ενός επιχειρηµατικού
ανάπτυξη στρατηγικής σηµασίας για την ∆ηµόσιο για την παράταση της µοντέλου που αποδείχθηκαν συνετά,
Ελληνική αγορά των αεροµεταφορών. περιόδου παραχώρησης του ∆ΑΑ. διορατικά και ανθεκτικά. Είµαστε
Αντιλαµβανόµαστε ότι η σχετική Το Μάρτιο του 2016 ο ∆ΑΑ συνεπώς πεπεισµένοι ότι ο ∆ΑΑ
σύµβαση παραχώρησης θα αρχίσει γιορτάζει τα 15 χρόνια λειτουργίας θα αντιµετωπίσει µε επιτυχία τις
προς το τέλος του 2016. Θεωρούµε ότι ο του αερολιµένα. Κατά τη διάρκεια επερχόµενες προκλήσεις και θα
υγιής ανταγωνισµός που εισάγεται στον αυτής της περιόδου γίναµε µάρτυρες διατηρήσει την καλή πορεία της αξίας
κλάδο µε τη λειτουργία περιφερειακών θεαµατικών εξελίξεων στον κλάδο του σε όλα τα πεδία.

aia.gr | 47
   42   43   44   45   46   47   48   49   50   51   52