Page 41 - Annual Report 2015 GR

 

 

 

 

 

Page 41 - Annual Report 2015 GR
P. 41
Ετήσιος Απολογισμός 2015

Υπηρεσίες Αεροσταθμού KΛΗΣΕΙΣ οδηγήσει όσο και να υποστηρίξει συµµετοχή όλων των εργαζοµένων
τις πρωτοβουλίες του, παρέχοντας του ∆ΑΑ ως «εικονικοί επιβάτες»,
Το 2015, σχεδόν 2 εκατοµµύρια παράλληλα στους πελάτες υπηρεσίες συνεχίστηκε ως ένα εργαλείο
χρήστες του αεροδροµίου πληροφοριακών συστηµάτων παρακίνησης για την ενίσχυση της
επικοινώνησαν µε το προσωπικό υψηλού επιπέδου. Χαράζοντας ποιότητας των υπηρεσιών.
των Υπηρεσιών Aεροσταθµού για νέες οδούς στην αριστεία παροχής
πληροφορίες και εξυπηρέτηση υπηρεσιών, η Επιχειρηµατική Αναγνώριση της Καινοτομίας
σχετικά µε το αεροδρόµιο. Μονάδα Συστηµάτων Πληροφορικής
& Τηλεπικοινωνιών (IT&T) Το 2015, ο ∆ΑΑ εξέλαβε σειρά
Εξυπηρέτηση πιστοποιήθηκε το Νοέµβριο του διακρίσεων ως αναγνώριση της
Τηλεφωνικού Κέντρου 2015 µε το πρότυπο UNE-ISO / καινοτοµίας στο πλαίσιο της
Αεροδρομίου IEC 20000-1: 2011, και έτσι ο ∆ΑΑ συνεχούς βελτίωσης της ποιότητας
έγινε ένα από τα λίγα αεροδρόµια υπηρεσιών.
>520.000 παγκοσµίως που έχει πιστοποιηθεί
93,17% για την εφαρµογή ενός συστήµατος Ο ∆ΑΑ τιµήθηκε στα «Βραβεία
παροχής υπηρεσιών πληροφορικής. Αριστείας 2015 της Cyta» µε
των κλήσεων απαντήθηκαν το Ασηµένιο µετάλλιο για το
εντός 20 δευτερολέπτων, Το σύστηµα παροχής υπηρεσιών πρόγραµµα i-mind, στην κατηγορία
πληροφορικής αποτελεί ένα «Καινοτόµες Κινητές Εφαρµογές /
Η υπηρεσία ηλεκτρονικού εργαλείο για την αύξηση της Υπηρεσίες».
ταχυδρομείου “Air- δέσµευσης των εργαζοµένων και τη
port-Info” διαχειρίστηκε βελτίωση της απόδοσης µέσω της Επίσης, το ίδιο έτος, η
διαχείρισης ποιότητας, τον έλεγχο Επιχειρηµατική Μονάδα
2.900 κινδύνων και κόστους καθώς και της Συστηµάτων Πληροφορικής &
βελτίωσης της ικανοποίησης των Τηλεπικοινωνιών (ΙΤ&Τ) του ∆ΑΑ
ηλεκτρονικά αιτήματα. πελατών. απέσπασε το Χρυσό βραβείο,
στο πλαίσιο των Βραβείων
Σε αναγνώριση της εξαιρετικής Μέτρηση Ικανοποίησης Επιχειρηµατικής Αριστείας
εξυπηρέτησης πελατών που Επιβατών ΙΤ (ΒΙΤΕ Awards), για την
παρασχέθηκε στο κοινό, το πραγµατοποίηση της ηλεκτρονικής
Τηλεφωνικό Κέντρο Αεροδροµίου Η αξιολόγηση της ικανοποίησης ψηφοφορίας για την «Επιστροφή
τιµήθηκε για δεύτερη συνεχή χρονιά των επιβατών (Έρευνα Επιβατών) των Μαρµάρων του Παρθενώνα»
µε το Ασηµένιο βραβείο «CRM επέδειξε µια ελαφρά βελτίωση στην κατηγορία «Καινοτοµία/
Grand Prix Customer Service Annual συγκρινόµενη µε το 2014 (4,25 σε ∆ηµιουργικότητα/ Εφευρετικότητα»
Awards» στην κατηγορία «Μεγάλα κλίµακα 1 έως 5), παρουσιάζοντας στον τοµέα Σύνδεση (Ενσωµάτωση)
Τηλεφωνικά Κέντρα» στην Ελλάδα. µια πολύ θετική επίδοση υπηρεσιών, των Πληροφοριακών Συστηµάτων
δεδοµένης της σηµαντικής αύξησης µε την Επιχειρηµατική Στρατηγική.
Άτομα με Αναπηρία και/ή με της επιβατικής κίνησης.
μειωμένη κινητικότητα (ΑμεΑ) Στα βραβεία Lighthouse
Πρόγραμμα i-mind e-volution, στο πλαίσιο των οποίων
Το 2015 ο συνολικός αριθµός αναγνωρίζονται οι βέλτιστες
των επιβατών ΑµεΑ στα οποία 999 πρακτικές στην ελληνική αγορά
παρασχέθηκαν οι σχετικές υπηρεσίες για το ηλεκτρονικό επιχειρείν
συνδροµής ανήλθε σε 127.276 (µια περιηγήσεις το 2015 (e-business) και το ηλεκτρονικό
αύξηση της τάξης του 12,8% έναντι που συμπεριέλαβαν εµπόριο (e-commerce), ο ∆ΑΑ
του 2014). Αν και µόνο το 40,2% περισσότερους από τιµήθηκε µε το Χάλκινο βραβείο
από τους επιβάτες ΑµεΑ είχαν στην κατηγορία «Ψηφιακή
ενηµερώσει εκ των προτέρων την 65.000 Στρατηγική» για την υπηρεσία
αεροπορική εταιρεία τους για την «ATH Messenger του ∆ιεθνούς
ανάγκη και το είδος της βοήθειας, επιτόπιους ελέγχους, Αερολιµένα Αθηνών – Το ταξίδι
το σύστηµα ΑµεΑ ανταποκρίθηκε σας περνά µέσα από το inbox
αποτελεσµατικά και µε ικανοποιητική 122 του Facebook». Το αεροδρόµιο
ποιότητα. Με σκοπό τη συνεχή Αθηνών έγινε το πρώτο και έως
βελτίωση των υπηρεσιών ΑµεΑ, κλήσεις άμεσης τώρα το µοναδικό αεροδρόµιο
ο ∆ΑΑ φιλοξένησε το Μάρτιο την παρέμβασης σε όλο τον κόσµο που προσφέρει
επανεκπαίδευση των εκπαιδευτών σε πληροφορίες πτήσεων για τους
θέµατα ΑµεΑ. Το πρόγραµµα «νοιάζοµαι» χρήστες του Facebook µέσω του
(i-mind), µε την καινοτόµο «ATH Messenger», ως µέρος του
Ποιότητα Υπηρεσιών Συστημάτων στρατηγικού στόχου του ∆ΑΑ
Πληροφορικής (ΙΤ) να εισάγει καινοτόµες ψηφιακές
υπηρεσίες µε επίκεντρο τα µέσα
Ο ∆ΑΑ έχει καθιερώσει τη κοινωνικής δικτύωσης (social
διακυβέρνηση µε επίκεντρο media).
το χρήστη, µε στόχο τόσο να

aia.gr | 41
   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46