Page 40 - Annual Report 2015 GR

 

 

 

 

 

Page 40 - Annual Report 2015 GR
P. 40
6 Εταιρική Υπευθυνότητα

διαχείριση εµπορευµάτων, ασφάλεια, χρήση των συσκευών ανίχνευσης συνεργασίας µε τους επιχειρηµατικούς
διαµόρφωση τοπίου και συντήρηση ιχνών εκρηκτικών στο πλαίσιο µας εταίρους, το 2015 οργανώσαµε
των εγκαταστάσεων του αεροδροµίου. ελέγχου ασφάλειας αναχωρούντων δοκιµές και ασκήσεις και παρείχαµε
επιβατών ξεκίνησε το Σεπτέµβριο του εκπαιδευτικά προγράµµατα σχετικά µε
Πυρασφάλεια 2015. Τα νέα µέτρα περιλαµβάνουν την διαχείριση πίστας, σύµφωνα µε τις
δειγµατοληπτικούς ελέγχους µε προβλέψεις του Βασικού Κανονισµού
Ο ∆ΑΑ παρακολουθεί την τήρηση τη χρήση των εν λόγω συσκευών Επίγειας Εξυπηρέτησης. Για 8η
όλων των διαδικασιών πυρασφάλειας στο 10% όλων των αναχωρούντων συνεχή χρονιά, µε τη συνεισφορά
σε όλες τις εγκαταστάσεις του επιβατών και των προσωπικών µας, η OFC Υπηρεσίες Αεροπορικού
αεροδροµίου, σύµφωνα µε τους αντικειµένων σε συνεχή και Καυσίµου διοργάνωσε το Μάιο το
τους ισχύοντες κανονισµούς τυχαία βάση. Η υλοποίηση της νέας εκπαιδευτικό πρόγραµµα σχετικά µε
πυροπροστασίας. Η συµµόρφωση αυτής διαδικασίας σχεδιάστηκε και την Ποιότητα των Καυσίµων (IFQP)
ενδυναµώνεται µέσω εντατικής προετοιµάστηκε λεπτοµερώς από το της ∆ιεθνούς Ένωσης Αεροπορικών
εκπαίδευσης, µέσω ασκήσεων ∆ΑΑ και, έτσι είχε ως αποτέλεσµα την Μεταφορών (IATA) για µία οµάδα 20
συγκεκριµένου σκοπού και µέσω πλήρη συµµόρφωση της µε τις νοµικές επιθεωρητών.
ελέγχων. Οι λειτουργίες στις απαιτήσεις έχοντας τον ελάχιστο
τεχνικές εγκαταστάσεις ελέγχονται πιθανό αντίκτυπο στην οµαλή ροή Στο πλαίσιο ελέγχου των
δεόντως σε εξάµηνη ή ετήσια επιβατών. συστηµάτων ζεύξης των
βάση. Κατά τη διάρκεια του 2015, εγκαταστάσεων του ∆ΑΑ και του
πραγµατοποιήθηκαν µε επιτυχία Μέσος Όρος Χρόνου εξοπλισµού των εταιρειών επίγειας
5 εκπαιδευτικά προγράµµατα και Αναμονής σε Ουρές εξυπηρέτησης, το Νοέµβριο του 2015,
2 ασκήσεις εκκένωσης χώρων. Ελέγχου Ασφάλειας από κοινού µε τις αντίστοιχες εταιρείες
Περαιτέρω, η εκπαίδευση σε θέµατα διενεργήσαµε έλεγχο σε µια επιπλέον
πυρασφάλειας για τους εργαζόµενους 1,8 λεπτά το 2015 παροχή ζεστού νερού.
του ∆ΑΑ γίνεται µε διαδραστικό 2,0λεπτά το 2014
τρόπο µέσω της ενσωµάτωσης στη Επιπλέον, το ∆εκέµβριο του 2015
νέα εταιρική ηλεκτρονική πλατφόρµα Συνεργασία με τους Φορείς µαζί µε την ΥΠΑ διοργανώσαµε την
εκπαίδευσης. Επίγειας Εξυπηρέτησης ετήσια άσκηση από/αντι-παγοποίησης
µε τη συµµετοχή εταιρειών επίγειας
Αεροπορική Ασφάλεια Ο ∆ΑΑ συµµορφώνεται πλήρως εξυπηρέτησης που δραστηριοποιούνται
(Security) µε την αντίστοιχη Ευρωπαϊκή και στον αερολιµένα Αθηνών. Σκοπός
Εθνική νοµοθεσία για την ανάθεση της άσκησης ήταν η αξιολόγηση της
Το 2015, η Κρατική κανονιστική δικαιωµάτων περιορισµένης επιχειρησιακής τους ετοιµότητας για
αρχή, ΥΠΑ/ ∆ιεύθυνση Ασφάλειας πρόσβασης σε τρίτους αναφορικά µε την εν λόγω διαδικασία.
πραγµατοποίησε σειρά επιθεωρήσεων την παροχή υπηρεσιών διαχείρισης
προκειµένου να ελέγξει το αποσκευών και πίστας, τροφοδοσίας Σχετικά µε τις υπηρεσίες
σύστηµα ασφάλειας αεροδροµίου. προµηθειών πτήσεων στην πίστα, ανεφοδιασµού αεροδροµίου, η
Συγκεκριµένα, πραγµατοποιήθηκαν µεταφοράς στην πίστα, διαχείρισης εφοδιαστική αλυσίδα αεροπορικού
δύο επιθεωρήσεις ασφάλειας σχετικά εµπορευµάτων και ταχυδροµείου, και καυσίµου του αερολιµένα Αθηνών
µε τον έλεγχο ασφάλειας επιβατών και υπηρεσιών ανεφοδιασµού καυσίµων έλαβε για 3η συνεχή χρονιά διάκριση
χειραποσκευών, ενώ διενεργήθηκε αεροσκαφών. Η αντίστοιχη διαδικασία από τον ∆ιεθνή Όµιλο Επιθεωρητών
και ένας επιπλέον έλεγχος στη ακολουθείται για την ανάθεση (JIG), ένα διεθνές φόρουµ που
διαδικασία ελέγχου αποσκευών. Πέρα του παρόχου (παρόχων) επίγειας αποτελείται από πετρελαϊκές εταιρείες.
των συγκεκριµένων επιτυχηµένων συνδροµής προς επιβάτες ΑµεΑ Συγκεκριµένα, πιστοποιητικά αριστείας
ελέγχων, ελέγχθηκαν επίσης από (άτοµα µε αναπηρία και/ή µε µειωµένη απονεµήθηκαν στα διυλιστήρια
την ίδια αρχή η τεχνολογία και ο κινητικότητα). των ΕΛΠΕ, την Εταιρεία Αγωγού
εξοπλισµός ασφάλειας του ∆ΑΑ. Καυσίµου Αεροδροµίου Αθηνών και
Ως µέρος της συνεχούς το σύστηµα διανοµής αεροπορικού
Τα νέα µέτρα ασφάλειας για τη καυσίµου της OFC.

Ποιότητα Υπηρεσιών

Ο ∆ΑΑ έχει δεσµευθεί να παρέχει και φιλικό και επαγγελµατικό management) για την εξασφάλιση
στους επιβάτες µια σύγχρονη, προσωπικό πρώτης γραµµής. Ο ∆ΑΑ υψηλής επίδοσης και σταθερής
ευχάριστη και ξέγνοιαστη ταξιδιωτική εφαρµόζει συστηµατικά τη διαχείριση ποιότητας των παρεχόµενων
εµπειρία µέσα από υπερσύγχρονα υπηρεσιών προσανατολισµένων υπηρεσιών προς όφελος του τελικού
συστήµατα, καινοτόµες υπηρεσίες στο αποτέλεσµα (service level πελάτη.

40 | aia.gr
   35   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45