Page 32 - Annual Report 2015 GR

 

 

 

 

 

Page 32 - Annual Report 2015 GR
P. 32
5 Επιχειρηματικές Μονάδες

ως ενός από τους πλέον ελκυστικούς λειτουργεί ως πρόσκληση προς τις τους επιβάτες που προέρχονται από τα
προορισµούς του κόσµου. αεροπορικές εταιρείες να προσφέρουν Βαλκάνια, τις περιοχές της Κεντρικής και
ελκυστικές τιµές για δροµολόγια όπου η της Ανατολικής Ευρώπης και που έχουν
Η πρόκληση για την ενίσχυση Αθήνα αποτελεί τον ενδιάµεσο σταθµό ως τελικό προορισµό περιοχές Ασίας/
της σύνδεσης της Αθήνας και την και παράλληλα πρόσκληση προς τους Ειρηνικού και Αφρικής, καλώντας τους
αξιοποίηση της ανάπτυξης της ως επιβάτες, µέσω του βασικού µηνύµατος να επιλέξουν την Αθήνα ως ενδιάµεσο
κόµβου υπήρξε για πολλά χρόνια ένας εκ “TAG Athens – TAGs you to the World” σταθµό. Προσφέροντας µεγάλο αριθµό
των στρατηγικών στόχων του ∆ΑΑ και – δηλ. η Αθήνα σας συνδέει µε τον ελκυστικών δυνατοτήτων διασύνδεσης
το επίκεντρο των κοινών αναπτυξιακών κόσµο – να χρησιµοποιήσουν την Αθήνα µέσω Αθήνας, η αεροπορική εταιρεία
προσπαθειών του αερολιµένα και των ως ενδιάµεσο σταθµό στον προορισµό Aegean Airlines αποδεικνύεται ο
αεροπορικών εταιρειών µε τις οποίες τους. Ο στόχος είναι η προώθηση στρατηγικός εταίρος µε την µεγαλύτερη
συνεργάζεται. Για το σκοπό αυτό, ο των δυνατοτήτων διασύνδεσης µέσω συµβολή στην επιτυχία του εν λόγω
∆ΑΑ σχεδίασε το πρόγραµµα “TAG Αθήνας σε ιδιαίτερα ελκυστικές τιµές για προγράµµατος.
Athens”. Η ονοµασία του προγράµµατος

Εμπορικές Υπηρεσίες και Λειτουργίες Αεροσταθμού

Οι Εµπορικές Υπηρεσίες και οι πλήρως µε έργα που ολοκληρώθηκαν το εντυπωσιακό ποσοστό του 14%.
Λειτουργίες Αεροσταθµού του ∆ΑΑ στις αρχές του 2015. Τα κύρια Στο πλαίσιο µιας διαρκούς
περιλαµβάνουν ένα ευρύ φάσµα χαρακτηριστικά του σχεδιασµού
υπηρεσιών υψηλής ποιότητας που περιελάµβαναν τη συγκέντρωση των προσπάθειας για µεγιστοποίηση των
κυµαίνεται από εµπορικά καταστήµατα σηµείων ελέγχου ασφαλείας στην ωφελειών από την συνεχιζόµενη
και εστιατόρια µέχρι στάθµευση είσοδο της εκτός Σένγκεν περιοχής, αύξηση της κίνησης και παράλληλα
και υπηρεσίες πλευράς πόλης και γεγονός που επιτρέπει στους επιβάτες παρακολουθώντας στενά τις διεθνείς
αεροσταθµού, που έχουν ως κοινό να επισκέπτονται τους χώρους των τάσεις µόδας και γεύσης, ο ∆ΑΑ –
στόχο τη δηµιουργία µιας µοναδικής εµπορικών καταστηµάτων χωρίς το πάντα σε στενή συνεργασία µε τους
αεροδροµιακής εµπειρίας για άγχος των σχετικών διαδικασιών, παραχωρησιούχους – εισήγαγε τρεις
τους επιβάτες και τους επισκέπτες, καθώς και τη δηµιουργία µιας νέας νέες µονάδες και ανακαίνισε µε
δηµιουργώντας ταυτόχρονα εµπορικής αντίληψης που επιτρέπει επιτυχία τέσσερις µονάδες, δύο εκ των
οικονοµική αξία για τον ∆ΑΑ. στους επιβάτες να περιηγούνται εύκολα οποίων πλήρως.
στα καταστήµατα αφορολογήτων
Το 2015 τα έσοδα της συγκεκριµένης ειδών και την προσθήκη περίπου 500 Για την περαιτέρω υποστήριξη
Επιχειρηµατικής Μονάδας αυξήθηκαν τετραγωνικών µέτρων χώρων λιανικής των πωλήσεων και τη βελτίωση της
και ανήλθαν σε σχεδόν 64 εκατ. πώλησης. Ως αποτέλεσµα της στενής ικανοποίησης των πελατών, ο ∆ΑΑ
ευρώ, υψηλότερα κατά 10,9% συνεργασίας µεταξύ του ∆ΑΑ και υλοποίησε µια σειρά προωθητικών
συγκριτικά µε πέρυσι. Η δέσµευση των επιµέρους παραχωρησιούχων ενεργειών. Η πιο επιτυχηµένη από
της Επιχειρηµατικής Μονάδας που δραστηριοποιούνται στο χώρο αυτές τις προσπάθειες µάρκετινγκ
Εµπορικών Υπηρεσιών & Λειτουργιών δηµιουργήθηκαν νέες µονάδες υλοποιήθηκε σε συνεργασία µε την
Αεροσταθµού για αναβάθµιση της λιανικής πώλησης και µαζικής εταιρεία Καταστήµατα Αφορολογήτων
εµπειρίας των επιβατών µε ταυτόχρονη εστίασης στον ανακαινισµένο χώρο, Ειδών (ΚΑΕ) και είχε ως στόχο την
βέλτιστη αξιοποίηση της αύξησης στην ενσωµατώνοντας στοιχεία από προώθηση των καλλυντικών και
κίνηση τεκµηριώνεται στη σταθερή της την επικρατούσα προσέγγιση του των αρωµάτων που αποτελούν την
απόδοση που οφείλεται κατά κύριο σύγχρονου ντιζάιν. Το εύρος των πλέον σηµαντικη κατηγορία στο
λόγο σε δύο παράγοντες: την εξαιρετική προϊόντων που προσφέρονται στους χαρτοφυλάκιο των προϊόντων των
απόδοση του πλήρως ανακαινισµένου επιβάτες µέσω των νέων εµπορικών ΚΑΕ και επλήγησαν περισσότερο
και διευρυµένου εµπορικού χώρου εγκαταστάσεων εκσυγχρονίστηκε και από την οικονοµική κρίση. Επιπλέον,
στην εκτός Σένγκεν περιοχή και στην ευθυγραµµίστηκε µε τις τελευταίες κατά τη διάρκεια του έτους
αύξηση της κίνησης. τάσεις της αγοράς και τις ανάγκες των πραγµατοποιήθηκαν κι άλλες κοινές
πελατών, προσαρµοζόµενο µε επιτυχία δραστηριότητες προώθησης, οι οποίες
Κατά τη διάρκεια των δύο στη θετική τάση της επιβατικής κίνησης αφορούσαν προσφορές, κληρώσεις
τελευταίων ετών βασικοί χώροι που καταγράφηκε καθ’ όλη τη διάρκεια και δώρα, µε στόχο την αύξηση των
του Εµπορικού Κέντρου του του έτους. επιπέδων της ικανοποίησης και της
Αεροδροµίου µεταµορφώθηκαν κατανάλωσης των επιβατών. Τέλος,
ριζικά ως προς το σχεδιασµό και την Οι ανωτέρω παρεµβάσεις επέφεραν το πρόγραµµα “Vote for a Smile” που
αισθητική τους, µέρος ενός µεγάλου εξαιρετικά αποτελέσµατα ως προς ξεκίνησε το 2014, συνεχίστηκε και
σχεδίου παρέµβασης του ∆ΑΑ στις την εµπορική απόδοση της περιοχής το 2015, παρέχοντας κίνητρα στους
εγκαταστάσεις του Κτηρίου Κύριου εκτός Σένγκεν, καθώς οι πωλήσεις εργαζόµενους στον κλάδο της µαζικής
Αεροσταθµού µε στόχο την παροχή αυξήθηκαν κατά 33% την περίοδο εστίασης ώστε να µεγιστοποιήσουν την
µιας µοναδικής αναβαθµισµένης Μαΐου-∆εκεµβρίου 2015 και η µέση απόδοσή τους κατά την εξυπηρέτηση
εµπειρίας προς τους επιβάτες µας. Η δαπάνη των επιβατών αυξήθηκε κατά των πελατών.
περιοχή εκτός Σένγκεν αναπλάστηκε
Σε ό,τι αφορά τις υπηρεσίες

32 | aia.gr
   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37