Page 29 - Annual Report 2015 GR

 

 

 

 

 

Page 29 - Annual Report 2015 GR
P. 29
Ετήσιος Απολογισμός 2015

τους δραστηριότητες, συνυπολογίζοντας η AVA ήταν σημαντικά αυξημένη υψηλότερους φόρους. Οι επιτυχημένες
έμμεσες δαπάνες και έξοδα παγίων. έναντι του 2014 (€99,7 εκατ. έναντι προσπάθειες της εταιρείας για
€70,5 εκατ.), γεγονός που οφείλεται βελτίωση της αποτελεσματικότητας στις
Η οικονομική απόδοση κάθε κυρίως στην αύξηση των εσόδων λειτουργικές και κεφαλαιακές δαπάνες
Επιχειρηματικής Μονάδας από πλευράς λόγω της υψηλότερης κίνησης, η συνέβαλε επίσης θετικά στη συνολική
Προστιθέμενης Αξίας Παγίων (AVA) οποία αντισταθμίστηκε εν μέρει από αύξηση της AVA.
παρουσιάζεται παρακάτω. Το 2015,

Επιχειρηματική Μονάδα Αεροπορικών Υπηρεσιών

Η Επιχειρηματική Μονάδα κατά την ίδια χρονική περίοδο οδήγησε της Λειτουργικής Ανάπτυξης.
Αεροπορικών Υπηρεσιών εξασφάλισε στο σχεδιασμό δέκα νέων προσωρινών Στον τομέα της επίγειας
ομαλές κι αποδοτικές λειτουργίες θέσεων στάθμευσης αεροσκαφών στην
καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, πίστα. εξυπηρέτησης, ο ΔΑΑ ανέθεσε
προσφέροντας υπηρεσίες υψηλής περιορισμένα δικαιώματα σε τρίτους
ποιότητας και αυξημένη ασφάλεια στις Εν όψει της επικείμενης έναρξης αναφορικά με τις υπηρεσίες Διαχείρισης
αεροπορικές εταιρείες, τους φορείς της διαδικασίας μετατροπής της άδειας Αποσκευών & Πίστας, τις υπηρεσίες
επίγειας εξυπηρέτησης και τους επιβάτες. του αεροδρομίου μας σύμφωνα με Τροφοδοσίας Αεροσκαφών, τις
το νέο Κανονισμό Αεροδρομίου υπηρεσίες διαχείρισης Φορτίου &
Ακολουθώντας την τάση των του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Ταχυδρομείου και τις υπηρεσίες
προηγούμενων ετών, παρατηρήθηκε Ασφαλείας της Αεροπορίας (EASA), Ανεφοδιασμού Καυσίμων Αεροσκαφών
βελτίωση της ασφάλειας. Ο Βασικός δημιουργήθηκε ένα νέο τμήμα σύμφωνα με την ευρωπαϊκή και εθνική
Δείκτης Απόδοσης (KPI) αεροπορικής «Επιχειρησιακής Συμμόρφωσης και νομοθεσία. Τα ως άνω δικαιώματα
ασφάλειας για το έτος 2015 ανήλθε σε Ανάπτυξης», επιφορτισμένο με την ανατέθηκαν στις εταιρείες Goldair
34,06 σοβαρά περιστατικά ανά 100.000 οργάνωση της ομαλής μετάβασης στο Handling, Skyserv Handling, Swissport
κινήσεις αεροσκαφών, έναντι εταιρικού νέο κανονιστικό πλαίσιο. Greece, Olympic Catering, Newrest In-
στόχου ≤36 σοβαρών περιστατικών flight Services και SAFCO.
που είχε τεθεί για εξαιρετική απόδοση Το 2015 πραγματοποιήθηκαν επτά
(ο συνολικός αριθμός κινήσεων ασκήσεις αντιμετώπισης έκτακτων Επιπρόσθετα, Πιστοποιητικά
αεροσκαφών ανήλθε σε 176.156). αναγκών, συμπεριλαμβανομένης Αριστείας απονεμήθηκαν για τρίτη
της Άσκησης Ετοιμότητας συνεχή χρονιά από το Διεθνή Όμιλο
Λόγω της σημαντικής αύξησης που Περιορισμένης Κλίμακας με θέμα Επιθεωρητών (JIG) σε όλα τα μέλη της
σημειώθηκε στην κίνηση από την έναρξη «Ατύχημα Αεροσκάφους εντός του αλυσίδας ανεφοδιασμού αεροπορικού
του θερινού προγράμματος πτήσεων Αερολιμένα», της ετήσιας άσκησης καυσίμου του Διεθνούς Αερολιμένα
χρειάστηκε να αξιοποιηθεί μέρος της ευρείας κλίμακας για τις χειμερινές Αθηνών. Η διάκριση αυτή θεωρείται
διαθέσιμης χωρητικότητας του Κτηρίου λειτουργίες και της ετήσιας άσκησης μοναδικό επίτευγμα σε παγκόσμιο
Δορυφορικού Αεροσταθμού (STB) τους από/αντι-παγοποίησης. Στο νέο Τμήμα επίπεδο.
μήνες Ιούνιο έως Σεπτέμβριο. υπάγονται οι αρμοδιότητες του Γραφείου
Υπηρεσιών Αεροπορικής Ασφάλειας, του Τέλος, οι Υπηρεσίες Ασφάλειας του
Παράλληλα, η αυξημένη γενική/ Σχεδιασμού Αντιμετώπισης Κρίσεων και ΔΑΑ αντιμετώπισαν την πρόκληση
επιχειρηματική αεροπορική κίνηση της εφαρμογής νέων μέτρων στον
τομέα του ελέγχου των επιβατών. Πιο
Σύγκριση Εσόδων από τις Χρεώσεις συγκεκριμένα, η χρήση ανιχνευτών
Αεροδρομίου 2015-2014 ιχνών εκρηκτικών (ETD) στα σημεία
ελέγχου επιβατών ξεκίνησε την 1η
€ Eκατομμύρια 2015 2014 Σεπτεμβρίου και αφορούσε τη λήψη
δειγμάτων ιχνών εκρηκτικών (ETD)
Χρέωση Προσγείωσης Αεροσκαφών 36,7 από το 10% όλων των αναχωρούντων
Χρέωση Στάθμευσης Αεροσκαφών 31,3 επιβατών και των προσωπικών τους
Επιβατική Χρέωση Αεροσταθμού αντικειμένων σε συνεχές τυχαίο δείγμα
Χρέωση Ασφάλειας 12,2 σε πλήρη συμμόρφωση προς τις
10,9 νομοθετικές απαιτήσεις και φροντίζοντας
για την ελάχιστη δυνατή επίπτωση στην
76,8 ομαλή λειτουργία του αερολιμένα και
69,1 στη ροή των επιβατών.

44,9 Επιπλέον, το σύστημα ασφαλείας του
37,7 αερολιμένα δοκιμάστηκε και ελέγχθηκε
με επιτυχία κατά τη διάρκεια πολλών
0 10 20 30 40 50 60 70 80 επιθεωρήσεων απο την αρμοδια
Διεύθυνση Επιθεώρησης Ασφάλειας
της ΥΠΑ.

aia.gr | 29
   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34