Page 31 - Annual Report 2015 GR

 

 

 

 

 

Page 31 - Annual Report 2015 GR
P. 31
Ετήσιος Απολογισμός 2015

Τα φετινά βραβεία 2015

Κατηγορία Νικητής Τιμητική Διάκριση
Turkish Airlines Aegean Airlines / easyJet
Βραβείο για την ταχύτερα αναπτυσσόμενη Germanwings Brussels Airlines
εταιρεία μεταξύ των 10 εταιρειών Sky Express Bulgaria Air
Air Canada Rouge Delta Airlines
Βραβείο για την ταχύτερα αναπτυσσόμενη εταιρεία με easyJet -
εποχικό δρομολόγιο προς ευρωπαϊκό προορισμό Qatar Airways -
Aegean Airlines -
Βραβείο για την εταιρεία χαμηλής επιβατικής κίνησης Turkish Airlines Transavia
με τη μεγαλύτερη ανάπτυξη Ukraine International Airlines Aegean Airlines
Aegean Airlines Etihad Airways
Βραβείο για την ταχύτερα αναπτυσσόμενη εταιρεία με Ryanair Transavia France
εποχικό δρομολόγιο προς προορισμό εκτός Ευρώπης Aegean Airlines -
Aegean Airlines -
Βραβείο Κορυφαίου Ευρωπαϊκού Προορισμού Emirates -
Ryanair -
Βραβείο Κορυφαίου Προορισμού εκτός Ευρώπης Aegean Airlines Lufthansa

Βραβείο για τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες
ανά γεωγραφική περιοχή- Domestic

Βραβείο για τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες
ανά γεωγραφική περιοχή- Western europe

Βραβείο για τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες
ανά γεωγραφική περιοχή- Eastern europe

Βραβείο για τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες
ανά γεωγραφική περιοχή - Middle east

Βραβείο για την ταχύτερα αναπτυσσόμενη εταιρεία
μεταξύ των νέων εταιρειών

Βραβείο για τη συνολικά μεγαλύτερη αύξηση
επιβατικής κίνησης

δημοφιλέστερη αεροπορική εταιρεία μεταξύ
των Ευρωπαίων επιβατών*

δημοφιλέστερη αεροπορική εταιρεία μεταξύ
των υπόλοιπων διεθνών επιβατών*

Βραβείο για το έτος ρεκόρ 2015

Βραβείο για την περίοδο 2001-2015

* πηγή: έρευνα ΔΑΑ, επίσημα ετήσια στατιστικά στοιχεία

προσπάθειες στον τοµέα του µάρκετινγκ Αεροδροµίων (ACES-Athens) σχεδιάστηκε ύστερα από έρευνα που
για την υποστήριξη των αεροπορικών το Νοέµβριο του 2015. Αυτή η πραγµατοποιήθηκε από τον οργανισµό
εταιρειών, των επιχειρηµατικών εταίρων πρωτοβουλία του ∆ΑΑ, η οποία Marketing Greece και τον ∆ΑΑ σχετικά
και των καταναλωτών, αλλά έχει επίσης πραγµατοποιείται ετησίως στην Αθήνα, µε το τουριστικό προϊόν της Αθήνας.
διευρύνει τις προσπάθειες ενεργούς φιλοδοξεί αφενός να αναδείξει την Η εκστρατεία αποτελεί την εξέλιξη της
στήριξης της Αθήνας ως προορισµού. αλληλεξάρτηση µεταξύ του κλάδου των περσινής επιτυχηµένης εκστρατείας
Οι ενέργειες αυτές προς την κατεύθυνση αεροµεταφορών και των αεροδροµίων “I’m an Athenian, too” που τιµήθηκε µε
της ενίσχυσης της ελκυστικότητας της και την ανάπτυξη των προορισµών το Βραβείο Ermis στην κατηγορία των
Αθήνας ως τουριστικού προορισµού που αυτά εξυπηρετούν, αφετέρου Ψηφιακών Εκστρατειών και τελεί υπό
έχουν συνεισφέρει σηµαντικά στην να αναλάβει πρωτοβουλίες για την την αιγίδα του ∆ήµου Αθηναίων µε την
αποκατάσταση της εικόνας της πόλης ενίσχυση της Αθήνας ως τουριστικού υποστήριξη της Ένωσης Ξενοδόχων
και την αύξηση των ξένων επισκεπτών σε προορισµού. Η φετινή εκδήλωση Αθηνών - Αττικής & Αργοσαρωνικού
αυτήν. Συγκεκριµένα, ο ∆ΑΑ εισήγαγε λειτούργησε ως ιδανική πλατφόρµα για και της αεροπορικής εταιρείας Aegean
µια σειρά στοχευµένων ενεργειών και την σύνθεση ιδεών και απόψεων στο Airlines.
πρωτοβουλιών µάρκετινγκ σχετικά µε υψηλότερο επίπεδο και περισσότερα από
τον προορισµό σφυρηλατώντας ισχυρές 100 ανώτατα στελέχη από τον τοµέα των Το γεγονός ότι οι ξένοι επισκέπτες
σχέσεις και στρατηγικές συνεργασίες και αεροµεταφορών, τον οικονοµικό και τον µε τελικό τους προορισµό την
συνέργειες µε τουριστικούς οργανισµούς τουριστικό κλάδο ανταποκρίθηκαν στην Αθήνα αυξήθηκαν σηµαντικά την
και ενώσεις (Σύνδεσµος Ελληνικών πρόσκληση του ∆ΑΑ. περασµένη χρονιά καταδεικνύει
Τουριστικών Επιχειρήσεων, Ελληνικός την αποτελεσµατικότητα τέτοιων
Οργανισµός Τουρισµού, Υπουργείο Με την ευκαιρία αυτή και στο πλαίσιο στρατηγικών συνεργειών και φανερώνει
Τουρισµού, Marketing Greece, κλπ.). των πρωτοβουλιών που υλοποιούνται την αναγκαιότητα όλοι οι σχετιζόµενοι µε
κάθε χρόνο για την προώθηση της τον τουρισµό οργανισµοί να συνεχίσουν
Υπό το πρίσµα αυτό, ο ∆ΑΑ Αθήνας, ο ∆ΑΑ παρουσίασε τη να συνεργάζονται αρµονικά, εστιάζοντας
διοργάνωσε ακόµα µία φορά το 3ο συνέχεια της εκστρατείας “Speak σε µια µακρόπνοη στρατηγική που θα
Συµπόσιο Κορυφαίων Στελεχών AΘenian. Be an AΘenian”, η οποία στοχεύει στην καθιέρωση της Αθήνας

aia.gr | 31
   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36