Page 42 - Corporate Responsibility Report 2014
P. 42
4 Το Περιβάλλον μας

Μέτρα Εξοικονόμησης Ενέργειας 2014 2013 μεταβολή %
4.776 9.418 -49,3%
(αφορά στο σύνολο της αεροδρομιακής κοινότητας) 3.085 8.426 -63,4%
4.473 -89,8%
Συνολική Εξοικονομήση Αεροδρομίου (MWh) 455 4.002 -90,9%
Συνολικές Μειώσεις Εκπομπών CO2 Αεροδρομιού (ισοδύναμο σε τόνους) 362,5
Εξοικονόμηση ΔΑΑ (MWh)
Συνολική Εξοικονόμηση Ενέργειας Εκπομπών CO2 (ισοδύναμο σε τόνους)

Λειτουργία Φωτοβολταικού Πάρκου 2014 2013 μεταβολή %
13.067 13.634 -4,2%
Συνολική Παραγωγή Ενέργειας (MWh) 10.410,5 12.198 -14,7%
Συνολική Μείωση Εκπομπών CO2 Φωτοβολταικού Πάρκου (ισοδύναμο σε τόνους)

Ποιότητα Αέρα Μετεωρολογικό Σταθμό.
Το ΔΠΠΑ, το οποίο αποτελείται από 5 μόνιμους
Ο ΔΑΑ παρακολουθεί διαρκώς την ποιότητα του αέρα και
τις μετεωρολογικές συνθήκες τόσο εντός των ορίων του σταθμούς παρακολούθησης που είναι εγκατεστημένοι
Αεροδρομίου όσο και στις γειτονικές κοινότητες. Επιπλέον, στις γειτνιάζουσες περιοχές Γλυκών Νερών, Κορωπίου,
εκτιμώνται οι εκπομπές ατμοσφαιρικών ρύπων από όλες τις Μαρκόπουλου, Παλλήνης και Σπάτων και από έναν κινητό
σχετικές πηγές του Αεροδρομίου και λαμβάνονται μέτρα για τη σταθμό, λειτουργεί από το 1998, πολύ πριν από την έναρξη
μείωση αυτών όπου είναι δυνατόν. λειτουργίας του Αεροδρομίου. Πραγματοποιούνται μετρήσεις
για τις συγκεντρώσεις των βασικών ρύπων (NOΧ, O3, PM10,
Ο εξοπλισμός παρακολούθησης του ΔΑΑ περιλαμβάνει PM2.5, SO2, CO και HCs), καθώς και βασικών μετεωρολογικών
ένα πλήρες Δίκτυο Παρακολούθησης Ποιότητας παραμέτρων (δηλαδή διεύθυνση και ταχύτητα ανέμου,
Αέρα (ΔΠΠΑ), σύστημα Φασματοσκοπίας Διαφορικής θερμοκρασία, σχετική υγρασία, βροχόπτωση, συνολική
Οπτικής Απορρόφησης (DOAS), Ηχητικό Ραντάρ ηλιακή ακτινοβολία και ατμοσφαιρική πίεση).
(SODAR), Ηλεκτρομαγνητικό Ραντάρ (RASS), καθώς και

Μέσες Συγκεντρώσεις Μετρούμενων Ρύπων στους Σταθμούς
του Δικτύου Παρακολούθησης Ποιότητας Αέρα

Γλυκά Νερά NO2 (μg/m3) O2 (μg/m3) PM10 (μg/m3) PM2,5 (μg/m3) SO2 (μg/m3) CO (mg/m3) HCs (ppm)
Κορωπί 2014 2013 2014 2013 2014 2013 2014 2013 2014 2013 2014 2013 2014 2013
Μαρκόπουλο 17,9 17,1 80,1 89 25,7 29,0 δ/μ δ/μ 5,9 6,1 0,3 0,3 δ/μ δ/μ
Παλλήνη 14,9 13,3 72,8 81,4 δ/μ δ/μ 25,4 24 δ/μ δ/μ δ/μ δ/μ 2,1 2,1
Σπάτα 14 13,9 75,9 83,9 43,4 45,3 δ/μ δ/μ δ/μ δ/μ 0,3 0,3 δ/μ δ/μ
12,5 11 82,5 88,9 δ/μ δ/μ 14,9 16 5,3 6,7 0,3 0,3 δ/μ δ/μ
16,9 17,1 73 76,4 27,7 29,6 δ/μ δ/μ 3,3 3,5 0,3 0,3 2,1 2,2

δ/μ: Ο ρύπος δεν μετράται στο συγκεκριμένο σταθμό.

Θόρυβος Ουσιαστικό
Zήτημα

Ο θόρυβος από τα αεροσκάφη αποτελεί μία από τις περιλαμβάνει 10 σταθερούς και έναν κινητό Σταθμό
κύριες περιβαλλοντικές προκλήσεις που σχετίζονται με Παρακολούθησης Θορύβου, το οποίο σκιαγραφεί
τη λειτουργία ενός αεροδρομίου. Ως εκ τούτου, η μείωση λεπτομερώς το μοτίβο του θορύβου στις κατοικημένες
της όχλησης από το θόρυβο αποτελεί βασικό στοιχείο περιοχές κατά μήκος της πορείας των αεροσκαφών.
της εταιρικής στρατηγικής του ΔΑΑ για το περιβάλλον. Το σύστημα αυτό είναι συνδεδεμένο με το ραντάρ της
Αντιμετωπίζοντας το θέμα με υπευθυνότητα, ο ΔΑΑ Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) ώστε να γίνονται
λαμβάνει μέτρα για τη μείωση στο ελάχιστο της όχλησης που συσχετισμοί με τα πραγματικά στοιχεία της πορείας των
προκαλείται στους γείτονές μας λόγω θορύβου. αεροσκαφών.

Έχουμε εγκαταστήσει σύστημα παρακολούθησης Διαδικασίες Μείωσης Θορύβου έχουν καθοριστεί από
θορύβου (NOise MOnitoring System – NOMOS) που την έναρξη λειτουργίας του Αεροδρομίου και υλοποιούνται

42 / aia.gr
   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46   47