Page 43 - Corporate Responsibility Report 2014
P. 43
Απολογισμός Εταιρικής Υπευθυνότητας 2014

σε συνεργασία με την ΥΠΑ και άλλες κρατικές αρχές, Δεδομένου ότι ο θόρυβος αποτελεί ένα από τα βασικά
αεροπορικές εταιρείες και εκπροσώπους των Τοπικών θέματα του περιβάλλοντος που επηρεάζουν τη ζωή
Κοινοτήτων, για τη μείωση των επιπέδων θορύβου στις των κατοίκων γειτονικών με το Αεροδρόμιο περιοχών,
κατοικημένες περιοχές γύρω από το Αεροδρόμιο και κατά πραγματοποιούμε τακτικές συναντήσεις με εκπροσώπους
μήκος της πορείας των αεροσκαφών. Ο Στρατηγικός των τοπικών αρχών και φορέων για το θέμα. Επίσης, έχουμε
Χάρτης Θορύβου του Αεροδρομίου επανεξετάστηκε το δημιουργήσει και λειτουργούμε σε 24ωρη βάση την ειδική
2012 σύμφωνα με τις απαιτήσεις της σχετικής Ευρωπαϊκής τηλεφωνική γραμμή («Σας Ακούμε»), ενώ στην εταιρική
και εθνικής νομοθεσίας και τα αποτελέσματα έδειξαν ότι μας ιστοσελίδα υπάρχει ειδικό έντυπο για ενδιαφερόμενους
δεν απαιτείται καμία αναθεώρηση του σχετικού σχεδίου πολίτες που επιθυμούν να υποβάλουν τα παράπονά τους
δράσης, εφόσον το εύρος του αποτυπώματος θορύβου του ή να ζητήσουν διευκρινίσεις για θέματα θορύβου. Το 2014
Αεροδρομίου έχει αισθητά μειωθεί. υποβλήθηκαν 34 σχετικά παράπονα.

Χάρτης Εναέριων Διαδρομών και Σταθμών Μέτρησης Θορύβου

Γέρακας Παλλήνη Πικέρμι Ραφήνα
7
6
4

Γλυκά Νερά

10 5
Σπάτα Άρτεμις

3
12

Κορωπί 8
9 Μαρκόπουλο

Ενδεικτική πορεία προσγείωσης Λιμάνι Μεσογαίας
Ενδεικτική πορεία απογείωσης
Σταθμοί Μέτρησης Θορύβου

Καλύβια Θορικού

Μέσα Επίπεδα Θορύβου ανά Σταθμό Μέτρησης Θορύβου

2014 2013

NMT Lden dB(A) Lnight dB(A) Lden dB(A) Lnight dB(A)
2 36,2 21,9 36,3 18,5
3 59,1 42,5 58,3 42,9
4 57,5 49,3 59,0 49,7
5 49,5 32,6 49,7 31,8
6 49,8 37,7 55,7 49,2
7 53,0 45,4 51,1 42,9
8 49,2 37,4 48,7 36,6
9 53,5 40,2 53,1 39,1
10 32,6 17,5 31,2 18,4

Οι δείκτες Lden και Lnight υπολογίζονται σύμφωνα με την Απόφαση 13586/724 ΠΔ 384Β, 28/3/2006.
Τα επίπεδα θορύβου μετρώνται σε μονάδα Db(A) η οποία περιγράφει πως αντιλαμβάνεται τον ήχο το ανθρώπινο αυτί. Επιπλέον, οι τιμές της μονάδας αντιπροσωπεύουν
την ευαισθησία του ανθρώπου προς τις συχνότητες του ήχου. Τα στοιχεία για το 2014 αφορούν αποκλειστικά στα επίπεδα θορύβου που δημιουργούνται από τις πτήσεις των
αεροσκαφών, όπως προκύπτει από την πρόσφατη νομοθεσία (ΚΥΑ 210474/2012) ενώ τα προηγούμενα έτη αναφερόμασταν στο σύνολο του θορύβου που δημιουργείται.

aia.gr / 43
   38   39   40   41   42   43   44   45   46   47   48