Page 41 - Corporate Responsibility Report 2014
P. 41
Απολογισμός Εταιρικής Υπευθυνότητας 2014

Το 2014, με τον 7ο χρόνο εφαρμογής του, το εταιρικό μας Συνεχίζουμε να συμμετέχουμε ενεργά στην παγκόσμια
Σχέδιο Δράσης για την Κλιματική Αλλαγή είχε να επιδείξει τα πρωτοβουλία για την «Ώρα της Γης», κλείνοντας εντελώς το
ακόλουθα αποτελέσματα: σύστημα φωτισμού σε έναν από τους δύο αεροδιαδρόμους
και μειώνοντας το φωτισμό σε όλα τα κτήρια, στους χώρους
• Αντικατάσταση του υφιστάμενου εξοπλισμού που στάθμευσης προσωπικού και σε άλλους χώρους του
Αεροδρομίου για μία ώρα (29 Μαρτίου 2014). Οι συμβολικές
χρησιμοποιείται για την απομάκρυνση των κατάλοιπων αυτές ενέργειες συνοδεύτηκαν επίσης από ενημερωτικές
ελαστικών από τους διαδρόμους μέσω ενός μοντέλου με ανακοινώσεις προς το κοινό.
μεγαλύτερη εξοικονόμηση καυσίμου.
Ενέργεια
• Ενίσχυση της εμπλοκής των συμμετόχων και της
Ο ΔΑΑ διαθέτει άδεια παραγωγής ενέργειας (από τον
περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης, ειδικότερα σε θέματα Ιούλιο του 2011) που του επιτρέπει να παράγει και να
μεταφοράς. πωλεί ανανεώσιμη ενέργεια ισχύος 8.05 MWp από το
Φωτοβολταϊκό του Πάρκο. Το Φωτοβολταϊκό Πάρκο
• Διερεύνηση ενός βέλτιστου σεναρίου για την μερική βρίσκεται νοτιοανατολικά του ανατολικού διαδρόμου,
καλύπτοντας μια έκταση 160.000 τ.μ. και παράγει ενέργεια
αντικατάσταση του στόλου των οχημάτων του ΔΑΑ, με βάση Μέσης Τάσης, τροφοδοτώντας το εθνικό σύστημα
λειτουργικά, οικονομικά και περιβαλλοντικά κριτήρια. ηλεκτροδότησης μέσω του δικτύου που διαθέτει ο ΔΑΑ.
Η ενέργεια που παράγεται από το Φωτοβολταϊκό Πάρκο
• Αντικατάσταση 6 αερόψυκτων μονάδων ψύξης στο Κτήριο πωλείται αποκλειστικά από το Λειτουργό Αγοράς Ηλεκτρικής
Ενέργειας δυνάμει της Σύμβασης Πώλησης Ενέργειας, με
Κύριου Αεροσταθμού (MTB) με 4 υδρόψυκτες μονάδες ημερομηνία υπογραφής τον Ιούνιο του 2010, η οποία λήγει
ψύξης υψηλότερης ενεργειακής απόδοσης. τον Ιούλιο του 2031.

• Έναρξη διαδικασίας διαγωνισμού για την αναβάθμιση των Συνοψίζοντας την ετήσια λειτουργία του 2014, το
Φωτοβολταϊκό Πάρκο του ΔΑΑ παρήγαγε περισσότερες από
δικτύων τηλεφωνίας και δεδομένων ως μέρος του έργου 13.000 MWh καθαρής ενέργειας, ποσοστό κατά περίπου 4,2%
αναβάθμισης Δικτύου Επόμενης Γενιάς (NGN) σε ολόκληρο χαμηλότερο από ό,τι το 2013 ως αποτέλεσμα των δυσμενών
το Aεροδρόμιο. καιρικών συνθηκών, επιτυγχάνοντας ωστόσο 6% υψηλότερη
παραγωγή από την αρχικά προσδοκώμενη για το εν λόγω
• Επίτευξη του ποσοστού ανακύκλωσης της τάξης του 52% έτος. Η ενέργεια που παράχθηκε από το Φωτοβολταϊκό Πάρκο
κατά τη διάρκεια του 2014 αντιστοιχεί σε 12,7% της συνολικής
(μακροπρόθεσμος στόχος του ΔΑΑ για το 2016: 60%). κατανάλωσης ενέργειας του Αεροδρομίου ή σε 25,4% των
ιδίων αναγκών του ΔΑΑ σε ενέργεια.
• Συνεχιζόμενη αντικατάσταση των φυσικών διακομιστών

(servers) του ΔΑΑ με εικονικούς.

• Μετατροπή των εταιρικών φορμών σε ηλεκτρονική μορφή.

Κατόπιν του πρώτου έτους πλήρους λειτουργίας του, το
Σύστημα Βελτιστοποίησης Ποιότητας Ενέργειας (PQOS)
κατόρθωσε να μειώσει την κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας
στο Κτήριο Κύριου Αεροσταθμού (MTB) κατά 2.150MWh
(δηλαδή 5%) βελτιώνοντας την αποδοτικότητα του συστήματος
ηλεκτροδότησης και τη σταθερότητα του δικτύου. Η εν λόγω
μείωση της κατανάλωσης ενέργειας αντιστοιχεί σε μείωση των
εκπομπών CO2 κατά περίπου 1.700 τόνους.

Κατανάλωση Ηλεκτρικής Ενέργειας 2014 2013 μεταβολή %
103.121 107.897 -4,4%
Σύνολο Αεροδρομίου (MWh) (αναφέρεται στο σύνολο της αεροδρομιακής κοινότητας) 51.515 51.970 -0,9%
Μόνο ΔΑΑ (MWh) (αφορά αποκλειστικά στην Εταιρεία) -21,2%
Συνολική Κατανάλωση Αεροδρόμιου ανά Επιβάτη (ΜWh / επιβάτη) 6,79 8,61

Κατανάλωση Φυσικού Αερίου 2014 2013 μεταβολή %
2.043 2.220 -8,0%
Σύνολο Αεροδρομίου (Nm3 x 1000) (αναφέρεται στο σύνολο της αεροδρομιακής κοινότητας) 1.009 1.036 -2,6%
Μόνο ΔΑΑ (Nm3 x 1000) (αφορά αποκλειστικά στην Εταιρεία) 0,13 0,18 -24,1%
Συνολική Κατανάλωση Αεροδρόμιου ανά Επιβάτη (Nm3 / επιβάτη)

Κατανάλωση Νερού 2014 2013 μεταβολή %
565 538 5,0%
Σύνολο Αεροδρομίου (m3 x 1000) (αναφέρεται στο σύνολο της αεροδρομιακής κοινότητας) 349 311 12,2%
Μόνο ΔΑΑ (m3 x 1000) (αφορά αποκλειστικά στην Εταιρεία)
Συνολική Κατανάλωση Αεροδρόμιου ανά Επιβάτη (m3 /επιβάτη) 0,037 0,043 -13,95%

aia.gr / 41
   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46