Page 44 - exofilo_gr
P. 44
05. Το Περιβάλλον μας
Διάγραμμα 5.3
Ποιότητα Αέρα για το 2012 - Μέσες Συγκεντρώσεις Μετρούμενων Ρύπων στους Σταθμούς του
Δικτύου Παρακολούθησης Ποιότητας Αέρα
NO2 (μg/m3) O3 (μg/m3) PM10 (μg/m3) PM2.5 (μg/m3) SO2 (μg/m3) CO (mg/m3) HCs (ppm)
18,1 87,4 6,5
Γλυκά Νερά 12,7 80,5 27,2 δ/μ δ/μ 0,3 δ/μ
Κορωπί 14,7 84,8 δ/μ δ/μ 2,0
Μαρκόπουλο 10,2 86,7 δ/μ 23,3 5,7 0,3 δ/μ
Παλλήνη 16,5 82,2 3,7 0,3 δ/μ
Σπάτα 41,4 δ/μ 0,3 2,1
δ/μ 15,8
22,6 δ/μ
δ/μ: Ο ρύπος δεν μετράται στο συγκεκριμένο σταθμό
τους επιχειρηματικούς του εταίρους να χαρτογραφήσουν Διάγραμμα 5.4.1
τις δικές τους εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα. Χάρτης Εναερίων Διαδρομών
και Σταθμών Μέτρησης Θορύβου
5.3 Ποιότητα Αέρα
τη λειτουργία ενός αεροδρομίου. Ως εκ τούτου, η μείωση
Ο ΔΑΑ παρακολουθεί την ποιότητα του αέρα και τις της όχλησης από το θόρυβο αποτελεί βασικό στοιχείο της
μετεωρολογικές συνθήκες τόσο εντός των ορίων εταιρικής στρατηγικής του ΔΑΑ για το περιβάλλον. Ο ΔΑΑ
του αεροδρομίου όσο και στις γειτονικές κοινότητες. αντιμετωπίζει το θέμα υπεύθυνα, λαμβάνοντας μέτρα για
Γίνεται αξιολόγηση των εκπομπών ατμοσφαιρικών την ελαχιστοποίηση της όχλησης που προκαλείται στους
ρύπων από όλες τις σχετικές πηγές του αεροδρομίου, γείτονές μας λόγω θορύβου.
ενώ παράλληλα λαμβάνονται μέτρα για τη μείωση
αυτών των εκπομπών όπου είναι δυνατόν.
Ο εξοπλισμός παρακολούθησης του ΔΑΑ περιλαμβάνει
ένα πλήρες Δίκτυο Παρακολούθησης Ποιότητας
Αέρα (ΔΠΠΑ), σύστημα Φασματοσκοπίας Διαφορικής
Οπτικής Απορρόφησης (DOAS), ηχητικό ραντάρ
(SODAR), ηλεκτρομαγνητικό ραντάρ (RASS), καθώς και
Μετεωρολογικό Σταθμό.
Το ΔΠΠΑ, το οποίο αποτελείται από 5 μόνιμους
σταθμούς που είναι εγκατεστημένοι στους Δήμους
Γλυκών Νερών, Κορωπίου, Μαρκόπουλου, Παλλήνης
και Σπάτων, και από έναν κινητό σταθμό, λειτουργεί
από το 1998, πολύ πριν από την έναρξη λειτουργίας
του αεροδρομίου. Πραγματοποιούνται μετρήσεις για
τις συγκεντρώσεις των βασικών ρύπων (NOΧ, O3,
PM10, PM2.5, SO2, CO και HCs), καθώς και για βασικές
μετεωρολογικές παραμέτρους (διεύθυνση και ταχύτητα
ανέμου, θερμοκρασία, σχετική υγρασία, βροχόπτωση,
συνολική ηλιακή ακτινοβολία και ατμοσφαιρική
πίεση).
5.4 Θόρυβος
Ο θόρυβος από τα αεροσκάφη αποτελεί μία από τις
κύριες περιβαλλοντικές προκλήσεις που σχετίζονται με
ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΕΤΑΙΡΙΚΗΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑΣ 2012
Διάγραμμα 5.3
Ποιότητα Αέρα για το 2012 - Μέσες Συγκεντρώσεις Μετρούμενων Ρύπων στους Σταθμούς του
Δικτύου Παρακολούθησης Ποιότητας Αέρα
NO2 (μg/m3) O3 (μg/m3) PM10 (μg/m3) PM2.5 (μg/m3) SO2 (μg/m3) CO (mg/m3) HCs (ppm)
18,1 87,4 6,5
Γλυκά Νερά 12,7 80,5 27,2 δ/μ δ/μ 0,3 δ/μ
Κορωπί 14,7 84,8 δ/μ δ/μ 2,0
Μαρκόπουλο 10,2 86,7 δ/μ 23,3 5,7 0,3 δ/μ
Παλλήνη 16,5 82,2 3,7 0,3 δ/μ
Σπάτα 41,4 δ/μ 0,3 2,1
δ/μ 15,8
22,6 δ/μ
δ/μ: Ο ρύπος δεν μετράται στο συγκεκριμένο σταθμό
τους επιχειρηματικούς του εταίρους να χαρτογραφήσουν Διάγραμμα 5.4.1
τις δικές τους εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα. Χάρτης Εναερίων Διαδρομών
και Σταθμών Μέτρησης Θορύβου
5.3 Ποιότητα Αέρα
τη λειτουργία ενός αεροδρομίου. Ως εκ τούτου, η μείωση
Ο ΔΑΑ παρακολουθεί την ποιότητα του αέρα και τις της όχλησης από το θόρυβο αποτελεί βασικό στοιχείο της
μετεωρολογικές συνθήκες τόσο εντός των ορίων εταιρικής στρατηγικής του ΔΑΑ για το περιβάλλον. Ο ΔΑΑ
του αεροδρομίου όσο και στις γειτονικές κοινότητες. αντιμετωπίζει το θέμα υπεύθυνα, λαμβάνοντας μέτρα για
Γίνεται αξιολόγηση των εκπομπών ατμοσφαιρικών την ελαχιστοποίηση της όχλησης που προκαλείται στους
ρύπων από όλες τις σχετικές πηγές του αεροδρομίου, γείτονές μας λόγω θορύβου.
ενώ παράλληλα λαμβάνονται μέτρα για τη μείωση
αυτών των εκπομπών όπου είναι δυνατόν.
Ο εξοπλισμός παρακολούθησης του ΔΑΑ περιλαμβάνει
ένα πλήρες Δίκτυο Παρακολούθησης Ποιότητας
Αέρα (ΔΠΠΑ), σύστημα Φασματοσκοπίας Διαφορικής
Οπτικής Απορρόφησης (DOAS), ηχητικό ραντάρ
(SODAR), ηλεκτρομαγνητικό ραντάρ (RASS), καθώς και
Μετεωρολογικό Σταθμό.
Το ΔΠΠΑ, το οποίο αποτελείται από 5 μόνιμους
σταθμούς που είναι εγκατεστημένοι στους Δήμους
Γλυκών Νερών, Κορωπίου, Μαρκόπουλου, Παλλήνης
και Σπάτων, και από έναν κινητό σταθμό, λειτουργεί
από το 1998, πολύ πριν από την έναρξη λειτουργίας
του αεροδρομίου. Πραγματοποιούνται μετρήσεις για
τις συγκεντρώσεις των βασικών ρύπων (NOΧ, O3,
PM10, PM2.5, SO2, CO και HCs), καθώς και για βασικές
μετεωρολογικές παραμέτρους (διεύθυνση και ταχύτητα
ανέμου, θερμοκρασία, σχετική υγρασία, βροχόπτωση,
συνολική ηλιακή ακτινοβολία και ατμοσφαιρική
πίεση).
5.4 Θόρυβος
Ο θόρυβος από τα αεροσκάφη αποτελεί μία από τις
κύριες περιβαλλοντικές προκλήσεις που σχετίζονται με
ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΕΤΑΙΡΙΚΗΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑΣ 2012