Page 39 - exofilo_gr
P. 39
ΑΠΟΛΟΓ Ι ΣΜΟΣ

ΕΤΑΙ ΡΙΚΗΣ
Υ ΠΕ Υ Θ ΥΝΟ Τ Η ΤΑ Σ
2012

Το 2012: 202 έλεγχοι για την ύπαρξη υπολειμματικού εκτός Σένγκεν, οι οποίοι παρέχουν σε 24ωρη βάση
χλωρίου σε 32 διαφορετικά σημεία δειγματοληψίας, προηχογραφημένες χρηστικές πληροφορίες για το
έλεγχοι για χημικούς παράγοντες σε 9 δείγματα αεροδρόμιο. Παράλληλα, ένα νέο Κεντρικό Σημείο
από 4 σημεία δειγματοληψίας, μικροβιολογικές Πληροφοριών καλωσορίζει καθ’ όλο το 24ωρο, τους
δοκιμές σε 102 δείγματα από 33 σημεία και έλεγχοι αφικνούμενους επιβάτες φιλοδοξώντας να παρέχει
για κάδμιο σε 15 δείγματα που ελήφθησαν από 15 όλες τις απαραίτητες πληροφορίες.
σημεία
Εξυπηρέτηση του ταξιδιωτικού κοινού
4.7 Υπεύθυνη Παροχή Υπηρεσιών Το 2012 χαρακτηρίστηκε από αρκετές απεργίες στις
δημόσιες συγκοινωνίες, τα ταξί και τις κρατικές
Έργο “Ambience Project” (Βελτίωση της Ατμόσφαιρας) αεροπορικές αρχές που παρακώλυσαν τις λειτουργίες του
Θέλοντας να βελτιώσει περαιτέρω την εμπειρία των αεροδρομίου και συνέβαλαν στην αρνητική εικόνα της
επιβατών στο Αεροδρόμιο της Αθήνας, το 2012 ο ΔΑΑ Αθήνας και της Ελλάδας. Εν μέσω της γενικής αναταραχής
σχεδίασε και πραγματοποίησε μια σειρά από έργα και ταλαιπωρίας, το προσωπικό του αεροσταθμού του
αρχιτεκτονικής σε εσωτερικούς χώρους του Κτηρίου ΔΑΑ κατόρθωσε να εξυπηρετήσει ταξιδιωτικό κοινό και
Κεντρικού Αεροσταθμού του αεροδρομίου. χρήστες του αεροδρομίου με αξιοπιστία και συναίσθηση
ευθύνης, διατηρώντας πάντοτε το υψηλό επίπεδο
Οι αρχιτεκτονικές εργασίες περιελάμβαναν την εξυπηρέτησης πελατών.
ανακαίνιση των αιθουσών επιβίβασης (bus gates) στις
περιοχές εντός και εκτός Σένγκεν καλύπτοντας ένα χώρο Περισσότεροι από ένα εκατομμύριο χρήστες του
έκτασης 3.500 τ.μ., στον οποίο ο ΔΑΑ εγκατέστησε νέο αεροδρομίου επικοινώνησαν με το προσωπικό του ΔΑΑ
σύστημα φωτισμού και μοκέτες, ψευδοροφή μοντέρνου για πληροφορίες σχετικά με πτήσεις, για τον αεροσταθμό
σχεδιασμού και φωτιζόμενες φωτογραφίες της πόλης. Οι και για το αεροδρόμιο γενικότερα. Το Τηλεφωνικό
βελτιώσεις αυτές δημιουργούν μια χαλαρή ατμόσφαιρα Κέντρο του Αεροδρομίου έλαβε περισσότερες από
για τους επιβάτες, ενώ παράλληλα αναδεικνύουν 530.000 εισερχόμενες κλήσεις, το 98,61% των οποίων
την Αθήνα ως έναν φιλικό και ελκυστικό προορισμό. απαντήθηκε εντός 60 δευτερολέπτων, υπερβαίνοντας
Επιπλέον, παραδόθηκε μια νέα αίθουσα καπνιστών την απόδοση του 2011 όπου το αντίστοιχο ποσοστό ήταν
μεγέθους 50 τ.μ. 95,7%. Επίσης, περίπου 3.000 ηλεκτρονικά ερωτήματα
απαντήθηκαν μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μέσα
Το νέο “Internet Island”(Διαδικτυακό Νησί), με εμβαδόν από την υπηρεσία “airport-info”.
110 τ.μ. στο χώρο αναχωρήσεων εντός Σένγκεν, αποτελεί
το νέο σημείο (“hot spot”) και προσφέρει στους επιβάτες Δέσμευση των συμμετόχων του αεροδρομίου
υπηρεσίες όπως η ασύρματη σύνδεση στο Διαδίκτυο, Πιστοί στη δέσμευσή μας για ετοιμότητα σε καταστάσεις
πληροφορίες σχετικά με τις πτήσεις, ειδικά σχεδιασμένες ανάγκης, το προσωπικό εξυπηρέτησης του ΔΑΑ στον
θέσεις εργασίας για φορητούς υπολογιστές και επίσης τη αεροσταθμό πραγματοποίησε το 2012 ένα «Πρόγραμμα
δυνατότητα φόρτισης κινητών τηλεφώνων. Ως μέρος του Εκπαίδευσης για Απόκριση σε Καταστάσεις
ίδιου έργου, εγκαταστάθηκαν πέντε Πολυλειτουργικά Ανάγκης» για περίπου 80 μέλη της εταιρείας επίγειας
Σημεία σε χώρους υψηλής επισκεψιμότητας του Κτηρίου εξυπηρέτησης Olympic Handling που εργάζονται στις
Κεντρικού Αεροσταθμού, τα οποία παρέχουν υπηρεσίες πύλες επιβίβασης και τον έλεγχο εισιτηρίων. Κατά
όπως τηλεφωνία, απευθείας κλήση στο Τηλεφωνικό τη διάρκεια της εκπαίδευσης επανεξετάστηκαν οι
Κέντρο του ΔΑΑ, αγορά χρόνου ασύρματης πρόσβασης ρόλοι και οι αρμοδιότητες της εν λόγω εταιρείας σε
στο Διαδίκτυο, πληροφορίες για τις πτήσεις κτλ. περίπτωση περιστατικού κατάστασης ανάγκης, ενώ
παράλληλα ελέγχθηκε η λειτουργία των κέντρων
Για την παροχή πληροφοριών σχετικά με το «Χρόνο διαχείρισης κρίσεων του ΔΑΑ, δηλ. του Χώρου
ως την Πύλη» (“Time to Gate”) τοποθετήθηκαν Υποδοχής Επιβατών, του Χώρου Υποδοχής Φίλων &
οκτώ οθόνες στο χώρο αναχωρήσεων στις οποίες Συγγενών και του Χώρου Παροχής Πληροφοριών σε
προβάλλεται ο υπολογιζόμενος με δυναμικό τρόπο Καταστάσεις Ανάγκης.
χρόνος που χρειάζεται ο επιβάτης για να μεταβεί στην
πύλη επιβίβασης. Η συγκεκριμένη υπηρεσία διευκολύνει Υπηρεσίες επίγειας παροχής συνδρομής σε επιβάτες
τους επιβάτες να προγραμματίζουν το χρόνο τους στο με μειωμένη κινητικότητα
αεροδρόμιο και να αποφεύγουν την κίνηση στα σημεία Ο ΔΑΑ παρέχει υπηρεσίες συνδρομής σε επιβάτες με
ελέγχου ασφαλείας. αναπηρία και σε επιβάτες με μειωμένη κινητικότητα
(PRM), σύμφωνα με τα πρότυπα ποιότητας του σχετικού
Δύο «Ψηφιακοί Βοηθοί Αεροδρομίου» νομικού πλαισίου (Κανονισμός ΕΕ υπ’ αρ. 1107/2006) και
εγκαταστάθηκαν στους χώρους αφίξεων εντός και πάντοτε σε στενή συνεργασία με τους αρμόδιους φορείς.

39
   34   35   36   37   38   39   40   41   42   43   44