Page 53 - 2board23full

 

 

 

 

 

Page 53 - 2board23full
P. 53
Υπευθυνότητα Εργοδότη

• Σημαντική πτυχή για τη βιωσιμότητα του ΔΑΑ αποτελεί η ανάπτυξη, η ανταμοιβή και η δέσμευση του
ανθρώπινου δυναμικού μας. Ευθυγραμμισμένη με τις πρακτικές της αγοράς και στο πλαίσιο του ρόλου του
ΔΑΑ ως υπεύθυνου εργοδότη, η εταιρεία ενίσχυσε το 2007 το πρόγραμμα ομαδικής ασφάλειας ζωής και
ασφάλισης υγείας για όλους τους μόνιμους εργαζομένους.

• Το Κέντρο Εκπαίδευσης του ΔΑΑ αναγνωρίστηκε επίσημα το 2007 ως Παγκόσμιο Εκπαιδευτικό Κέντρο του
Διεθνούς Συμβουλίου Αεροδρομίων [Airport Council International - Global Training Hub Centre (ACI-GTH)].
Οι εγκαταστάσεις πρόκειται να χρησιμοποιηθούν από το ACI - GTH για τη διεξαγωγή κύκλων μαθημάτων με
στόχο τη διάδοση των «βέλτιστων πρακτικών» στα αεροδρόμια ανά τον κόσμο.

• Το ανθρώπινο κεφάλαιο αποτελεί τον πλέον σημαντικό παράγοντα για την επιτυχία της εταιρείας μας.
Ευχαριστούμε όλους τους εργαζομένους μας για τη δέσμευσή τους και το ομαδικό πνεύμα που τους διακρίνει,
καθώς επίσης και για την πολύτιμη υποστήριξή τους – μέσα από το πρόγραμμα εθελοντών- σε περιόδους
αυξημένων επιχειρησιακών αναγκών και διατυπώνουμε εκ νέου τη δέσμευσή μας για διατήρηση μιας σχέσης
ανταμοιβής που να βασίζεται στην αμοιβαία εμπιστοσύνη και συνεργασία.

4. Κυριότερα Οικονομικά Αποτελέσματα

Ας εξετάσουμε λεπτομερέστερα τα οικονομικά αποτελέσματα του 2007:

• Οι Οικονομικές Καταστάσεις συντάχθηκαν σύμφωνα με τα Διεθνή Πρότυπα Χρηματοοικονομικής Πληροφόρησης
(Δ.Π.Χ.Π.) και τις αναθεωρημένες Λογιστικές Πολιτικές, όπως αυτές εγκρίθηκαν από το Διοικητικό Συμβούλιο
της Εταιρείας, με την υιοθέτηση από 1/1/2007, της ερμηνείας ΔΕΕΧΠ 12 «Συμφωνίες για την Παραχώρηση του
Δικαιώματος Παροχής Υπηρεσιών», που εκδόθηκε από την Διεθνή Επιτροπή Ερμηνειών Χρηματοοικονομικής
Πληροφόρησης του Συμβουλίου των Διεθνών Λογιστικών Προτύπων. Η επίδραση από την πρώτη εφαρμογή
της εν λόγω ερμηνείας, επί του Ισολογισμού Ανοίγματος της Εταιρείας της 1/1/2006, καθώς επίσης και η
επίδραση επί των αναθεωρημένων Οικονομικών Καταστάσεων της Εταιρείας για το 2006, παρουσιάζονται
αναλυτικά στις σχετικές σημειώσεις.

• Τα λειτουργικά έσοδα της Εταιρείας αυξήθηκαν κατά €35.2 εκατ. ή 12,1% σε σχέση με το προηγούμενο
οικονομικό έτος, ανερχόμενα στο ποσό των €326.3 εκατ., αντανακλώντας τα επιπλέον έσοδα που προέρχονται
από την αύξηση της επιβατικής κίνησης και την επιτυχημένη απόδοση των μη-αεροπορικών δραστηριοτήτων,
οι οποίες σημείωσαν αύξηση κατά 8,8%.

• Τα άλλα έσοδα της Εταιρείας αυξήθηκαν σημαντικά κατά €8.7 εκατ., σε σχέση με το προηγούμενο οικονομικό
έτος, λόγω του γεγονότος ότι το 2007, μέρος του Τέλους Ανάπτυξης του Αεροδρομίου Σπάτων ύψους €8.6
εκατ. απεικονίστηκε στα άλλα έσοδα. Σε αντίθεση με το προηγούμενο έτος, όπου το Τέλος Ανάπτυξης
Αεροδρομίου Σπάτων κάλυψε εξ ολοκλήρου τις καταβολές τόκων, και επομένως απεικονίστηκε ως επιδότηση
των χρηματοοικονομικών εξόδων, το 2007 μόνον το ποσόν των €64.4 εκατ. κάλυψε τα χρηματοοικονομικά
έξοδα, ενώ το υπόλοιπο €8.6 εκατ. μεταφέρθηκε στα άλλα έσοδα. Το σύνολο των αναλήψεων από το
Ταμείο Ανάπτυξης Αεροδρομίου Σπάτων ανήλθε σε €72.9 εκατ. ποσό υψηλότερο κατά €6.7 εκατ. ή 10,2%
σε σχέση με το προηγούμενο οικονομικό έτος, βελτίωση που αναλογεί στην αύξηση της επιβατικής κίνησης
του τρέχοντος οικονομικού έτους 2007.

• Τα λειτουργικά έξοδα ανήλθαν στα €130.4 εκατ., αυξημένα σε σχέση με το 2006 κατά €5.5 εκατ. ή 4,4%,
ποσοστό μικρότερο από την βελτίωση των λειτουργικών εσόδων, γεγονός που αντικατοπτρίζει τη δέσμευση
της διοίκησης της Εταιρείας για την συνεχή βελτίωση του κόστους λειτουργίας.

• Τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων αυξήθηκαν το 2007 κατά €38.4 εκατ. ή 23,1% σε σχέση με το
προηγούμενο οικονομικό έτος, ανερχόμενα στο επίπεδο των €204.7 εκατ.

• Τα έξοδα για αποσβέσεις παρουσιάζονται σχεδόν σταθερά από έτος σε έτος, €72.6 εκατ. το 2007 έναντι €73.3
εκατ. το 2006.

Οικονομικές Καταστάσεις της 31ης Δεκεμβρίου 2007 (Ποσά εκφρασμένα σε Ευρώ εκτός αν αναφέρεται διαφορετικά)

9
   48   49   50   51   52   53   54   55   56   57   58