Page 51 - 2board23full

 

 

 

 

 

Page 51 - 2board23full
P. 51
• Με βάση την τρέχουσα χωρητικότητα των αεροσταθμών που ανέρχεται σε 21 εκατ. επιβάτες ετησίως, η εταιρεία
έχει αναλάβει πρωτοβουλίες προκειμένου να διασφαλίσει ότι η υπάρχουσα υποδομή χρησιμοποιείται με
το βέλτιστο τρόπο. Ειδικότερα, ο ΔΑΑ εξέτασε σειρά επιλογών με σκοπό τη βελτιστοποίηση του παρόντος
τρόπου λειτουργίας του Δορυφορικού Αεροσταθμού (STB), ο οποίος σε αυτήν τη φάση δεν αξιοποιείται
πλήρως σύμφωνα με τη διαθέσιμη χωρητικότητά του. Η άσκηση αυτή κατέστη επίσης αναγκαία λόγω της
εντυπωσιακής αύξησης που σημείωσε η διεθνής κίνηση των δρομολογίων μακρινών αποστάσεων κατά τη
διάρκεια των δύο τελευταίων ετών, καθώς επίσης και λόγω της αναμενόμενης εισόδου της πλειοψηφίας
των νέων κρατών-μελών της ΕΕ στη Συνθήκη του Σένγκεν το Μάρτιο του 2008, που αναμένεται να επιφέρει
περαιτέρω αύξηση της κίνησης στις εγκαταστάσεις του Κύριου Αεροσταθμού (MTB). Εν όψει των παραπάνω,
η Εταιρεία Αεροδρομίου αποφάσισε να προβεί: i) στη χρήση του Κτιρίου Δορυφορικού Αεροσταθμού (STB)
αποκλειστικά για εξυπηρέτηση της κίνησης εκτός Σένγκεν, ii) στη βελτίωση της πρόσβασης προς το Δορυφορικό
Αεροσταθμό, αναβαθμίζοντας κατ’ αυτόν τον τρόπο την εμπειρία των επιβατών, iii) στην αξιοποίηση της
εμπορικής δυνατότητας που προκύπτει από τις εν λόγω αναθεωρημένες λειτουργίες των αεροσταθμών,
αναδιαμορφώνοντας μέρος της υπάρχουσας εμπορικής περιοχής και κατασκευάζοντας νέους χώρους. Η
πρώτη φάση του συγκεκριμένου σχεδίου ολοκληρώθηκε το 2007, με την οριστικοποίηση της αντίστοιχης
αρχιτεκτονικής μελέτης.

Διαχείριση Κινδύνων

• Ο ΔΑΑ έχει υλοποιήσει διαδικασία Διαχείρισης Κινδύνων με σκοπό την ανάπτυξη πρακτικών διακυβέρνησης
που να συνάδουν με τις διεθνείς αρχές και τους κανονισμούς. Επιπρόσθετα, προκειμένου να αποκτήσει τα
σχετικά οφέλη που θα της προσδώσουν αξία, η εταιρεία ολοκληρώνει πλέον τη διαδικασία ενσωμάτωσης
της Διαχείρισης Κινδύνων στη διάρθρωση των επιχειρηματικών μονάδων και στο μοντέλο Διοίκησης με
βάση τη Δημιουργία Αξίας (Value Based Management - VBM). Το 2007, η διαδικασία Διαχείρισης Κινδύνων
καθόρισε με σαφήνεια τη σχέση μεταξύ κινδύνων και αξίας (οικονομικής φύσεως και μη), εντάσσοντας τις
Αναφορές Κινδύνων στις διαδικασίες υποβολής τριμηνιαίων αναφορών και προωθώντας τη σαφή απόδοση
υπευθυνότητας για διαχείριση κινδύνων και διοικητικών δράσεων.

Νέος Γενικός Διευθυντής

• Σ τις 26 Απριλίου 2007, ο Δρ. Γιάννης Παράσχης ανέλαβε τα καθήκοντα του Γενικού Διευθυντή του Διεθνή
Αερολιμένα Αθηνών Α.Ε. Έπειτα από μια επιτυχημένη επαγγελματική σταδιοδρομία στο διεθνή χώρο παροχής
συμβουλευτικών υπηρεσιών σε θέματα διοίκησης, ο Δρ. Παράσχης προστέθηκε στο δυναμικό του «Διεθνή
Αερολιμένα Αθηνών Α.Ε.» λίγο μετά την ίδρυσή του το 1996, διαδραματίζοντας καίριο ρόλο στην ανάπτυξη
της στρατηγικής της εταιρείας και στην επιχειρηματική και εμπορική της επιτυχία ως Αναπληρωτής Γενικός
Διευθυντής. Ο Δρ. Παράσχης διαδέχθηκε τον κ. Alfred van der Meer, ο οποίος αποχώρησε έπειτα από μια
επιτυχημένη θητεία στη θέση του Γενικού Διευθυντή της Εταιρείας, την οποία κατείχε από τον Οκτώβριο
του 2002.

3. Εταιρική Υπευθυνότητα

Ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών δεσμεύεται ως προς τη δημιουργία βιώσιμης αξίας για όλους τους συμμετόχους
(stakeholders), αναγνωρίζοντας το ρόλο του ως υπεύθυνης εταιρείας. Στο πλαίσιο της ορθής Εταιρικής
Διακυβέρνησης, η Εταιρεία Αεροδρομίου λειτουργεί σύμφωνα με το συμβατικό πλαίσιο, αλλά και με επιπλέον
πρωτοβουλίες κοινωνικού και περιβαλλοντικού χαρακτήρα. Το έτος 2007 σηματοδοτήθηκε από σημαντικές
εξελίξεις ως προς την Εταιρική Υπευθυνότητα του ΔΑΑ, καθώς η Εταιρεία Αεροδρομίου κατετάγη 4η ανάμεσα
στις 100 μεγαλύτερες ελληνικές εταιρείες στο πλαίσιο της συγκριτικής έρευνας AccountabilityTM Rating Greece
[Κατάταξη Εταιρικής Υπευθυνότητας και Λογοδοσίας για το 2007], που αξιολογεί τη γνωστοποίηση στοιχείων
Εταιρικής Υπευθυνότητας έναντι κριτηρίων που σχετίζονται με τα Συστήματα Στρατηγικής και Διοίκησης, και
Δέσμευσης Συμμετόχων.

Οικονομικές Καταστάσεις της 31ης Δεκεμβρίου 2007 (Ποσά εκφρασμένα σε Ευρώ εκτός αν αναφέρεται διαφορετικά)

7
   46   47   48   49   50   51   52   53   54   55   56