Page 33 - 2board23full

 

 

 

 

 

Page 33 - 2board23full
P. 33
Οι εμπορικές δραστηριότητες (€48,1 εκατ., άνοδος 8,9%) εξατομικευμένες παροχές μέσα στον αεροσταθμό, η
αποτελούν την κύρια πηγή των εν λόγω εσόδων, οι οποίες Επιχειρηματική Μονάδα Εμπορικών Υπηρεσιών εισήγε
παρουσιάζονται αναλυτικά στο Διάγραμμα 6.7. νέες υπηρεσίες, όπως την Υπηρεσία Υποδοχής (Mobile
Η Επιχειρηματική Μονάδα Εμπορικών Υπηρεσιών στοχεύει Welcome Service), με έμπειρο προσωπικό που υποδέχεται
στην υψηλή ικανοποίηση των επιβατών και στην παροχή και κατευθύνει τους επιβάτες, στοχεύοντας στη βελτιστοποίηση
υπηρεσιών υψηλού επιπέδου μέσω ποιοτικών προϊόντων της συνολικής εμπειρίας διαμονής των επιβατών στους χώρους
και καινοτόμων ιδεών, ενώ παρακολουθεί συνεχώς του αεροσταθμού.
την καταναλωτική συμπεριφορά και προσαρμόζεται στις Στο πλαίσιο της αναβάθμισης της αισθητικής των αεροσταθμών
σύγχρονες τάσεις της αγοράς. Κατά τη διάρκεια του 2007, και της εξασφάλισης ευχάριστης και αποτελεσματικής
η Επιχειρηματική Μονάδα Εμπορικών Υπηρεσιών ανέπτυξε εξυπηρέτησης, πραγματοποιήθηκαν αρκετές βελτιωτικές
3 νέους εμπορικούς χώρους και ανακαίνισε 9 καταστήματα, κινήσεις καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, όπως η δημιουργία
ενώ 3 καταστήματα εγκαινίασαν νέα προϊόντα/υπηρεσίες της «Γραμμής Ταχείας Εξυπηρέτησης» (Fast Lane) για ταξιδιώτες
με νέες εμπορικές επωνυμίες. Οι ενέργειες αυτές είχαν ως της διακεκριμένης θέσης και Επιβάτες Μειωμένης Κινητικότητας
αποτέλεσμα την ουσιαστική αύξηση των εσόδων. στα σημεία ελέγχου ασφαλείας, και η λειτουργική και αισθητική
Η αναγνωρισιμότητα και οι εμπορικές επωνυμίες του αναβάθμιση των σημείων πρόσβασης στο Internet.
Εμπορικού Κέντρου του ΔΑΑ διαφημίστηκαν μέσω διαφόρων Κατά τη διάρκεια του 2007, το προσωπικό του τερματικού
προωθητικών ενεργειών, όπως ειδικές ενέργειες προώθησης σταθμού εξυπηρέτησε περισσότερους από 1,2 εκατ. επιβάτες
σε συνεργασία με τους παραχωρησιούχους του αεροδρομίου, και επισκέπτες προσφέροντας εξατομικευμένες υπηρεσίες. Το
συμβάλλοντας στην αύξηση των πωλήσεων. τηλεφωνικό κέντρο παρείχε στο κοινό υπηρεσίες πληροφοριών
Το πρόγραμμα «Ποιότητα Υπηρεσιών του Αεροδρομίου» αεροδρομίου, επιτυγχάνοντας υψηλά επίπεδα εξυπηρέτησης
του Διεθνούς Συμβουλίου Αεροδρομίων (ACI) για το 2007, (το 95% των εισερχομένων κλήσεων απαντήθηκαν σε λιγότερο
συνεχίζει να κατατάσσει το Εμπορικό Κέντρο του ΔΑΑ ανάμεσα από 1 λεπτό). Επιπλέον, περισσότεροι από 450.000 επιβάτες
στα κορυφαία εμπορικά κέντρα στην Ευρώπη, από άποψη εξυπηρετήθηκαν από το προσωπικό της Υπηρεσίας Υποδοχής
σχέσης ποιότητας/τιμής. (Mobile Welcome Service) του αεροδρομίου.
Ακολουθώντας τις τελευταίες τάσεις της αγοράς για Η παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας διασφαλίστηκε
καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, ακόμα και κάτω από τις πιο
απαιτητικές περιστάσεις, όπως αντίξοες καιρικές συνθήκες,
απεργιακές κινητοποιήσεις και ιδιαίτερη αιχμή κίνησης λόγω
ειδικών γεγονότων, όπως ο Τελικός του Champions League
στην Αθήνα, κατά τη διάρκεια του Μαΐου, όπου εξυπηρετήθηκε
ένας αριθμός-ρεκόρ οπαδών ποδοσφαίρου σε λιγότερες
από 48 ώρες.
Η χρήση οχημάτων ιδιωτικής χρήσης από επισκέπτες και
επιβάτες του αεροδρομίου παρέμεινε σε υψηλά επίπεδα
(30%) το 2007. Οι χώροι στάθμευσης οχημάτων για τους
επιβάτες του αεροδρομίου απέφεραν έσοδα €16,5 εκατ., το
63% εκ των οποίων προέρχεται από το χώρο στάθμευσης
μικρής διάρκειας, ενώ 28% από το χώρο στάθμευσης μακράς
διάρκειας. Το υπόλοιπο 9% των εσόδων από τη στάθμευση
των επιβατικών οχημάτων προέρχεται από την υπηρεσία
διακεκριμένης στάθμευσης, η οποία παρουσίασε αξιοσημείωτη
αύξηση της τάξεως του 20%, καθώς και από την υπηρεσία
στάθμευσης τουριστικών λεωφορείων.
Στοχεύοντας στη συνεχή βελτίωση της λειτουργίας και
των υπηρεσιών στάθμευσης οχημάτων, ο εξοπλισμός
στις εγκαταστάσεις στάθμευσης αντικαταστάθηκε από νέο,
σύγχρονης τεχνολογίας.
Η αυξανόμενη ζήτηση στάθμευσης οχημάτων εξυπηρετήθηκε
επαρκώς καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου μέσω της βέλτιστης
χρήσης των εγκαταστάσεων του αεροδρομίου, ακόμη και κατά
τη διάρκεια των Χριστουγέννων του 2007 με ρεκόρ αιχμής, όπου
η ζήτηση ανήλθε περίπου στο 180% της χωρητικότητας των
εγκαταστάσεων μακράς διάρκειας. Σε σχέση με τις προσπάθειες
της Επιχειρηματικής Μονάδας να μεγιστοποιήσει τη χρήση
της υφιστάμενης υποδομής στάθμευσης οχημάτων και να
σχεδιάσει και να παρέχει εγκαίρως πρόσθετη χωρητικότητα
στους χώρους στάθμευσης οχημάτων, ούτως ώστε να
εξυπηρετηθούν με επάρκεια οι μελλοντικές απαιτήσεις, έχει
ολοκληρωθεί ο σχεδιασμός επέκτασης των εγκαταστάσεων
στάθμευσης οχημάτων μακράς διάρκειας και η υλοποίηση
έχει προγραμματιστεί εντός του πρώτου εξαμήνου του 2008.
Η χωρητικότητα του χώρου στάθμευσης μακράς διάρκειας θα
αυξηθεί κατά 2.200 θέσεις στάθμευσης, αυξάνοντας τις θέσεις
μακράς παραμονής των οχημάτων σε 5.700 συνολικά. Η νέα
επέκταση επίσης περιλαμβάνει και τον νέο χώρο αναμονής
των ταξί, που θα παρέχει ειδικό χώρο στάθμευσης για μέχρι
300 επιπλέον ταξί.

31
   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37   38